1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am a man"

"I am a man"

Çeviri:Ben bir adamım

February 5, 2017

65 Yorum


hatice163687

Doğru söylüyorum ama kabul etmiyor

February 11, 2017

ayse548929

Aynen bazen yalnış olabiliyor ben birkere yalnış yaptım sonra doğru yaptım kabul etmiyor

December 1, 2017

EgeMelihCi

Evet

October 29, 2019

Nasir297392
May 13, 2019

EgeMelihCi

Evet ya

October 29, 2019

Ibrahimtek13

Bende dogru soyluyorum yanlis diyor

May 19, 2017

jimuka

Demekki adam değilsin :)))

November 25, 2018

Baris1909

lzkx

January 14, 2018

ipek851663

Aynen hatice

August 24, 2017

Amine322235

İngilizce öyrenmek için güzel.

February 15, 2018

hafsow

Çök güzel öğretiyor

September 28, 2019

gler919601

Salaklar

September 5, 2019

Fatihiek13

Ben bir adamam yazdim yanlislikla ama kabul etti

January 14, 2018

byalman54

olmuyor nasıl yapmalıyım

February 13, 2018

Turulingo

I thought, one writes the turkish words backwards... :/

March 3, 2018

ErenBayk

Ben adamım

August 4, 2018

Nehird7

Helal

January 3, 2019

Raziye245016

Doğrusu. ben bir adamım

September 14, 2018

Cute_jimin

English ı love youuuu

November 12, 2018

Melek872689

olmuyor anlam bozukluğu var

January 6, 2019

Seluk962336

Allah allah jdhsbjxjxjjsjjsjdu

April 6, 2019

Capella442618

I am a male i kabul etti sggkhdgk

June 23, 2019

isa426059

Man yerine men yazdık yalnış oldu

July 11, 2019

Elif21826

Çünki man:adam men:erkekler

August 28, 2019

Ninjaba1

Sen ciddimisin laaaaa

October 5, 2019

SulimanGam

Doğru söyliyorum ama kabul etmiyor

October 28, 2019

EgeMelihCi

Hey naber

October 29, 2019

EgeMelihCi

İyi

October 29, 2019

Hma813856

Doğru yazdım ama kabul etmedi

October 29, 2019

ali912031

Neyi yanlış yapıyorum?

November 9, 2019

ayse548929

Bende doğru yaptım yalnış diyor bu cümle kafamı karıştırdı??

December 1, 2017

bydoner

Arkadaşlar ben bir adamım diyor soruda yapın kabul eder şahsen bende etti

December 1, 2017

netuhafgun

"Ben bir adamım" olması gerekiyor.

Neden "Ben erkeğim" yazmak zorundayız?

Böyle gariplikler yüzünden aklımız karışıyor.

December 3, 2017

Leyla376843

"men" hem erkek hem de adam menasini verir.. ona gore ferq etmez

January 13, 2018

denizurayY

Her erkek adam değildir . Dağılın !

January 6, 2018

Leyla376843

Seçeneklerde heç "bir" yoxdur.. ama cevirdim doğru cixdi.. ben erkeğim

January 13, 2018

byalman54

olmuyorrrrr

February 13, 2018

Bora466217

Bi daha dene

February 19, 2018

gulizar923660

Üçüncü seviye diyor alıştırmalara sanki birinci seviye sizce nasıl ?

April 19, 2018

Nuralkan5

Basit

February 23, 2019

NisaAy3

Yeni güncelleme sayesinde tüm sirunlar kalkmıştır

Sorun hala devam ediyorsa report edin gereken neyse yaparlar

June 23, 2018

SemihEren17

İnsta varmı

October 28, 2019

Nihat905029
July 2, 2018

Osman148224

Arda Turan hazirlamis bu soruyu. Ben bir adamim. Himmm

August 4, 2018

Kardelen461290

Hiçte doğru diyor

October 5, 2018

bilal919250

a yerine an yazarsam nerdeyse demesi gerekiyo ama etmiyo

February 13, 2017

incikin_

Sessiz harfle başlayan sözcüklerin önünde "a"; sesli harfle başlayan sözcüklerin önünde "an" kullanırız.

a man
a cat
a house

an egg
an apple
an elephant

October 22, 2017

salihfrat

Kelime anlamlarınida yazarsan ćok büyük sevaba girmiş olursun be abla

March 6, 2018

sakeneh1ardabil

ben bir adamim

October 22, 2017

serdar73165

Ben bir bodo bereliyim vatan icin and icerim

December 18, 2017

Gulsum736875

Zaten biliyoruz Inci soylemene gerek yok! Ancak bilmeyenler icin soylersen o baska

January 4, 2018

emalpya656

Aduket

February 5, 2018

emalpya656

Gizli çaktırma

February 5, 2018

bjk832237

aynen bende doğru söylüyorüm kabul etmiyo

March 10, 2017

mehmetyldr172374

Hatice sen tam bir hıyar ağasısın

August 4, 2017

hseyinkara762093

Terbiyesizlik yapmayalım lütfen

January 19, 2018

fatihmajor

man için adam dedim yanlış verdi şimdi erkek dedim yanlış verdi ?

August 10, 2017

SUPERSENA

çünkü adam yazıcaksın

March 18, 2017

zafereren4

doğru diyom kabul etmiyor

June 16, 2017

KaraAkrep1

ben adam değilim yazıyorum kabul ediyor illa ben bir adamım yaz diyor ben adam değilim kardeşim yazmak istemiyorum

October 29, 2017

Leyla376843
January 13, 2018

asya395002

Ben bir oğlan

August 2, 2017

M3RT_01

I am man

June 19, 2017

ruya643556

Ben bir erkegim dedim yalnis dedi oysaki a man yaziyo a da bir anlamina geliyo

February 23, 2017

Azra102301

Bir adam dogrusu . . :)

April 29, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.