1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O öğle yemeğinden sonra okur…

"O öğle yemeğinden sonra okur."

Çeviri:She reads after lunch.

March 3, 2014

54 Yorum


theMan07

Later ve after arasındaki fark nedir arkadaşlar


Selcen_Ozturk

"-den sonra" için sadece after kullanıyoruz. "later" daha sonra demek.


SamirSamir126049

Kardrsim siz ogretmen misiniz


Aknby

Selcen cevap verirsen memnun olurum. She reads After from lunch. Olmaz mı?


Bediha06

Yani 'from' gereği yok!Böylece iki kelimelik cümle beş kelime ile anlatma derdine son verilir!


Hande774

Biri geç biri sonra


AyseOlcay

After lunch she reads neden olmuyor


ala962281

Çunku ingilizcede cumleler genelde tersten baslar yani cümle yanlışı


BetonKafa

Ilk she reads olcak da o yüzden


evrim84

Noon meal yazıyor ama lunch oluyor yanlis kabul etti bir de haksizlik bu!


Selcen_Ozturk

nerede noon meal yazıyor? Her şey öyle google translate gibi direkt çevrrilmez :)


trabzonguldak

Sorunun üzerindeki kelimelere tıklayınca yazıyor, noon ve meal.


Selcen_Ozturk

kelimelerin tek tek anlamları onlar. bu gayet normal.


KPrxFoVG

noon öğle vakti, lunch ise öğle yemeği demek


EceNaz265262

Aynen öyle ! Kelimelere bas beni anlarsın.


ZeyTunca

Oraya it de oluur -,-


Barquq

She after lunch reads niye olmuyor??


BARIS_KARAMAN

Yüklem özneden sonra gelir.


Tuna628980

neden after the lunch değil


superhero26

After basamı sonamı geliyor. Buna benzer bir örnekte baştaydı ki doğrunun bu şekilde olduğunu bildiğim halde sırf başta yazılı olan örneğe göre yaptım ve yanlış. Duruma bi açıklık lütfen


muratimportant

at lunch desek ne anlama gelir


hogwartstrain

Then ve after arasındaki fark ne ki


Srreker

After sonra demek then apayrı birşey.


SabitAy1

He reads after lunch ( bide bunu deneyin )


mehmetfatihorhan

Arkadaslar dil bilgisini ogrenmeye calisin yoksa sadece kelimeleri ezberlersiniz neyin nerede kullanildigi cok onemli.ingilizce bulundugu dil grubunun en zor dilidir.


YigitArslan11

Reading neden olmuyor ? Açıklayabilir misiniz?


BARIS_KARAMAN

Kip geniş zaman (Present Simple)


Srreker

Reads = okur reading = okudu


ufuk319344

After lunch he reads


Glsm232674

She reads after at lunch neden olmuyor?


BetonKafa

At olmicak da o yüzden


buse270071

Neden okumak once geliyor


mustfafaatalay0

she is reads after lunch böyle yazdım kabul etmedi ya


bet795414

O she yada he degilmi ? He yi de kabul etmedi


idilda

She/He yazdım kabul etmediler.


H..C

Bir 's' takısı koymadım diye. Bana üvey evlat muamelesi yaptın bee lingo ayıp sana...


Elif175036

O öğle yemeğinden sonra da okur deseydi aynı cümlenin sonuna too mu gelecekti


kanuc33

Arkadaşlar whtarsap grubu olan var mi. Devamli paylasim yapilan


hacersabaz

Ben "after lunch, she reads" yaptım bunların farkı nedir? Teşekkür ederim


TUNAHANEMR3

ben dogru yaptim aglayin


Gamerasi

"He reads after the lunch" "the" kullanımı ile de oluyor.


AhmetAltio

bu cümlede he neden kabul edilmiyor


blentztrk1

She ve he ayni degilmi soylesenize ayni ise ^ degil ise asagi yorumunu verin


jiyan502257

Ya yazdığı şey cümleyle uyumlu değil bence


noname85

She reads after the lunch olur mu peki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.