1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink our tea with sugar."

"We drink our tea with sugar."

Çeviri:Biz çayımızı şekerli içeriz.

March 4, 2014

27 Yorum


Aknby

30 yıl çayı şekerli içtikten sonra 2 yıldır şekersiz çay içen biri olarak söylüyorum, 30 yıl çay içmemişim. Deneyin 20 günde alışırsınız sonra üstüne para verseler şekerli çay içmezsiniz. Hem sağlıklı hem daha lezzetli.


YasinGven

Bu konuda çok eksiğim mevcut bir konu anlatımı linki paylaşabilir misiniz


mikanglsm

Şeker ile yerine şekerle birlikte olmuyor mu çok mu Türkçe düşünmüşüm


Bediha06

Şeker ile birlikte tatile çıkabilirsin o zaman!Bakalım şeker ile başbaşa daha neler yapabiliriz!Kim bu şeker?!


UgurKaraer1

''şeker ile çayımızı içeriz'' yanlış mı acaba?


Meryembuse12

Biz çayımızı şekerli içeriz olacaktı


jimmoriarty760

Zaten cevap ustte yaziyorr


gumus58

Wi ayni anlami katiyor zaten tekrardan our gereksiz olmus gibi sanki we drink tea with sugar desekte olmasi lazim ama burda nevar selcan hanima sormak lazim


clive982734

"Our" çayımızı anlamı katar. "Our" olmasaydı, biz şekerli çay içeriz olurdu.


[aktif olmayan kullanıcı]

    oraya tercüme yazmıycaksınız duyduğunuzu yazacaksınız


grkmgg

    biz cayi sekerli iceriz de mantikli bir kelime degil mi ?


Tmezgitci

    Biz çayımızı şekerle birlikte içeriz neden yanlış acaba bilgisi olan var mı?


Meryembuse12

    Biz çayımızı şekerli içeriz olacaktı


Tmezgitci

    Biz çayı şekerle birlikte içeriz bu neden yanlış??


husonet

    Our diyormuş ever yazdım olmadı


EmreFkrlr

    Ya bende mikrofon 1 saatligine kapandi diyor :s


BerenAytug

    We =biz Drink=içmek Tea=çay With=ile Sugar=şeker


mirac492609

    Bu soru aynı testte 2 kere gösterdi 1.ciyi doğru yatım 2.cisinde yine aynı cevabı verdim yanlış oldu bunla ilgili birsorumu var


Muratavkly

    Biz şekerli çay içeriz daha mantıklı geliyor bana ama kabul etmedi


Alihan458233

    Arkadas kadindan guzel tekrar ediyorum algılamıyor sinir eyti :)


semih.yazici

    Our tea ne anlama geliyor.


mustafasamedy

    biz bizim çayımızı şeker ile birlikte içeriz

    kabul etmedi


TheDuyguem1

    Vayy beee okadar ust uste dogru soru cevapla elin sorusu gelsin yanlis yaptirtsin vaay bee bu gunleri demi gorecektik :)


OmerDemir1649

    "Biz çayımızı şeker ile içeriz" cevabı uygun mudur?


lhan703033

    çaylarımızı olmalı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.