"O aç olduğu sürece yemek yer."

Çeviri:Solange er Hunger hat, isst er.

February 6, 2017

30 Yorum
Tartışma kilitli.


umithenk

Arkadaşlar buradaki karmaşa şu yüzden: Uygulama dili native gibi öğretmeye çalışıyor. Gerek konu anlatımı olmaması gerek bu uygulamanın deneme yanılmaya dayanması bu argümanı destekler. Bu nedenle ben çok sorgulamadan öğrenmeye çalışıyorum aynı bebekken Türkçe'yi öğrenmem gibi.


birbukalemun

aç olmak hat hunger değil miydi yaa cevapta hunger hat diyor


brahimARZI

solange'de verb satzende'de olur, fiil cümlenin sonuna gelir. (aynı wenn, weil, dass gibi)


Hakan_Erden

Peki ikinci kısım neden "sie isst" degil, o neden yer degistirmis?


Yusuf12613

solange(nebensatz) olan cumlenin fiili sona gider sonra virgul konulur (haupsatz) fiil ile başlar.


Can-Taylan

Bağlaçla oluşturulmuş yan cümlecik başa gelirse ondan sonra gelen esas cümleciğin fiili virgülden hemen sonraya konulur.


Eyll147734

Nachdem de oyle sanırım dimi


tfmZ6A4b

Diğer örneklerde öyle değil ama


Merve139373

Vallaha ben bir çay diyemem çünkü denilecek kadar zor


selimY2

ya birader ' Solange sie hat hunger, isst sie ' desek neden olmuyor


Mehmet832656

Solange neben satz bağlacı olduğu için fiil cümlenin sonuna gelir. Kural budur....


BilgeNurAHISKALI

bunun internette konu anlatımı var mı


Mehmet832656

Çok saçma bir şey o öznesini ben er olarak kullandım ama burada sie olarak kabul ediyor benimkini yanlış algıladı. İyide ben hangisi nasıl bileyim.


aslan.ilker

Hat, isst : Iki cumlenin fiileri neden yan yana gelmek zorunda


Can-Taylan

Bağlaçla oluşturulmuş yan cümlecik başa gelirse ondan sonra gelen esas cümleciğin fiili virgülden hemen sonraya konulur.


muradioo

Neden ben sie işaretledim, cevab er çıktı?


Merve139373

Yuh lan biz burda ne diyoz sen ne diyon


Erkan584756

Programı bir gözden geçirmenizi tavsiye ederim.


UurGrsoy3

Er yerine sie kullanmakla oluşan yanlışın mantığını anlayamadım


deryaberna

'Solange er hat hunger, isst er' neden kabul edilmiyor. Özne er olamıyor mu


fndozgrbz

Soruda "o" diye belirtilmiş, ben de er olarak yazdım. Niye yanlış kabul ediliyor ki? Sie de olur Er de


MilasMafiz

Sie isst solange sie hat hunger boyle niye olmuyor


karotis44

Neden hunger hat , hat hunger degil


BilgeNurAHISKALI

allahını seven anlatsın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.