"O öğle yemeğinden sonra okur."

Çeviri:She reads after lunch.

March 3, 2014

45 Yorum

Konu önem sırasına göre

theMan07

Later ve after arasındaki fark nedir arkadaşlar

December 20, 2014

Selcen_Ozturk

"-den sonra" için sadece after kullanıyoruz. "later" daha sonra demek.

January 19, 2015

AyseOlcay

After lunch she reads neden olmuyor

January 30, 2015

ala962281

Çunku ingilizcede cumleler genelde tersten baslar yani cümle yanlışı

July 8, 2017

mem599252

Ben de oyle yazdim ama kabul etmedi

July 14, 2015

BetonKafa

Ilk she reads olcak da o yüzden

May 21, 2017

evrim84

Noon meal yazıyor ama lunch oluyor yanlis kabul etti bir de haksizlik bu!

December 28, 2014

Selcen_Ozturk

nerede noon meal yazıyor? Her şey öyle google translate gibi direkt çevrrilmez :)

January 19, 2015

trabzonguldak

Sorunun üzerindeki kelimelere tıklayınca yazıyor, noon ve meal.

February 28, 2015

Selcen_Ozturk

kelimelerin tek tek anlamları onlar. bu gayet normal.

February 28, 2015

KPrxFoVG

noon öğle vakti, lunch ise öğle yemeği demek

June 8, 2019

EceNaz265262

Aynen öyle ! Kelimelere bas beni anlarsın.

November 20, 2017

ZeyTunca

Oraya it de oluur -,-

January 21, 2015

Hasancana

She after lunch reads niye olmuyor??

January 20, 2016

BARIS_KARAMAN

Yüklem özneden sonra gelir.

December 23, 2016

superhero26

After basamı sonamı geliyor. Buna benzer bir örnekte baştaydı ki doğrunun bu şekilde olduğunu bildiğim halde sırf başta yazılı olan örneğe göre yaptım ve yanlış. Duruma bi açıklık lütfen

February 11, 2015

muratimportant

at lunch desek ne anlama gelir

February 12, 2015

BARIS_KARAMAN

öğle yemeğinde

December 23, 2016

hogwartstrain

Then ve after arasındaki fark ne ki

August 27, 2015

Srreker

After sonra demek then apayrı birşey.

July 6, 2017

SabitAy1

He reads after lunch ( bide bunu deneyin )

September 28, 2015

mehmetfatihorhan

Arkadaslar dil bilgisini ogrenmeye calisin yoksa sadece kelimeleri ezberlersiniz neyin nerede kullanildigi cok onemli.ingilizce bulundugu dil grubunun en zor dilidir.

September 29, 2015

YigitArslan11

Reading neden olmuyor ? Açıklayabilir misiniz?

November 4, 2015

BARIS_KARAMAN

Kip geniş zaman (Present Simple)

December 23, 2016

Srreker

Reads = okur reading = okudu

July 6, 2017

ufuk319344

After lunch he reads

December 17, 2015

RomioneRocks

Is this Turkish?

January 7, 2016

Glsm232674

She reads after at lunch neden olmuyor?

March 23, 2016

BetonKafa

At olmicak da o yüzden

May 21, 2017

buse270071

Neden okumak once geliyor

June 11, 2016

BetonKafa

English

May 21, 2017

mustfafaatalay0

she is reads after lunch böyle yazdım kabul etmedi ya

July 2, 2016

BetonKafa

Is koymucan

May 21, 2017

bet795414

O she yada he degilmi ? He yi de kabul etmedi

September 1, 2016

idilda

She/He yazdım kabul etmediler.

October 24, 2016

keyifalmiyorum

It neden olmuyor?

November 19, 2016

H..C

Bir 's' takısı koymadım diye. Bana üvey evlat muamelesi yaptın bee lingo ayıp sana...

November 21, 2016

Elif175036

O öğle yemeğinden sonra da okur deseydi aynı cümlenin sonuna too mu gelecekti

January 24, 2017

kanuc33

Arkadaşlar whtarsap grubu olan var mi. Devamli paylasim yapilan

May 8, 2017

hacersabaz

Ben "after lunch, she reads" yaptım bunların farkı nedir? Teşekkür ederim

August 25, 2018

TUNAHANEMR3

ben dogru yaptim aglayin

December 14, 2018

Gamerasi

"He reads after the lunch" "the" kullanımı ile de oluyor.

January 21, 2019

fatma838557

Msmdmmdmeeme

April 2, 2019

AhmetAltio

bu cümlede he neden kabul edilmiyor

July 31, 2019

Tuna628980

neden after the lunch değil

September 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.