"We spend the day together."

Μετάφραση:Εμείς περνάμε την ημέρα μαζί.

February 6, 2017

7 σχόλια


GrandBalar

σπαταλουμε ξοδευουμε ειναι η ιδια έννοια

February 6, 2017

Bacilic

Προστέθηκαν στις εναλλακτικές μεταφράσεις.
Ευχαριστούμε και την anniouta, για τις υποδείξεις σας

November 24, 2018

Ioanna678593

@ GrandBalar νομίζω ότι δεν είναι η ίδια έννοια, χωρίς να αποκλείω τη συγγένεια τους. Ξοδεύω=δίνω κάποια χρήματα για να αγοράσω υλικά αγαθά. Σπαταλώ=ξοδεύω υπερβολικά κάποια χρήματα χωρίς ορθολογική διαχείριση. Για περισσότερα δες τα παρακάτω από τον έγκυρο ιστότοπο "Πύλη για την ελληνική γλώσσα":

http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/search.html?lq=%CE%BE%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%89&dq= ξοδεύω [ksoδévo] -ομαι Ρ5.2 : 1.διαθέτω ένα χρηματικό ποσό για να αγοράσω κτ. (αγαθό ή υπηρεσία): Πού τα ξόδεψες τόσα λεφτά; Ξόδεψε όλες του τις οικονομίες για να αγοράσει αυτοκίνητο. Δεν ξόδεψα δεκάρα. Πόσα ξοδεύετε το μήνα; Mην ξοδεύεις άδικα. Ξοδεύτηκαν πολλά εκατομμύρια για την κατασκευή σχολείων, δαπανήθηκαν. ~ τα μαλλιοκέφαλά μου / τα μαλλιά της κεφαλής μου. || (παθ.) ξοδεύω πολλά χρήματα: Ξοδεύτηκαν για να μας περιποιηθούν. 2. για μηχάνημα, καταναλώνω βενζίνη, ηλεκτρισμό κτλ., καίωI3γ: Tο θερμοσίφωνο ξοδεύει πολύ ρεύμα. Tο αυτοκίνητό μου ξοδεύει λίγη βενζίνη. || χρησιμοποιώ ένα αγαθό, για να ικανοποιήσω κάποια ανάγκη μου: Ξοδεύουμε δύο τόνους πετρέλαιο το χρόνο. Στο σπίτι μας δεν ξοδεύουμε πολλή ζάχαρη. 3. (μτφ.) διαθέτω το χρόνο, τις δυνάμεις μου κτλ. συνήθ. σπάταλα και ασυλλόγιστα: Ξοδέψαμε πολύ χρόνο σε συζητήσεις. Πού να την ξοδέψει τόση ζωτικότητα;

http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/search.html?lq=%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BB%CF%8E&dq= σπαταλώ [spataló] & -άω, -ιέμαι Ρ10.1 & -ώμαι Ρ11 : ξοδεύω, δαπανώ ή καταναλώνω κτ. χωρίς φειδώ, χωρίς μέτρο, αλόγιστα και άσκοπα: Σπατάλησε όλη την περιουσία του στα γλέντια και στις διασκεδάσεις. Mη σπαταλάς το χρόνο σου. || Σπατάλησε τα νιάτα του και το ταλέντο του στον αγώνα για επιβίωση.

May 23, 2019

anniouta

Ξοδεύουμε επίσης μπορούμε να πούμε

February 22, 2017

kB6l4

εμεις περναμε τη μερα μαζι ,απηντησα ,που βλεπετε το λαθος ;

June 20, 2019

mata.xatzi

τοSPEND ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΞΟΔΕΎΩ .Συνεπώς ποιο είναι το λάθος

August 21, 2019

mata.xatzi

Η ημέρα και η ΄μέρα είναι οι ίδιες έννοιες. Αγγλικά μαθαίνω όχι ελληνικά

August 21, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.