"Who believes in the children?"

Çeviri:Kim çocuklara inanır?

March 3, 2014

41 Yorum


nadirkahveci

neden ''in'' kullanılıyor ? bana biraz garip geldi ''in the children'' ifadesi. to falan neden kullanılmamış bilen biri aydınlatabilirse çok sevinirim

March 3, 2014

Selcen_Ozturk

yine kalıp "believe in" olduğundan

March 3, 2014

e.fiski

kalıp olduğu zaman mouse ile kelimenin üzerine gelince "sözcük kümesi" gösteriliyordu, bunda yapılmamış. rapor etmeme gerek var mı? bu arada şunu da netleştirmek istiyorum; rapor etmemiz duolingoyu geliştirmek için değil mi? yani bu beta ve mükemmelleştirmek için kullanıcılardan da faydalanılıyor doğru mu?

March 19, 2014

farah-cansu

Kesinlikle kalibin gosterilmesi lazimdi

December 30, 2014

oguz_han91

'believe in' bir phrasal verb mü ?

December 27, 2016

erkantaylan

Bu bir kalıp, belive in something/someone

November 8, 2014

zivistan

Kadir inanır diye cevaplamak istediğim soru..:)

June 24, 2014

yusufkocyigit

Kadir beleives

August 26, 2015

prdxxxxx

Kim inanir cocuklara, yanlis mi

June 1, 2014

xdurmazx

Kim inanır çocuklara ile çocuklara kim inanir arasinda ne fark var lutfen anlamak istiyorum

February 14, 2015

berbeyboz

Ben inanırım çocuklara

March 6, 2016

musahoca

kim inanır çocuklara yazdım kabul etmedi. doğrusu çocuklara kim inanırmış :) ben de öyle dedim zaten ama...

February 4, 2016

ChanandlerBong07

Bu cümle için seslendirmenin tekrar yapılması gerekiyor bence. Kelimeyi "who believes" ve "in the children" diye iki kalıba ayırarak telaffuz ettiği için "believes in" kalıbının farkına varılmıyor.

March 20, 2016

salmanener

believe - inanmak believes - inanıyor believes in - inanır

October 1, 2016

goksel777

Kadir inanır

March 7, 2015

Murat478789

Kadir kim yaaa?!

September 15, 2015

ctorhan

Marsta mı yaşıyorsun :)

November 8, 2015

engineer1907

kim inanir cocuklara ?cocuklara kim inanir ?inanin cocuklar(a) gunesli gunler gorcecegiz :) der gibi alakasiz olmus iki cevabinda olmamasi...

October 30, 2016

cmeral

Raporlamak çeviri kümesi oluşturmak için...

April 27, 2014

serdarestik

Kim inanir ki demek için araya that mi gelmeli

November 3, 2015

esinpein0

<Kim inanır çocuklara> dedim neden kabul edilmedi?

February 24, 2016

mehmetmeti7

Bu kadar yazışma içinde "Kim inanır çocuklara" ve "Kim çocuklara inanır" cümleleri arasında ki farkı açıklayan çıkmamış. Acı

March 18, 2016

Cemilyildiz

Kim inanır çocuklara, neden olmasın ki?

April 9, 2016

ozantibell

"kim inanır çocuklara" da olması gerekmez mi?

March 9, 2017

ErolGrman

KİM İNANIR ÇOCUKLARA DOĞRU DEĞİL Mİ

June 20, 2017

brkertekin

Cevabi kabul etmiyor!

January 20, 2016

mutluGirgi

Ne saçma cümleler

July 10, 2015

Adil-Atik

haha twitterda duolingodaki böyle cümlelerle ilgili bir hesap vardı https://twitter.com/shitduosays

December 29, 2015

nedim345707

Ingilizcede soru cumlererinde s takisi kalkip yerine fiilin başına does gelmesi gerekmiyormu

September 19, 2015

okanunlu9

Kadir Inanir diye yazan var mi bir bakayim dedim, epey geyik donmus Kadir ile ilgili..

December 11, 2015

Emirelik3

"Kim çocuklara inanır" cümlesinde bir gruba seslenme ve birinin inanıp inanmadığını sorgulama var. "Çocuklara kim inanır" cümlesindeyse çocuklara hiç kimsenin inanmayacağı anlamı çıkabilir. Tabiki telaffuz burada çok önemli.

Günlük hayatta böyle ince ayrıntılarla karşılaşılmaz.

Galiba bizi böyle ayrıntılarla boğup bir türlü ingilizce konuşamamızı sağlıyorlar.

Sonuç olarak günlük hayatımıza yetecek kadar ingilizce için ayrıntılara takılmadan,

I am You are I have

Bunların yanına 50 kelime öğrenin her derdini anlatabilirsin.

İyi dersler...

September 27, 2016

BozlakDeni

Aynı cümleyi Google translate aynen şöyle çeviriyor: " who believes in to the children" "To" olmalı mıdır bu durumda? Konuya hakim bir arkadaş açıklayabilir mi lütfen? Teşekkürler

October 8, 2017

BozlakDeni

Ben hâlâ ikna olmadım

October 8, 2017

lalelalelale

Kim inanır çocuklara yazdım kabul edilmedi ,bu kadar da olmaz,benim cevabım tamamen dogrudur.

November 9, 2017

AytaDemirh1

Kim inanır cocuklara dedim kabul etmedi.

November 27, 2017

hasantngr

Kadir İnanır

November 29, 2017

gamzeuak1

"Çocuklarda" diye bir ifade yok neden "in" kullanılmış? ?

February 28, 2018

MesutKara4

Kim çocukara inanır. Yanlışmı

March 27, 2018

vkfkbr

Kim çocukara güvenir? olmaz mı

May 22, 2018

brahim398198

Kim inanır çocuklara da kabul edilmeli.

February 3, 2019

kisuhara

Kadir inanır belives in the children

August 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.