"Sie sind relativ groß."

Çeviri:Onlar görece büyük.

February 5, 2017

11 Yorum


ardorados

"relativ" oldukça demek değil, "görece" veya "nispeten" demek. eğer oldukça demek istesek "ziemlich" derdik.

February 5, 2017

humetin

Çeviri yanlış ! Doğrusu: Onlar nispeten (görece) büyük.

July 5, 2018

humetin

Onlar görece büyük - Siz görece büyüksünüz.

July 5, 2018

humetin

Kimse yok muuuuu? Onlar GÖRECE büyük (Kabul edilmiyor !)

July 16, 2018

SteffiBookworm

Ben bazen buradayım ve sık sık kuluçka makinesindeyim. Fakat az zamanim var ve eksik olan tüm çevirilerde yardımcı olamam çünkü Alman'ım ve sadece bir buçuk yıldan beri Türkçe öğreniyorum.

July 18, 2018

Ahmet25171

Gerçekten bir buçuk yılda bu kadar Türkçe öğrendiyseniz. Sizi yürekten tebrik etmek lazım.

September 17, 2018

SteffiBookworm

Bazen Google Translate'i kullanırım. Ama GT çok iyi değil. Ve pek fazla kelime bilmiyorum, ben tureng de kullanıyorum.
Hâlâ Türkçe konuşmaktan korkuyorum, yazı yazmak daha kolay çünkü daha yavaş.

September 17, 2018

humetin

Sprache lernt man nur durch sprechen - İnsan konuşmayı yalnızca konuşarak öğrenir. Ne zaman vaktiniz olursa, ben hazırım. :)

September 18, 2018

AliAlizde

Steffi instaqrami varmi? ben de almanca ogreniyorum bilmedigim seyleri sana söylemek istiyorum,yardim edersin gercekten cok minnettar kalirim teşekkürler

February 24, 2019

SteffiBookworm

Teşekkürler, ama üzgünüm. Instagram ya da Facebook ya da benzerini kullanmıyorum. Duolingo'da çok fazla zaman geçiriyorum ;-)

February 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.