"The men listen."

Překlad:Ti muži poslouchají.

před 2 roky

4 komentáře


_Marco23_

Proč je špatně?... The man listen?

před 2 roky

Zuzana551933

Lebo je to jednotné číslo. The man = muž, a vtedy by bola správna veta: The man listens. The men = muži a vtedy je to: The men listen.

před 1 rokem

las.9

Asi se man píše s e(aspoň to tak vím já)

před 1 rokem

Zuzana551933

Niekde som čítala, že to môže byť aj tak. Ale už podľa slovesa: LISTEN je jasné, že to budú MUŽI = MEN, teda množné číslo. Ak by to bol jeden MUŽ = MAN, teda jednotné číslo, tak by to bolo: LISTENS . Lebo : I LISTEN (ja počúvam) YOU LISTEN (ty počúvaš) HE/SHE/IT LISTENS (on/ona/ono počúva) Muž je "on" teda "he" a tak je správne: the man listens (muž počúva) the men listen (muži počúvajú) Tak isto je to aj v slove žena. Anglicky je žena : woman a ženy sú women. Podľa toho je to pri preklade vety jasné, kedy je jednotné a kedy množné číslo. A samozrejme aj podľa slovesa :-)

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.