1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εγώ ακούω τραγούδια."

"Εγώ ακούω τραγούδια."

Μετάφραση:I listen to songs.

February 5, 2017

6 σχόλια


ntimosp

Γιατί το "i hear songs" είναι λάθος;


B0vJ3

θα μας λυσει καποιος τις αποριες που εχουν διατυπωθει εδω και δυο χρονια γιατι ειναι λαθος το "i listen songs" η το "i hear songs" και γιατι στην δικη σας απαντηση μπαινει το "to".


B0vJ3

Περιμενω καποια απαντηση


D_..
Mod
Plus

Το ρήμα listen συντάσσεται με to. Όταν ακούμε μουσική / τραγούδια συνήθως θεωρείται ότι προσέχουμε τι ακούμε και γι'αυτό χρησιμοποιούμε το listen και όχι το hear. ΟΙ διαφορές τους εξηγούνται εδώ https://forum.duolingo.com/comment/28634267/hear-and-listen και εδώ https://forum.duolingo.com/comment/9471667/I-hear-you


-c5IM

Γιατί ειναι λάθος το "i hear songs"; Παρακαλώ απαντήστε.


tlSlD7pP

Γειά! I hear songs. Είναι σωστό και το δέχεται.

Θέλω να αναφέρω ότι αυτές οι δύο ιστοσελίδες που δίνονται δεν κατεβαίνουν όποτε θέλω να μπω.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.