Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O öğle yemeğinden sonra okur."

Çeviri:She reads after lunch.

4 yıl önce

42 Yorum


theMan07

Later ve after arasındaki fark nedir arkadaşlar

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"-den sonra" için sadece after kullanıyoruz. "later" daha sonra demek.

3 yıl önce

AyseOlcay
AyseOlcay

After lunch she reads neden olmuyor

3 yıl önce

mem599252

Ben de oyle yazdim ama kabul etmedi

3 yıl önce

BetonKafa

Ilk she reads olcak da o yüzden

1 yıl önce

ala962281

Çunku ingilizcede cumleler genelde tersten baslar yani cümle yanlışı

1 yıl önce

ZeyTunca

Oraya it de oluur -,-

3 yıl önce

ala962281

Ben de it yazdim

1 yıl önce

evrim84

Noon meal yazıyor ama lunch oluyor yanlis kabul etti bir de haksizlik bu!

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nerede noon meal yazıyor? Her şey öyle google translate gibi direkt çevrrilmez :)

3 yıl önce

trabzonguldak

Sorunun üzerindeki kelimelere tıklayınca yazıyor, noon ve meal.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kelimelerin tek tek anlamları onlar. bu gayet normal.

3 yıl önce

Fatih439269

Fiil, özne, yuklem siralamasi cumlede nasıl oluyor

2 yıl önce

Fatih_77

ÖZNE + YÜKLEM + NESNE + BELİRTEÇ + YER + ZAMAN ----

Kim Ne yaptı Neyi Nasıl Nerede Ne zaman

2 yıl önce

EceNaz265262

Aynen öyle ! Kelimelere bas beni anlarsın.

10 ay önce

Hasancana

She after lunch reads niye olmuyor??

2 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Yüklem özneden sonra gelir.

1 yıl önce

superhero26

After basamı sonamı geliyor. Buna benzer bir örnekte baştaydı ki doğrunun bu şekilde olduğunu bildiğim halde sırf başta yazılı olan örneğe göre yaptım ve yanlış. Duruma bi açıklık lütfen

3 yıl önce

muratimportant

at lunch desek ne anlama gelir

3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

öğle yemeğinde

1 yıl önce

hogwartstrain

Then ve after arasındaki fark ne ki

3 yıl önce

Srreker

After sonra demek then apayrı birşey.

1 yıl önce

SabitAy1

He reads after lunch ( bide bunu deneyin )

3 yıl önce

mehmetfatihorhan

Arkadaslar dil bilgisini ogrenmeye calisin yoksa sadece kelimeleri ezberlersiniz neyin nerede kullanildigi cok onemli.ingilizce bulundugu dil grubunun en zor dilidir.

3 yıl önce

YigitArslan11

Reading neden olmuyor ? Açıklayabilir misiniz?

2 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Kip geniş zaman (Present Simple)

1 yıl önce

Srreker

Reads = okur reading = okudu

1 yıl önce

ufuk319344

After lunch he reads

2 yıl önce

RomioneRocks

Is this Turkish?

2 yıl önce

Glsm232674

She reads after at lunch neden olmuyor?

2 yıl önce

BetonKafa

At olmicak da o yüzden

1 yıl önce

buse270071

Neden okumak once geliyor

2 yıl önce

BetonKafa

English

1 yıl önce

mustfafaatalay0

she is reads after lunch böyle yazdım kabul etmedi ya

2 yıl önce

BetonKafa

Is koymucan

1 yıl önce

bet795414

O she yada he degilmi ? He yi de kabul etmedi

2 yıl önce

idilda

She/He yazdım kabul etmediler.

1 yıl önce

keyifalmiyorum

It neden olmuyor?

1 yıl önce

H..C

Bir 's' takısı koymadım diye. Bana üvey evlat muamelesi yaptın bee lingo ayıp sana...

1 yıl önce

Elif175036

O öğle yemeğinden sonra da okur deseydi aynı cümlenin sonuna too mu gelecekti

1 yıl önce

kanuc33

Arkadaşlar whtarsap grubu olan var mi. Devamli paylasim yapilan

1 yıl önce

hacersabaz

Ben "after lunch, she reads" yaptım bunların farkı nedir? Teşekkür ederim

1 ay önce