Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"To víno je otevřené."

Překlad:The wine is open.

před 1 rokem

7 komentářů


joocker1
joocker1

Rád bych se zeptal, jestli by se dal v této větě použít tvar "opened"? Myslím, že už jsem to někde viděl. Je to špatně nebo to znamená něco jiného? Děkuji.

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Znamená to něco jiného. http://dictionary.cambridge.org/us/grammar/british-grammar/open-or-opened. Rozdíl je tedy v tom, že "open" je stav, kdežto "opened" popisuje akci. How was the bottle opened? Was it open when you left? Ve spisovné češtině se pro akci nedá použít dlouhé formy (otevřená), jen krátké/příčestí (otevřena).

před 1 rokem

joocker1
joocker1

Děkuji moc.

před 1 rokem

JakubT4

Nemůže tam být: This wine...

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Bylo by to "TOTO vino.."

před 1 rokem

Csilla787967

Taký jsem nejprv napsala This wine... Proč není i tak spravne?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Bylo by to "TOTO vino.."

před 1 rokem