"Sie sind relativ groß."

Çeviri:Onlar görece büyük.

1 yıl önce

9 Yorum


ardorados

"relativ" oldukça demek değil, "görece" veya "nispeten" demek. eğer oldukça demek istesek "ziemlich" derdik.

1 yıl önce

humetin

Onlar görece büyük - Siz görece büyüksünüz.

5 ay önce

humetin

Çeviri yanlış ! Doğrusu: Onlar nispeten (görece) büyük.

5 ay önce

humetin

Kimse yok muuuuu? Onlar GÖRECE büyük (Kabul edilmiyor !)

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ben bazen buradayım ve sık sık kuluçka makinesindeyim. Fakat az zamanim var ve eksik olan tüm çevirilerde yardımcı olamam çünkü Alman'ım ve sadece bir buçuk yıldan beri Türkçe öğreniyorum.

4 ay önce

Ahmet25171
Ahmet25171

Gerçekten bir buçuk yılda bu kadar Türkçe öğrendiyseniz. Sizi yürekten tebrik etmek lazım.

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bazen Google Translate'i kullanırım. Ama GT çok iyi değil. Ve pek fazla kelime bilmiyorum, ben tureng de kullanıyorum.
Hâlâ Türkçe konuşmaktan korkuyorum, yazı yazmak daha kolay çünkü daha yavaş.

2 ay önce

humetin

Sprache lernt man nur durch sprechen - İnsan konuşmayı yalnızca konuşarak öğrenir. Ne zaman vaktiniz olursa, ben hazırım. :)

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.