"Εγώ ακούω τραγούδια."

Μετάφραση:I listen to songs.

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


ntimosp

Γιατί το "i hear songs" είναι λάθος;

πριν από 1 χρόνο

konstantin424183

Την ίδια απορία έχω κι εγώ με τον Πάνο. Το to τι ρόλο παίζει εδώ στην πρόταση;

πριν από 1 χρόνο

konstantin424183
  1. I listen to songs.
  2. I listen songs.
  3. Σωστό.
  4. Λάθος. Γιατί;
πριν από 1 χρόνο

-c5IM
-c5IM

Παρακαλώ απαντήστε στον Panos. Θέλω να το μάθω και εγώ.

πριν από 1 χρόνο

-c5IM
-c5IM

Γιατί ειναι λάθος το "i hear songs"; Παρακαλώ απαντήστε.

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.