Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O aç olduğu sürece yemek yer."

Çeviri:Solange er Hunger hat, isst er.

1 yıl önce

5 Yorum


birbukalemun

aç olmak hat hunger değil miydi yaa cevapta hunger hat diyor

1 yıl önce

brahimARZI

solange'de verb satzende'de olur, fiil cümlenin sonuna gelir. (aynı wenn, weil, dass gibi)

1 yıl önce

Hakan_Erden

Peki ikinci kısım neden "sie isst" degil, o neden yer degistirmis?

9 ay önce

muradioo

Neden ben sie işaretledim, cevab er çıktı?

1 yıl önce

indiyana1

Zor cumleymis

9 ay önce