1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink our tea with sugar."

"We drink our tea with sugar."

Çeviri:Biz çayımızı şekerli içeriz.

March 4, 2014

25 Yorum


AknK6

30 yıl çayı şekerli içtikten sonra 2 yıldır şekersiz çay içen biri olarak söylüyorum, 30 yıl çay içmemişim. Deneyin 20 günde alışırsınız sonra üstüne para verseler şekerli çay içmezsiniz. Hem sağlıklı hem daha lezzetli.


YasinGven

Bu konuda çok eksiğim mevcut bir konu anlatımı linki paylaşabilir misiniz


suleelus

şekerli çay içeriz demek için sugar tea mi deriz?


Selcen_Ozturk

"we drink tea with sugar" diyebiliriz. yukarida "our tea" dedigi icin bir fark var


GulCeri1

Selcen hanım to be fiillerin nerede kullanılması gerekir nerede kullanılmaz bununla ilgili bir makale veya konu anlatımı varmı


UgurKaraer1

''şeker ile çayımızı içeriz'' yanlış mı acaba?


gumus58

Wi ayni anlami katiyor zaten tekrardan our gereksiz olmus gibi sanki we drink tea with sugar desekte olmasi lazim ama burda nevar selcan hanima sormak lazim


clive982734

"Our" çayımızı anlamı katar. "Our" olmasaydı, biz şekerli çay içeriz olurdu.


mikanglsm

Şeker ile yerine şekerle birlikte olmuyor mu çok mu Türkçe düşünmüşüm


aydinenes

oraya tercüme yazmıycaksınız duyduğunuzu yazacaksınız


grkmgg

biz cayi sekerli iceriz de mantikli bir kelime degil mi ?


Tmezgitci

Biz çayımızı şekerle birlikte içeriz neden yanlış acaba bilgisi olan var mı?


Tmezgitci

Biz çayı şekerle birlikte içeriz bu neden yanlış??


husonet

Our diyormuş ever yazdım olmadı


EmreFkrlr

Ya bende mikrofon 1 saatligine kapandi diyor :s


BerenAytug

We =biz Drink=içmek Tea=çay With=ile Sugar=şeker


mirac492609

Bu soru aynı testte 2 kere gösterdi 1.ciyi doğru yatım 2.cisinde yine aynı cevabı verdim yanlış oldu bunla ilgili birsorumu var


Muratavkly

Biz şekerli çay içeriz daha mantıklı geliyor bana ama kabul etmedi


Alihan458233

Arkadas kadindan guzel tekrar ediyorum algılamıyor sinir eyti :)


semih.yazici

Our tea ne anlama geliyor.


mustafasamedy

biz bizim çayımızı şeker ile birlikte içeriz

kabul etmedi


TheDuyguem1

Vayy beee okadar ust uste dogru soru cevapla elin sorusu gelsin yanlis yaptirtsin vaay bee bu gunleri demi gorecektik :)


OmerDemir1649

"Biz çayımızı şeker ile içeriz" cevabı uygun mudur?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.