1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He shows them the model."

"He shows them the model."

Fordítás:Megmutatja nekik a modellt.

March 3, 2014

12 hozzászólás


Breki33

mert nekik mutatja a modelt


lingobea

"Megmutatja azokat a modellnek" miért nem jó????


gsziszi

Mert akkor to the model lenne


NexusAsus1

Az hogy lenne angolul, hogy Megmutatja a model őket.


Tarnai

He shows the model them.


Harga

He shows the model them. - Megmutatja a modellnek őket.


Zotya242

Talán inkább The model shows them.


Harga

Ez valami ilyesmit jelenthet: "A modell megmutatja őket."


GalvanTivadar

imho "Megmutatja a model őket." = the model shows them.


Tarnai

Igazad van, én meg ugye azt írtam: megmutatja nekik a modellt.


GalvanTivadar

Majdnem jó; a Subject-Verb-Object to Indirect Object modell szerint kell bele a to: to them.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.