1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Erlangen wir es?"

"Erlangen wir es?"

Çeviri:Elde edecek miyiz ?

February 5, 2017

5 Yorum


YucelBilgi

= Onu elde eder miyiz?


berkay455tr

Cevap yanlış. Onu elde edermiyiz. Doğrusu budur.


MustafaAyd63615

Er ile langen ayrı yazılınca, özne fiil uyumsuzluğu gibi algılanıyor.


Gluslu0

werde yok ki


alibektas34

Sanırım, "Wir schaffen es!" ("Başaracağız!") cümlesi gibi geniş zamanlı bir fiil çekimine sahip olup gelecek zamanı ifade eden bir fiil bu. Çünkü erlangen içeren diğer örneği de gelecek zamanla çevirmişti.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.