"We drink our tea with sugar."

Çeviri:Biz çayımızı şekerli içeriz.

4 yıl önce

24 Yorum


suleelus

şekerli çay içeriz demek için sugar tea mi deriz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"we drink tea with sugar" diyebiliriz. yukarida "our tea" dedigi icin bir fark var

4 yıl önce

cebraildem2

Aynen Şule

9 ay önce

YasinGven

Bu konuda çok eksiğim mevcut bir konu anlatımı linki paylaşabilir misiniz

4 yıl önce

AlpTungaKe

http://www.ingilizcem.org/ bu olabilir ek olarak yardımcı

4 yıl önce

UgurKaraer1

''şeker ile çayımızı içeriz'' yanlış mı acaba?

4 yıl önce

bariserdogan99

Biz cayi sekerle iceriz i kabul etmedi. Our tea mizi veya mizi anlami mi katiyor?

4 yıl önce

xmenvolvor

Our tea "çayımız".. istenilen cevap "çayı" değil "çayımızı"

11 ay önce

gumus58

Wi ayni anlami katiyor zaten tekrardan our gereksiz olmus gibi sanki we drink tea with sugar desekte olmasi lazim ama burda nevar selcan hanima sormak lazim

4 yıl önce

mikanglsm

Şeker ile yerine şekerle birlikte olmuyor mu çok mu Türkçe düşünmüşüm

4 yıl önce

aydinenes

oraya tercüme yazmıycaksınız duyduğunuzu yazacaksınız

4 yıl önce

grkmgg

biz cayi sekerli iceriz de mantikli bir kelime degil mi ?

3 yıl önce

Tmezgitci

Biz çayımızı şekerle birlikte içeriz neden yanlış acaba bilgisi olan var mı?

3 yıl önce

Tmezgitci

Biz çayı şekerle birlikte içeriz bu neden yanlış??

3 yıl önce

husonet

Our diyormuş ever yazdım olmadı

3 yıl önce

EmreFkrlr

Ya bende mikrofon 1 saatligine kapandi diyor :s

3 yıl önce

BerenAytug

We =biz Drink=içmek Tea=çay With=ile Sugar=şeker

1 yıl önce

mirac492609

Bu soru aynı testte 2 kere gösterdi 1.ciyi doğru yatım 2.cisinde yine aynı cevabı verdim yanlış oldu bunla ilgili birsorumu var

1 yıl önce

Muratavkly

Biz şekerli çay içeriz daha mantıklı geliyor bana ama kabul etmedi

1 yıl önce

Alihan458233

Arkadas kadindan guzel tekrar ediyorum algılamıyor sinir eyti :)

1 yıl önce

semih.yazici

Our tea ne anlama geliyor.

1 yıl önce

BralumCaepor

Canan Karatay bunu beğenmedi.

11 ay önce

mustafasamedy

biz bizim çayımızı şeker ile birlikte içeriz

kabul etmedi

10 ay önce

TheDuyguem1

Vayy beee okadar ust uste dogru soru cevapla elin sorusu gelsin yanlis yaptirtsin vaay bee bu gunleri demi gorecektik :)

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.