1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who believes in the children…

"Who believes in the children?"

Çeviri:Kim çocuklara inanır?

March 3, 2014

67 Yorum


nadirkahveci

neden ''in'' kullanılıyor ? bana biraz garip geldi ''in the children'' ifadesi. to falan neden kullanılmamış bilen biri aydınlatabilirse çok sevinirim


Selcen_Ozturk

yine kalıp "believe in" olduğundan


e.fiski

kalıp olduğu zaman mouse ile kelimenin üzerine gelince "sözcük kümesi" gösteriliyordu, bunda yapılmamış. rapor etmeme gerek var mı? bu arada şunu da netleştirmek istiyorum; rapor etmemiz duolingoyu geliştirmek için değil mi? yani bu beta ve mükemmelleştirmek için kullanıcılardan da faydalanılıyor doğru mu?


farah-cansu

Kesinlikle kalibin gosterilmesi lazimdi


altugcyhn

Rapor etmemiz duolingo'yu geliştirmek ve bizden sonra gelenlere alternatifleri göstermek için.

Kalıp olarak bahsettiğin "take off" tarzında yapılar yani birlikte kullanılınca farklı anlam ifade edenler. Onların üstüne gelince anlamı çıkıyor. Buradaki durumda ise "believe" fiili "in" ekiyle birlikte kullanılıyor. Örnekle açıklarsak "I am at the restaurant" ben restorandayım. "restaurant" kelimesi "in" değil "at" alır.


422422werker

take de off ekiyle birlikte kullanılıyor ne alaka anlattığınızdan bu sonuç çıkıyor ayrıca site hatalı believe in in kalıp olduğunu anlatması gerekir bu şekilde olmaz bu kadar basit şeyler bile belirtilmiyorsa bu siteye başarılı diyemeyiz


ahmedselcukb

Im in the restaurant da olur.


bekiruygun

sagolasın selcen senden cok sey ögrendim


Anl870711

Ben biraz önce bir soru çözdüm aynı anlam vardı fakat sadece believes yazıyordu.Yani şimdi kalıp değil oldu.Bir açıklama getiren olursa sevinirim.


Hilal450047

bildigim kadarıyla , believe ; bir şeyin dogru olduguna inanıyorsanız kullanılır. örnegin ; onu çalmadıgına inanıyorum. Biliyorum . believe in ise ; yapabilecegine inanmak gibi, bir çeşit motivasyon . Örnegin ; sınavda başarılı olacagına inanıyorum .


oguz_han91

'believe in' bir phrasal verb mü ?


polatferhat

believes de s takısı var


polatferhat

believ s de s takısı var


Feride297191

Sorunun cevabı özneyse soruda yardımcı fiil kalkıyor fiil zaman eki alıyor bildiğim kadarıyla. Örneğin What happened gibi


erkantaylan

Bu bir kalıp, belive in something/someone


zivistan

Kadir inanır diye cevaplamak istediğim soru..:)


prdxxxxx

Kim inanir cocuklara, yanlis mi


xdurmazx

Kim inanır çocuklara ile çocuklara kim inanir arasinda ne fark var lutfen anlamak istiyorum


brgzar_byza

Ben inanırım çocuklara


ChanandlerBong07

Bu cümle için seslendirmenin tekrar yapılması gerekiyor bence. Kelimeyi "who believes" ve "in the children" diye iki kalıba ayırarak telaffuz ettiği için "believes in" kalıbının farkına varılmıyor.


musahoca

kim inanır çocuklara yazdım kabul etmedi. doğrusu çocuklara kim inanırmış :) ben de öyle dedim zaten ama...


salmanener

believe - inanmak believes - inanıyor believes in - inanır


cmeral

Raporlamak çeviri kümesi oluşturmak için...


ctorhan

Marsta mı yaşıyorsun :)


engineer1907

kim inanir cocuklara ?cocuklara kim inanir ?inanin cocuklar(a) gunesli gunler gorcecegiz :) der gibi alakasiz olmus iki cevabinda olmamasi...


serdarestik

Kim inanir ki demek için araya that mi gelmeli


esinpein0

<Kim inanır çocuklara> dedim neden kabul edilmedi?


mehmetmeti7

Bu kadar yazışma içinde "Kim inanır çocuklara" ve "Kim çocuklara inanır" cümleleri arasında ki farkı açıklayan çıkmamış. Acı


Cemilyildiz

Kim inanır çocuklara, neden olmasın ki?


ozantibell

"kim inanır çocuklara" da olması gerekmez mi?


ErolGrman

KİM İNANIR ÇOCUKLARA DOĞRU DEĞİL Mİ


brkertekin

Cevabi kabul etmiyor!


Emirelik3

"Kim çocuklara inanır" cümlesinde bir gruba seslenme ve birinin inanıp inanmadığını sorgulama var. "Çocuklara kim inanır" cümlesindeyse çocuklara hiç kimsenin inanmayacağı anlamı çıkabilir. Tabiki telaffuz burada çok önemli.

Günlük hayatta böyle ince ayrıntılarla karşılaşılmaz.

Galiba bizi böyle ayrıntılarla boğup bir türlü ingilizce konuşamamızı sağlıyorlar.

Sonuç olarak günlük hayatımıza yetecek kadar ingilizce için ayrıntılara takılmadan,

I am You are I have

Bunların yanına 50 kelime öğrenin her derdini anlatabilirsin.

İyi dersler...


mutluGirgi

Ne saçma cümleler


Adil-Atik

haha twitterda duolingodaki böyle cümlelerle ilgili bir hesap vardı https://twitter.com/shitduosays


nedim345707

Ingilizcede soru cumlererinde s takisi kalkip yerine fiilin başına does gelmesi gerekmiyormu


okanunlu9

Kadir Inanir diye yazan var mi bir bakayim dedim, epey geyik donmus Kadir ile ilgili..


BozlakDeni

Aynı cümleyi Google translate aynen şöyle çeviriyor: " who believes in to the children" "To" olmalı mıdır bu durumda? Konuya hakim bir arkadaş açıklayabilir mi lütfen? Teşekkürler


BozlakDeni

Ben hâlâ ikna olmadım


lalelalelale

Kim inanır çocuklara yazdım kabul edilmedi ,bu kadar da olmaz,benim cevabım tamamen dogrudur.


AytaDemirh1

Kim inanır cocuklara dedim kabul etmedi.


gamzeuak1

"Çocuklarda" diye bir ifade yok neden "in" kullanılmış? ?


MesutKara4

Kim çocukara inanır. Yanlışmı


vkfkbr

Kim çocukara güvenir? olmaz mı


brahim398198

Kim inanır çocuklara da kabul edilmeli.


Kisuhara

Kadir inanır belives in the children


zeynepkaraduman

Bence burada ki in kullanımı yanliş


Enes18tr

Ben "Who believes the children."dedim kabul etti


refikatakan

"believe in" inanmak anlamındaki ingilizce kalıp


Salih650036

BENİMKİ DOĞRU!!!


fidan892731

Believe "ziyafet" demek değil mi? Bide burda in neden kullandı?Biri aydınlata bilseydi çok sevinirim


OktayByklo

Kadir inanir :)


Trollingo03

bu cümle benim fikrimdi ASDASDa:sDASDAUFHAĞDFA


ElifYurtse1

Sonuna kadir inanır yazmamak için kendimi zor tuttum :D


kbra824033

İn neden var direk the children desek olmaz mi?


ElifYurtse1

Believe in bir kalıptır, sadece believe deseydi o kadar kulağa hoş gelmezdi. Bu benim yorumum tabi daha gramerle ilgili bir açıklama vardır.


mehmet736993

Childr maýın arkadaşlar


esinpein0

Bu soru insanı çıldırtır, çünkü her seferinde yanlış diyor,Kim inanır çocuklara olsa anlam mı değişecek :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.