Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kiliseye giden yoldan gideriz."

Çeviri:We take the route to the church.

0
4 yıl önce

15 Yorum


smanovic

"We go from the route to church" olmaz mi

12
Cevap ver4 yıl önce

mhmtsoydam

Olmaz, from yanlış, through olabilir

1
Cevap ver3 yıl önce

receptoklu

bu cümlenin tam karşiligi (kiliseye doğru yol aliriz ) değil mi ?

7
Cevap ver4 yıl önce

tugerr

Bun konular yogunlasilmaya baslanan konularin en basinda yer aliyor bence. Ama sorulan sorulara hic cevap yok!

6
Cevap ver4 yıl önce

malicebi

Bir uygulama ücretsiz olunca sorulan sorular da sorulmuş olarak kalıyor demek ki. Ne kadar ekmek o kadar köfte kuralı tüm dünyada her yerde geçerli zaar. Yukarıda bir arkadaş da aynı şeyden dem vurmuş, ben de söylemeden edemedim.

4
Cevap ver3 yıl önce

ufukgenctu

"take the road" bir kalıp. Yola çıkmak, yola koyulmak, yolunu tutmak şeklinde anlamı var. Bu arada ingilizcede en sevmediğim fiiller işte tam bu phareses verbs dedikleri fiiller. Ne kural ne bir şey olduğu gibi ezberlemek lazım o kadar düzenli düzensiz fiilin üzerine.

3
Cevap ver1 yıl önce

kedicim
kedicim

neden take?

2
Cevap ver2 yıl önce

tugce.parl

We go to route on the church kabul edilemez miydi

1
Cevap ver4 yıl önce

Aykanov

We go via the road goes to church.

diyemez miyiz? yani burada yol imgesini fiziksel olarak da tahayyül edip cümleyi bu anlamla kurmuş da olabiliriz.

0
Cevap ver4 yıl önce

SafakEsberk

We go the route goes to the church

Bana mantikli geliyor, hatam nedir?

0
Cevap ver4 yıl önce

burakark

We go the route to church kabul edilemez mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

Kaya55555

We are go to the way to museum olmaz mı

0
Cevap ver3 yıl önce

ops20

Arkadaşlar araştırdığım kadarıyla TAKE'i kullanma sebebi (Genellikle take the...filanca Yolu tutun öyle yada şöyle gidin anlamında kullanılmaktadır) Kısacası hiç sapmadan yol tutmak yani

0
Cevap ver1 yıl önce

ysf418130

:(:/te

0
Cevap ver4 ay önce

Rabia234496

Bence go da kullanılmalı

0
Cevap ver2 ay önce