Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Цей вхід відкритий."

Переклад:This entry is open.

1 рік тому

2 коментарі


Zakharus

Чому відпоідь "the entry is opened" не вважається вірною?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Характеристики поточного стану об'єкта в англійській мові прийнято виражати дієсловом у теперішньому часі. Додаючи закінчення "-ed" у такому реченні, через використання Passive Voice ви підкреслюєте завершеність дії, що чинилася над об'єктом у якийсь момент в минулому, тому доречніше використати і допоміжне дієслово у минулому часі - "The entry was opened".

1 рік тому