Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O öğle yemeğinden sonra okur."

Çeviri:She reads after lunch.

0
4 yıl önce

41 Yorum


theMan07

Later ve after arasındaki fark nedir arkadaşlar

7
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"-den sonra" için sadece after kullanıyoruz. "later" daha sonra demek.

25
Cevap ver3 yıl önce

AyseOlcay
AyseOlcay

After lunch she reads neden olmuyor

6
Cevap ver3 yıl önce

ZeyTunca

Oraya it de oluur -,-

3
Cevap ver3 yıl önce

ala962281

Ben de it yazdim

0
Cevap ver1 yıl önce

evrim84

Noon meal yazıyor ama lunch oluyor yanlis kabul etti bir de haksizlik bu!

2
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nerede noon meal yazıyor? Her şey öyle google translate gibi direkt çevrrilmez :)

4
Cevap ver3 yıl önce

trabzonguldak

Sorunun üzerindeki kelimelere tıklayınca yazıyor, noon ve meal.

1
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kelimelerin tek tek anlamları onlar. bu gayet normal.

3
Cevap ver3 yıl önce

Fatih439269

Fiil, özne, yuklem siralamasi cumlede nasıl oluyor

0
Cevap ver2 yıl önce

Fatih_77

ÖZNE + YÜKLEM + NESNE + BELİRTEÇ + YER + ZAMAN ----

Kim Ne yaptı Neyi Nasıl Nerede Ne zaman

2
1 yıl önce

EceNaz265262

Aynen öyle ! Kelimelere bas beni anlarsın.

0
Cevap ver8 ay önce

Hasancana

She after lunch reads niye olmuyor??

1
Cevap ver2 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Yüklem özneden sonra gelir.

1
Cevap ver1 yıl önce

OlgunMadak

it neden olmuyor

0
Cevap ver4 yıl önce

denizsoylular

hayvanlar veya cansız varlıklar okuyamaz da o yüzden

23
Cevap ver4 yıl önce

Srreker

Olgun nasıl bi mantığın var :)

0
Cevap ver1 yıl önce

superhero26

After basamı sonamı geliyor. Buna benzer bir örnekte baştaydı ki doğrunun bu şekilde olduğunu bildiğim halde sırf başta yazılı olan örneğe göre yaptım ve yanlış. Duruma bi açıklık lütfen

0
Cevap ver3 yıl önce

muratimportant

at lunch desek ne anlama gelir

0
Cevap ver3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

öğle yemeğinde

0
Cevap ver1 yıl önce

hogwartstrain

Then ve after arasındaki fark ne ki

0
Cevap ver2 yıl önce

Srreker

After sonra demek then apayrı birşey.

0
Cevap ver1 yıl önce

SabitAy1

He reads after lunch ( bide bunu deneyin )

0
Cevap ver2 yıl önce

mehmetfatihorhan

Arkadaslar dil bilgisini ogrenmeye calisin yoksa sadece kelimeleri ezberlersiniz neyin nerede kullanildigi cok onemli.ingilizce bulundugu dil grubunun en zor dilidir.

0
Cevap ver2 yıl önce

YigitArslan11

Reading neden olmuyor ? Açıklayabilir misiniz?

0
Cevap ver2 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Kip geniş zaman (Present Simple)

0
Cevap ver1 yıl önce

Srreker

Reads = okur reading = okudu

0
Cevap ver1 yıl önce