1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am a man"

"I am a man"

Çeviri:Ben bir adamım

February 5, 2017

73 Yorum


hatice163687

Doğru söylüyorum ama kabul etmiyor


Arin1221

Çok hızlı söyledi


Efe221936

Aynisini yazdim ama yanlis dedi ???


Amine322235

İngilizce öyrenmek için güzel.


Cute_jimin

English ı love youuuu


Fatihiek13

Ben bir adamam yazdim yanlislikla ama kabul etti


byalman54

olmuyor nasıl yapmalıyım


Turulingo

I thought, one writes the turkish words backwards... :/


R1599

Doğrusu. ben bir adamım


Melekdiyebiri

olmuyor anlam bozukluğu var


Seluk962336

Allah allah jdhsbjxjxjjsjjsjdu


Capella442618

I am a male i kabul etti sggkhdgk


isa426059

Man yerine men yazdık yalnış oldu


Elif21826

Çünki man:adam men:erkekler


YaY10player

Sen ciddimisin laaaaa


Hma813856

Doğru yazdım ama kabul etmedi


ali912031

Neyi yanlış yapıyorum?


Ensar1221

Ben men yazdım doğru kabul etti ama alta doğrusunu yazdı


AzizCan674292

Doğru yazar sanız doğru olur dikkat edin bazen gözden kaçırıyorsunuz


EsmaNurAkb2

Doğru cevabı verdim aonuna bir emoji koydum kabul etmiyor


sena259941

Doğru yaptığım halde yanlış diyo


Ayenur753783

doğru söylüyorum ama yanlış çıkıyor


Nilucar08

arkadaşlar bu soruda bir sıkıntı var. bu herkeste oluyor.


Beyza73472

Man yeeine mam yazdım pü


Furkan676995

Duyduğumu yazdım kabul etmiyor


mehtapyilmaz

Aynen bende dogru yaziyorum kabul etmiyo neden


Fare537125

Man yazıyosunuz sonra men ben hangisini yazayım simdi


ggo_ncls_

Hep aynı tip sorular var ya. Ben daha adam kadın oğlan kız elma ekmek ve su dışında kelimelerin ingilizcesini ogrenmedim


Bra493364

Sürekli neden cinsiyet uzerinden yürüyor bu uygulama


eyma302578

Doğruyu söylüyorum ama kabul etmiyor hemde ger seferinde bunu yaşıyorum


GKPZ261048

Merhaba hayirli geceler


sametbab27w

Dogru yapiyom yanlis diyo


Hatice4329

Bence siz yanlış yapıyorsunuz doğru cevap ben bir adamım olacak


Deniz346349

Doğru söylememe rağmen yanlış kabul ediyor


SahilStudi

Cok guzel bi proqram


nisa55345

Doğru söylüyorum kabul etmiyooo


AdaYusufDe

Bune ya 2 defa hak veriyor ama


AhmetGnen7

Arkadaşlar cevabı veriyorumda kabul etmiyor


seyfi478006

Doğru söylüyorum ama kabul etmiyor


Mikail814878

Olmaz ama boyel ha kardaş dogru soyluyok yanliş anliyo babba


EzgiYarenD

Efsana anlatılıyoryaaaa❤❤❤


Aida23320

Ben bir adamin


Arin1221

Çok hızlı söylüyor


Arin1221

Çok hızlı söyledi


Arin1221

Çok hızlı söyledi


deryaky-

Ben bir yazmadığım hade doğru olarak işaretlendi dogrusu yanlis yanlışı ise dogru bune ln


DenizBabus

Teşekkürler arkadaşlar


Damla627740

Doğru bildim ama yanlış çıktı


elvan.111

Arkadaşlar am is are sadece isim cümlelerinde mi kullanılıyor ??


MerveGktek1

Benim tablet kılavyem bozuk basıyorum mesela h harfine basıyom b harfi çıkıyor o yüzden yanlış oluyor


mmDalolu

Ya artık sürekli aynı kelimeleri vermeyin ikinhaftadır şunları geçemedim ya


Basak839

dogru soyledim ama yanlis cvp dedi ve yorumlarin hepsi boyle lutfen o soru duzeltilsin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.