"Whobelievesinthechildren?"

Çeviri:Kim çocuklara inanır?

4 yıl önce

59 Yorum


nadirkahveci

neden ''in'' kullanılıyor ? bana biraz garip geldi ''in the children'' ifadesi. to falan neden kullanılmamış bilen biri aydınlatabilirse çok sevinirim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yine kalıp "believe in" olduğundan

4 yıl önce

e.fiski

kalıp olduğu zaman mouse ile kelimenin üzerine gelince "sözcük kümesi" gösteriliyordu, bunda yapılmamış. rapor etmeme gerek var mı? bu arada şunu da netleştirmek istiyorum; rapor etmemiz duolingoyu geliştirmek için değil mi? yani bu beta ve mükemmelleştirmek için kullanıcılardan da faydalanılıyor doğru mu?

4 yıl önce

farah-cansu

Kesinlikle kalibin gosterilmesi lazimdi

3 yıl önce

altugcyhn

Rapor etmemiz duolingo'yu geliştirmek ve bizden sonra gelenlere alternatifleri göstermek için.

Kalıp olarak bahsettiğin "take off" tarzında yapılar yani birlikte kullanılınca farklı anlam ifade edenler. Onların üstüne gelince anlamı çıkıyor. Buradaki durumda ise "believe" fiili "in" ekiyle birlikte kullanılıyor. Örnekle açıklarsak "I am at the restaurant" ben restorandayım. "restaurant" kelimesi "in" değil "at" alır.

4 yıl önce

422422werker

take de off ekiyle birlikte kullanılıyor ne alaka anlattığınızdan bu sonuç çıkıyor ayrıca site hatalı believe in in kalıp olduğunu anlatması gerekir bu şekilde olmaz bu kadar basit şeyler bile belirtilmiyorsa bu siteye başarılı diyemeyiz

3 yıl önce

Murat478789

Dogru

3 yıl önce

ahmedselcukb

Im in the restaurant da olur.

2 yıl önce

oguz_han91

'believe in' bir phrasal verb mü ?

1 yıl önce

polatferhat

believes de s takısı var

3 yıl önce

polatferhat

believ s de s takısı var

3 yıl önce

Feride297191

Sorunun cevabı özneyse soruda yardımcı fiil kalkıyor fiil zaman eki alıyor bildiğim kadarıyla. Örneğin What happened gibi

2 yıl önce

bekiruygun

sagolasın selcen senden cok sey ögrendim

2 yıl önce

erkantaylan

Bu bir kalıp, belive in something/someone

4 yıl önce

zivistan

Kadir inanır diye cevaplamak istediğim soru..:)

4 yıl önce

Adil-Atik

iyimiş : )

2 yıl önce

prdxxxxx

Kim inanir cocuklara, yanlis mi

4 yıl önce

yusufkocyigit

Kadir beleives

3 yıl önce

xdurmazx

Kim inanır çocuklara ile çocuklara kim inanir arasinda ne fark var lutfen anlamak istiyorum

3 yıl önce

berbeyboz

Ben inanırım çocuklara

2 yıl önce

salmanener

believe - inanmak believes - inanıyor believes in - inanır

2 yıl önce

goksel777

Kadir inanır

3 yıl önce

Murat478789

Kadir kim yaaa?!

3 yıl önce

ctorhan

Marsta mı yaşıyorsun :)

3 yıl önce

ChanandlerBong07

Bu cümle için seslendirmenin tekrar yapılması gerekiyor bence. Kelimeyi "who believes" ve "in the children" diye iki kalıba ayırarak telaffuz ettiği için "believes in" kalıbının farkına varılmıyor.

2 yıl önce

engineer1907

kim inanir cocuklara ?cocuklara kim inanir ?inanin cocuklar(a) gunesli gunler gorcecegiz :) der gibi alakasiz olmus iki cevabinda olmamasi...

2 yıl önce

cmeral

Raporlamak çeviri kümesi oluşturmak için...

4 yıl önce

musahoca

kim inanır çocuklara yazdım kabul etmedi. doğrusu çocuklara kim inanırmış :) ben de öyle dedim zaten ama...

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Kim inanir ki demek için araya that mi gelmeli

3 yıl önce

esinpein0

<Kim inanır çocuklara> dedim neden kabul edilmedi?

2 yıl önce

mehmetmeti7

Bu kadar yazışma içinde "Kim inanır çocuklara" ve "Kim çocuklara inanır" cümleleri arasında ki farkı açıklayan çıkmamış. Acı

2 yıl önce

Cemilyildiz

Kim inanır çocuklara, neden olmasın ki?

2 yıl önce

ozantibell

"kim inanır çocuklara" da olması gerekmez mi?

1 yıl önce

ErolGrman

KİM İNANIR ÇOCUKLARA DOĞRU DEĞİL Mİ

1 yıl önce

brkertekin

Cevabi kabul etmiyor!

2 yıl önce

mutluGirgi

Ne saçma cümleler

3 yıl önce

Adil-Atik

haha twitterda duolingodaki böyle cümlelerle ilgili bir hesap vardı https://twitter.com/shitduosays

2 yıl önce

nedim345707

Ingilizcede soru cumlererinde s takisi kalkip yerine fiilin başına does gelmesi gerekmiyormu

3 yıl önce

okanunlu9

Kadir Inanir diye yazan var mi bir bakayim dedim, epey geyik donmus Kadir ile ilgili..

3 yıl önce

Emirelik3

"Kim çocuklara inanır" cümlesinde bir gruba seslenme ve birinin inanıp inanmadığını sorgulama var. "Çocuklara kim inanır" cümlesindeyse çocuklara hiç kimsenin inanmayacağı anlamı çıkabilir. Tabiki telaffuz burada çok önemli.

Günlük hayatta böyle ince ayrıntılarla karşılaşılmaz.

Galiba bizi böyle ayrıntılarla boğup bir türlü ingilizce konuşamamızı sağlıyorlar.

Sonuç olarak günlük hayatımıza yetecek kadar ingilizce için ayrıntılara takılmadan,

I am You are I have

Bunların yanına 50 kelime öğrenin her derdini anlatabilirsin.

İyi dersler...

2 yıl önce

BozlakDeni

Ben hâlâ ikna olmadım

1 yıl önce

lalelalelale

Kim inanır çocuklara yazdım kabul edilmedi ,bu kadar da olmaz,benim cevabım tamamen dogrudur.

1 yıl önce

AytaDemirh1

Kim inanır cocuklara dedim kabul etmedi.

1 yıl önce

hasantngr

Kadir İnanır

1 yıl önce

gamzeuak1

"Çocuklarda" diye bir ifade yok neden "in" kullanılmış? ?

9 ay önce

MesutKara4

Kim çocukara inanır. Yanlışmı

8 ay önce

vkfkbr

Kim çocukara güvenir? olmaz mı

6 ay önce

qwertyali

in ne alaka ki

2 yıl önce

fidan892731

Believe "ziyafet" demek değil mi? Bide burda in neden kullandı?Biri aydınlata bilseydi çok sevinirim

1 yıl önce

OktayByklo

Kadir inanir :)

1 yıl önce

Trollingo03

bu cümle benim fikrimdi ASDASDa:sDASDAUFHAĞDFA

1 yıl önce

BozlakDeni

Aynı cümleyi Google translate aynen şöyle çeviriyor: " who believes in to the children" "To" olmalı mıdır bu durumda? Konuya hakim bir arkadaş açıklayabilir mi lütfen? Teşekkürler

1 yıl önce

ElifYurtse1

Sonuna kadir inanır yazmamak için kendimi zor tuttum :D

3 yıl önce

EmireneL

Kadir inanır :)

2 yıl önce

kbra824033

İn neden var direk the children desek olmaz mi?

3 yıl önce

ElifYurtse1

Believe in bir kalıptır, sadece believe deseydi o kadar kulağa hoş gelmezdi. Bu benim yorumum tabi daha gramerle ilgili bir açıklama vardır.

3 yıl önce

OsmanGven1

KADİR INANIR :)

3 yıl önce

mehmet736993

Childr maýın arkadaşlar

2 yıl önce

esinpein0

Bu soru insanı çıldırtır, çünkü her seferinde yanlış diyor,Kim inanır çocuklara olsa anlam mı değişecek :)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.