1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We had discovered the food."

"We had discovered the food."

Μετάφραση:Εμείς είχαμε ανακαλύψει το φαγητό.

February 4, 2017

2 σχόλια


BillDouman

Στα ελληνικά ο όρος "ανακαλύπτω" χρησιμοποιείται για κάτι που υπάρχει ήδη και το βρίσκουμε μετά, π.χ. Ανακαλύψαμε έναν αρχαίο ναό . Αντίθετα για κάτι που δεν υπήρχε πριν χρησιμοποιούμε τα ρήματα : Επινοώ και δημιουργώ . Στην συγκεκριμένη περίπτωση ΠΙΟ σωστή είναι η απάντηση : "Εμείς είχαμε επινοήσει το φαγητό" .Δεν γίνεται να "ανακαλύψουμε" κάτι που δεν υπάρχει από πριν. Η ετοιμολογία της λέξης ανά - καλύπτω σημαίνει τραβώ προς τα πάνω το κάλυμμα! Άρα πρέπει να υπάρχει ήδη κάτι από κάτω! Παρακαλώ διορθώστε το!


Ioanna678593

@ BillDouman νομίζω ότι αν κάτι δεν υπάρχει μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το "εφευρίσκω"... π.χ. την πυρίτιδα... Ελπίζω να μην μπερδέψει το σχόλιο μου αλλά αποφάσισα να μοιραστώ αυτό που σκέφτηκα βλέποντας τη δημοσίευσή σου

Learn English in just 5 minutes a day. For free.