1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O ne bir doktor ne de bir av…

"O ne bir doktor ne de bir avukat."

Çeviri:She is neither a doctor nor a lawyer.

March 3, 2014

6 Yorum


sonterekeme

Bazı yerde yardıcı fiil kullanılıyor bazılarında yok. Yeni öğrenenler bunu nasıl ayırt edip pekiştirecek çok merak ediyorum bir önceki cümlede direk I neither ... Nor ... Olarak gelmişti soru şimdi ise he is olark gelmiş.


emrahismael

Bu cümlede "olmak" anlamı olduğu için "to be" yardımcı fiilin "is" şekli kullanılmış. 'O ne yer ne de içer' cümlesine bakalım. Burada ise eylemden bahs ediliyor ve geniş zamanda. Bunun için 'She neither eats nor drinks' şeklinde söyleyeceğiz.


cerenwt

ben bunu anlamadim


accountant20

Nor ne anlamda burada


Erdemkap

ne bir (neighter) ne de (nor) anlamına geliyor tam türkçe karşılığı


Toroshan

Hata var kardeşim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.