"O ne bir doktor ne de bir avukat."

Çeviri:She is neither a doctor nor a lawyer.

March 3, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

sonterekeme

Bazı yerde yardıcı fiil kullanılıyor bazılarında yok. Yeni öğrenenler bunu nasıl ayırt edip pekiştirecek çok merak ediyorum bir önceki cümlede direk I neither ... Nor ... Olarak gelmişti soru şimdi ise he is olark gelmiş.

August 10, 2019

sercanigma

devils advocate?

April 25, 2014

accountant20

Nor ne anlamda burada

September 24, 2017

Toroshan

Hata var kardeşim

January 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.