1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Their leader won the argumen…

"Their leader won the argument."

Çeviri:Onların lideri tartışmayı kazandı.

March 3, 2014

17 Yorum


senolbas

Tartışmayı onların lideri kazandı cumlesi yanlış kabul edildi.Sacma. .

January 4, 2016

sedat562319

Tartişmayi onlarin lideri kazandi yazdim kabul etmedi

January 11, 2016

Kutluturk

Ben kazanır yazdım olmadı.

April 26, 2015

Dilara924399

"Won" ikinci halde.

July 14, 2015

bilgekaganylmz

Kazanır=win

June 11, 2017

tugce877102

Leader baş demek degildir baskan demektir. '-er' eki fiile kisi anlami kadar Teach -- teacher Lead-- leader

November 14, 2015

sabriyalin

Win won zamana göre mi kullanılır

July 28, 2017

incikin_

Evet, zamana bağlı.

"Win" kazanmak fiilinin esas hali.

Bu fiil geniş zamanda özneye göre "win" veya "wins" olarak çekimlenebilir.

"They win every argument."
(= Onlar her tartışmayı kazanırlar.)

"She wins every argument."
(= O her tartışmayı kazanır.)

Geçmiş zamanda ise fiilin 2. hali olan "won" kullanılır.

"They won the argument."
(= Onlar tartışmayı kazandılar.)

October 28, 2017

drizaboneozi

"Tartışmayı onların lideri kazandı" çevirisi Türkçe ve doğru. Yanlış denmesi saçma, Türkçe bilmedikleri anlamına geliyor ve bu durum başka sorularda da ortaya çıkıyor.

August 19, 2017

bsrgkts

Türkçeye göre lideri kelimesi 3.tekil kişiyi karşılar ama liderleri kelimesi 3.çoğul kişiyi karşılar. Malesef böyle küçük bir hatayı sayıyor.

October 28, 2017

Sena101

Liderleri tartismayi kazandi yazdim,hatam mi var yada uyglamanin hatasi mi?

December 11, 2015

incikin_

"Onların liderleri" dediğimizde birden çok liderleri olduğu şeklinde anlaşılabilir. Bunun İngilizce karşılığı "their leaderS" olurdu.

October 28, 2017

bir.dost

argument munazara manasına da gelebilir mi?

June 2, 2016

incikin_

"Münazara" için "debate" sözcüğü kullanılıyor. Bununla alakalı "debate club" (= münazara kulübü) veya "debate team" (= münazara takımı) gibi kullanımlar da var.

October 28, 2017

Salih948191

Tartışmayı onların lideri kazandı. Yazdim ama kabul olmadi.

December 9, 2017

Egemen1776

Neden argüman olarak yazınca kabül etmiyoda sadece argument i argüman yazınca kabul ediyor?

January 9, 2018

kedicim

onların lideri iddiayı kazandı ?

August 14, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.