Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who believes in the children?"

Çeviri:Kim çocuklara inanır?

4 yıl önce

37 Yorum


nadirkahveci

neden ''in'' kullanılıyor ? bana biraz garip geldi ''in the children'' ifadesi. to falan neden kullanılmamış bilen biri aydınlatabilirse çok sevinirim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yine kalıp "believe in" olduğundan

4 yıl önce

e.fiski

kalıp olduğu zaman mouse ile kelimenin üzerine gelince "sözcük kümesi" gösteriliyordu, bunda yapılmamış. rapor etmeme gerek var mı? bu arada şunu da netleştirmek istiyorum; rapor etmemiz duolingoyu geliştirmek için değil mi? yani bu beta ve mükemmelleştirmek için kullanıcılardan da faydalanılıyor doğru mu?

4 yıl önce

farah-cansu

Kesinlikle kalibin gosterilmesi lazimdi

3 yıl önce

erkantaylan

Bu bir kalıp, belive in something/someone

3 yıl önce

zivistan

Kadir inanır diye cevaplamak istediğim soru..:)

4 yıl önce

prdxxxxx

Kim inanir cocuklara, yanlis mi

4 yıl önce

yusufkocyigit

Kadir beleives

3 yıl önce

xdurmazx

Kim inanır çocuklara ile çocuklara kim inanir arasinda ne fark var lutfen anlamak istiyorum

3 yıl önce

berbeyboz

Ben inanırım çocuklara

2 yıl önce

salmanener

believe - inanmak believes - inanıyor believes in - inanır

1 yıl önce

goksel777

Kadir inanır

3 yıl önce

Murat478789

Kadir kim yaaa?!

3 yıl önce

ctorhan

Marsta mı yaşıyorsun :)

2 yıl önce

ChanandlerBong07

Bu cümle için seslendirmenin tekrar yapılması gerekiyor bence. Kelimeyi "who believes" ve "in the children" diye iki kalıba ayırarak telaffuz ettiği için "believes in" kalıbının farkına varılmıyor.

2 yıl önce

engineer1907

kim inanir cocuklara ?cocuklara kim inanir ?inanin cocuklar(a) gunesli gunler gorcecegiz :) der gibi alakasiz olmus iki cevabinda olmamasi...

1 yıl önce

cmeral

Raporlamak çeviri kümesi oluşturmak için...

4 yıl önce

musahoca

kim inanır çocuklara yazdım kabul etmedi. doğrusu çocuklara kim inanırmış :) ben de öyle dedim zaten ama...

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Kim inanir ki demek için araya that mi gelmeli

2 yıl önce

esinpein0

<Kim inanır çocuklara> dedim neden kabul edilmedi?

2 yıl önce

mehmetmeti7

Bu kadar yazışma içinde "Kim inanır çocuklara" ve "Kim çocuklara inanır" cümleleri arasında ki farkı açıklayan çıkmamış. Acı

2 yıl önce

Cemilyildiz

Kim inanır çocuklara, neden olmasın ki?

2 yıl önce

ozantibell

"kim inanır çocuklara" da olması gerekmez mi?

1 yıl önce

ErolGrman

KİM İNANIR ÇOCUKLARA DOĞRU DEĞİL Mİ

1 yıl önce

brkertekin

Cevabi kabul etmiyor!

2 yıl önce

mutluGirgi

Ne saçma cümleler

3 yıl önce

Adil-Atik

haha twitterda duolingodaki böyle cümlelerle ilgili bir hesap vardı https://twitter.com/shitduosays

2 yıl önce

nedim345707

Ingilizcede soru cumlererinde s takisi kalkip yerine fiilin başına does gelmesi gerekmiyormu

2 yıl önce

okanunlu9

Kadir Inanir diye yazan var mi bir bakayim dedim, epey geyik donmus Kadir ile ilgili..

2 yıl önce

Emirelik3

"Kim çocuklara inanır" cümlesinde bir gruba seslenme ve birinin inanıp inanmadığını sorgulama var. "Çocuklara kim inanır" cümlesindeyse çocuklara hiç kimsenin inanmayacağı anlamı çıkabilir. Tabiki telaffuz burada çok önemli.

Günlük hayatta böyle ince ayrıntılarla karşılaşılmaz.

Galiba bizi böyle ayrıntılarla boğup bir türlü ingilizce konuşamamızı sağlıyorlar.

Sonuç olarak günlük hayatımıza yetecek kadar ingilizce için ayrıntılara takılmadan,

I am You are I have

Bunların yanına 50 kelime öğrenin her derdini anlatabilirsin.

İyi dersler...

1 yıl önce

BozlakDeni

Ben hâlâ ikna olmadım

11 ay önce

lalelalelale

Kim inanır çocuklara yazdım kabul edilmedi ,bu kadar da olmaz,benim cevabım tamamen dogrudur.

10 ay önce

AytaDemirh1

Kim inanır cocuklara dedim kabul etmedi.

9 ay önce

hasantngr

Kadir İnanır

9 ay önce

gamzeuak1

"Çocuklarda" diye bir ifade yok neden "in" kullanılmış? ?

6 ay önce

MesutKara4

Kim çocukara inanır. Yanlışmı

5 ay önce

vkfkbr

Kim çocukara güvenir? olmaz mı

3 ay önce