"Εγώ ακούω τραγούδια."

Μετάφραση:I listen to songs.

February 5, 2017

5 σχόλια


ntimosp

Γιατί το "i hear songs" είναι λάθος;

February 5, 2017

konstantin424183

Την ίδια απορία έχω κι εγώ με τον Πάνο. Το to τι ρόλο παίζει εδώ στην πρόταση;

March 9, 2017

konstantin424183
  1. I listen to songs.
  2. I listen songs.
  3. Σωστό.
  4. Λάθος. Γιατί;
March 9, 2017

-c5IM

Παρακαλώ απαντήστε στον Panos. Θέλω να το μάθω και εγώ.

October 11, 2017

-c5IM

Γιατί ειναι λάθος το "i hear songs"; Παρακαλώ απαντήστε.

October 11, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.