1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I want better communication …

"I want better communication between the doctor and the patient."

Μετάφραση:Θέλω καλύτερη επικοινωνία μεταξύ του γιατρού και του ασθενή.

February 6, 2017

11 σχόλια


ntimosp

Πρέπει να ξέρετε οτι πριν τα σύμφωνα γ,χβ,φ,δ,θ δεν μπαίνει ν. Επομένως η σωστή μετάφραση είναι στο γιατρό και όχι στον γιατρό που ζητάτε.


D_..

Το τελικό ν της αιτιατικής ενικού του αρσενικού γένους του οριστικού και του αόριστου άρθρου (τον/στον, έναν), καθώς και της προσωπικής αντωνυμίας (αυτόν, τον) διατηρείται στον γραπτό λόγο πάντοτε, στον προφορικό όμως λόγο προφέρεται συνήθως μόνο στις περιπτώσεις που ακολουθούν φωνήεντα ή τα: κ, π, τ, γκ, μπ, ντ, τσ, τζ, ξ, ψ, π.χ. O Σωτήρης χθες πήγε βόλτα με έναν συμμαθητή του στον ζωολογικό κήπο. Αυτόν τον άνθρωπο δεν τον συνάντησε ποτέ.

Πηγή:http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A112/621/4005,17967/


ntimosp

Στην τρίτη, αναθεωρημένη έκδοση του 1978[γ] -και στις εφεξής ανατυπώσεις της- αναφορικά με το τελικό -ν προβλεπόταν ότι: «το άρθρο τον, την, το αριθμητικό και αόριστο άρθρο έναν, η τριτοπρόσωπη προσωπική αντωνυμία την και τα άκλιτα δεν, μην. 1. Φυλάγουν το τελικό ν, όταν η ακόλουθη λέξη αρχίζει από φωνήεν ή από σύμφωνο στιγμιαίο (κ, π, τ, μπ, ντ, γκ, τσ, τζ) ή διπλό (ξ, ψ)». Αντίθετα: «2. Χάνουν το τελικό ν, όταν η ακόλουθη λέξη αρχίζει από σύμφωνο εξακολουθητικό (γ, β, δ, χ, φ, θ, μ, ν, λ, ρ, σ, ζ)», ενώ φυλάγεται πάντοτε «στο άρθρο των, στην προσωπική αντωνυμία του τρίτου προσώπου τον, καθώς και στο τροπικό επίρρημα σαν».[8]


ippeas

ακριβώς το ίδιο έκανα κι εγώ....


katerina-1991

θελω καλυτερη επικοινωνια αναμεσα στο γιατρο και στον ασθενη γιατι δεν είναι σωστό??


ntimosp

Μήν περιμένεις απάντηση!!!! Το κακό είναι οτι οι διαχειριστές δε διορθώνουν και τα λάθη τους!!!!


I.Schmidt1

Κατ 'αναλογία προς τους νέους κανόνες, πρέπει πάντα να χρησιμοποιούμε το τελικό-ν των αντωνυμιών, αν πρόκειται για ένα αρσενικό άτομο, μια αρσενική ονομασία, μια αρσενική λέξη ή έναν αφηρημένο όρο


dimstath

ασθενής = άρρωστος που είναι το λάθος


Eleftheria780787

Στη θέση και του ασθενή έβαλα - αρρώστου - και μου το χαρακτηρίσατε λάθος. Μπορείτε, σας παρακαλώ, να μου εξηγήσετε σε τι διαφέρει ο ασθενής από τον άρρωστο; Ευχαριστώ


mata.xatzi

Ποια η εννοιολογικη διαφορά ανάμεσα στο μεταξύ και ανάμεσα


0701AEK41

Η λέξη "καλλίτερη" είναι ένας άλλος σωστός τύπος, όπως το "καλύτερη".

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.