1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie sind relativ groß."

"Sie sind relativ groß."

Çeviri:Onlar görece büyük.

February 5, 2017

12 Yorum


ardorados

"relativ" oldukça demek değil, "görece" veya "nispeten" demek. eğer oldukça demek istesek "ziemlich" derdik.


humetin

Çeviri yanlış ! Doğrusu: Onlar nispeten (görece) büyük.


humetin

Onlar görece büyük - Siz görece büyüksünüz.


humetin

Kimse yok muuuuu? Onlar GÖRECE büyük (Kabul edilmiyor !)


SteffiBookworm

Ben bazen buradayım ve sık sık kuluçka makinesindeyim. Fakat az zamanim var ve eksik olan tüm çevirilerde yardımcı olamam çünkü Alman'ım ve sadece bir buçuk yıldan beri Türkçe öğreniyorum.


Ahmet25171

Gerçekten bir buçuk yılda bu kadar Türkçe öğrendiyseniz. Sizi yürekten tebrik etmek lazım.


SteffiBookworm

Bazen Google Translate'i kullanırım. Ama GT çok iyi değil. Ve pek fazla kelime bilmiyorum, ben tureng de kullanıyorum.
Hâlâ Türkçe konuşmaktan korkuyorum, yazı yazmak daha kolay çünkü daha yavaş.


humetin

Sprache lernt man nur durch sprechen - İnsan konuşmayı yalnızca konuşarak öğrenir. Ne zaman vaktiniz olursa, ben hazırım. :)


AliAlizde

Steffi instaqrami varmi? ben de almanca ogreniyorum bilmedigim seyleri sana söylemek istiyorum,yardim edersin gercekten cok minnettar kalirim teşekkürler


SteffiBookworm

Teşekkürler, ama üzgünüm. Instagram ya da Facebook ya da benzerini kullanmıyorum. Duolingo'da çok fazla zaman geçiriyorum ;-)


ben-u-sen

Allah aşkına onlar görece büyük cümlesi ne anlama gelir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.