"Die Maus läuft ums Haus."

Çeviri:Fare evin etrafında yürüyor.

February 6, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


ardorados

laufen yürümek değil koşmak olması lazım.


sunay705447

Yürümek alnamına da geliyor.


Gluslu0

lauf için bir yürüyor bir koşuyor deniliyor .İkisi de doğru ise ikisini de kabul etsin lütfen


Fatih904360

ums akkusativ degil mi? Burda dativ(wo) anlaminda?


Ebuzer4624

Ve ayrıca "um" zaman kalıplarında kullanılmıyor mu? Neden "an" kullanılıp "ans" olmadı? Ya da "neben das Haus"?


alibektas34

Sanırım, um civarında gibi bir anlama geliyor. Çünkü civarında hem zamandan bahsederken hem de konumdan bahsederken kullanılabiliyor.


ErhanGkmen

"Evin etrafında fare yürüyor" kabul etmeli


CagkanCoskun

"Laufen" fiil karşılığı olarak, "yürüyor" ibaresi yerine "geziyor" da kabul edilemez miydi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.