Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlara doktorlar dahildir."

Çeviri:They include the doctors.

4 yıl önce

12 Yorum


furkhan

"They include the doctors" = "Onlar doktorlara dahildir" anlamına gelir. "Onlara doktorlar dahildir" yazmışsınız. "The doctors include them" olması lazım.

3 yıl önce

emrekyy

aynen öyle olması lazım

1 yıl önce

receptoklu

include nin - tam anlamı içermek bu durumda -onlara doktorlar dahildir demenin anlamı .. onlar doktor içerir dir.. öyleyse '' they include the doctors '' tam dogru oluyor ... hata kalmıyor. include yi içermek olarak almalıyız..

4 yıl önce

sukru.ayar

"they include the doctors" cümlesinin çevirisi "onlara doktorlar dahildir" nasıl oluyor? onlar da ki "a" nasıl oldu?Anlamadım gerçekten

4 yıl önce

efsane488545

Burada are neden kullanılmadı bu çeviri de isim cümlesi oluyor dahil etmek olarak mı düşüneceğiz yoksa

3 yıl önce

lkayKalkan

To them degil de in them neden acaba?

2 yıl önce

drerkank

Onlar doktorları içerir. Yani, doktorlar onlara dahildir.

6 ay önce

Bertan5

"onlar doktorlara dahildir" olması gerek diye düşünüyorum. "They include" (onlar dahiller) anlamına gelmiyormu?

3 yıl önce

murat47295

Burada neden (are) kullanılmadı. Açıklarsanız sevinirim

7 ay önce

emnmon

Bende ''The doctors include to them" olarak cevap verdim kabul etmedi butun yorumlari ve verilen cevaplari okudum ancak hala doğrusu bu gibi geliyor.

4 ay önce

barkm
barkm

include; içine almak, kapsamak, dahil olmak olduğuna göre; They include the doctors..Onlar doktorları dahil ederi Onlar doktorları kapsar onlar doktorları dahil eder. Şeklinde düşündüğünüzde anlam olarak, Onlara doktorlar dahildir başka bir ifade şeklidir. Anlam değişmiyor. veya; The doctors are included in them. yazarsanız onun da kanul edilldiğini göreceksiniz. Buradaki anlamda aynı şekilde doktorlar onlara dahil edilmiştir. pasif bir cümle olarak kurgulanmıştır.

1 ay önce

sukru2135
sukru2135

Burada içermek kapsamak manasında kullanılmıştır. Programın çevirisi doğrudur

1 ay önce