"We had discovered the food."

Μετάφραση:Εμείς είχαμε ανακαλύψει το φαγητό.

πριν από 1 χρόνο

1 σχόλιο


BillDouman

Στα ελληνικά ο όρος "ανακαλύπτω" χρησιμοποιείται για κάτι που υπάρχει ήδη και το βρίσκουμε μετά, π.χ. Ανακαλύψαμε έναν αρχαίο ναό . Αντίθετα για κάτι που δεν υπήρχε πριν χρησιμοποιούμε τα ρήματα : Επινοώ και δημιουργώ . Στην συγκεκριμένη περίπτωση ΠΙΟ σωστή είναι η απάντηση : "Εμείς είχαμε επινοήσει το φαγητό" .Δεν γίνεται να "ανακαλύψουμε" κάτι που δεν υπάρχει από πριν. Η ετοιμολογία της λέξης ανά - καλύπτω σημαίνει τραβώ προς τα πάνω το κάλυμμα! Άρα πρέπει να υπάρχει ήδη κάτι από κάτω! Παρακαλώ διορθώστε το!

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.