"Yengeç yer."

Çeviri:The crab eats.

4 yıl önce

64 Yorum


MuhammetCi1

Burda The Olup Omadiğini Nasil Anlariz Crab eats ile The Crab eats arasindaki fark nedirki ?

4 yıl önce

lucky491485

Eğer Crab eats olsaydı biri yengeç yer anlamında olurdu ama The crab eats yengecin yemek yedigi anlamina gelir ( benim bildiğim bu )

3 yıl önce

berennn1

zaten orada yengeç yer demiş 2 anlamda da olabilir orada özellikle belirtmesi gerekiyordu. :/

4 ay önce

kaaanman

Aynen

1 yıl önce

Kemal_

crap eats niye olmuyor

4 yıl önce

Elif121802

luckynin yorumuna bakabilirsin

11 ay önce

burakseymen

Crab eats yaptım kabul etmedi neden?

4 yıl önce

Hardworkingirl

Crab eats yazdım,çünkü bir yengeç yer (A crab eats) dememiş

4 yıl önce

2233cc

the eats crab yazdım yanlış oldu. kelimelerin yerlerını karıştırıyorum. bu sorunu nasıl aşabılırım

4 yıl önce

Seilelikel

Özne, fiil, nesne veya dolaylı tümleç ve en sona zaman zarfı gelir sıralama bu unutma.. Mesela she goes to school everyday gibi..

4 yıl önce

Engin55140

Ö F N Y Z öfniyazi formülünü aklından çıkarma ö özne f fiil n nesne y yer bildiren sözcük z zaman

2 ay önce

SaM-55

Ozne basta olmadi. He she it'leri basa yazdigimiz gibi..

4 yıl önce

etnAkts

Önce daima özne olsun aklında sonrada fiil alışırsın biraz göz egzersizi yap cümlelerde

4 yıl önce

sude893927

Şöyle ki önce varlığın adını daha sonra fiili yazacaksın

3 yıl önce

ibrahimcetin

Ters gören bi gözlük al cümle düz hale gelir

3 yıl önce

rana556236

The crab eats diyor bide a harfine ihtiyaç var diyor

2 yıl önce

EmreEsra

O yengeç yer. Gbide anlaşılıyor. Eats crab nedn olmasın

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

cunku öznesi yok. he eats crab desen olurdu.

4 yıl önce

Ozkan147852369

Bena doğru cevabın "He eats crab"olduğunu söyledi.Ve doğru cevabımı kabul etmedi.

2 yıl önce

BeyyaAhpsoy

aynen banada öyle oldu ama ben eat crab yazdım

1 yıl önce

murat236395

'Crab eat' yazdm 'crab eats' dedi 'Crab eats' yazdm 'A crab eats ' diyor.Lan dalgamı geçiyorlar

2 yıl önce

buuraseker

Bu cümleye parantez içinde açıklama yapılmalı ya da kafa karışıklığını gidermek için "Yengeç ekmek yer" gibi bir cümle ile değiştirilmeli.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

he eats crab şeklinde de kabul edilebilir evet

4 yıl önce

doqan89

The crab eats

4 yıl önce

Emreelik6

Crab eat olmaz mi

4 yıl önce

canavar8

crab eat yazdım

4 yıl önce

alpersen1

hic bir soruda bas harfinin buyuklugunu takmiyor neymis c yi kucuk yapmiyim yapmayin ya

4 yıl önce

Ahlak

yengeç neyi yer yada yengeçi kimin yediginin vurgusu yapilmali yoksa kelimenin manası direk olarak arkadaşların söyledikleri gibi oluyor.

4 yıl önce

Seliminan1

Bu " A " niye basa geliyor söylermisiniz ?

4 yıl önce

Ozkan147852369

ilk önce (we,she...)gelir ,sonra yardımcı fiil ,fiil,asıl verilmek itenen şey (biz gittik LOKANTAYA(ingilizlere gòre))en son zaman.

2 yıl önce

sarilac1vert

Ingilizceyi turkce dusunerek ogrenemezsiniz. Dilin kokeninde var bu sekilde kabul etmeliyiz. Ingilizce dusunerek ingilizce ogrenmeyi deneyin.

4 yıl önce

AltinOnur

"the crab eats" doğru olduğu gibi "crab eats" de doğru bir tabirdir. çeviride eksiklik mevcut.

4 yıl önce

NoisyNight

"He eats crab" aynı anlama gelmiyor mu ? "o" gizli özne olmuş olur

3 yıl önce

tkutucu

olum hileli mi bu son soruya geldim beni siteden attı bu ne yaaa aynn bi de the crab eats ve crab eats arasındaki fark ne bi de man in cogulu men yazıyorum yanlış sayıyo bu ne yaaa hileli site degil ama neden bole hata veriyo merak ediyorum cevabını bilen bi şey yazsın hic bilmiyorum bu siteyide ogretmenler onerdi o yuzden girdim bi de lingot atarsanız sevinirim

2 yıl önce

er1669en

Niye basina a gelmis bir ywngec diye başlamıyo

2 yıl önce

irms771

he eats crab dedim kabul etti cümlede iki türlü de anlaşılıyor

2 yıl önce

Sevil291791

Çünkü the demek bilinen yani cümlede geçen bir şeydir. A crab eats dediğimizde "bir yengeç yer " anlamina geliyor. Yani birinin yengeç yediğini kasdetmiş oluyoruz. Ama the crab eats dediğimizde "yengeç yer " anlamına geliyor. Yani yengeçin birşey yediğini söylemiş oluyoruz. Teşekkürler

2 yıl önce

yabancdill

the yengeci belirtmek için kullanılıyor galiba

1 yıl önce

OkanKacar59

Crab is eats. Olmazmiydi

1 yıl önce

zeynepbayl

ya of bi yer için saçma sapan yanlışlar şey yapıyonuz ya

1 yıl önce

Alinarzgl

ıts eats!

1 yıl önce

Beyza886

bende dedi ki he eats crab hata bildirdim

1 yıl önce

BeyyaAhpsoy

aynen bendede aynı oldu

1 yıl önce

selam670792

He'd nedir

1 yıl önce

MuhammedAk955302

ama bu böyle olmaski yengeç yer a eats

1 yıl önce

BeyyaAhpsoy

bende doğru cevabı"he eats crab" gösteriyor ama tartışmaya girince "the crab eats gösteriyor.hatalı

1 yıl önce

BeyyaAhpsoy

şimdi de he crab eats yazıyorum doğru sonucu the crab eats diye gösteriyor.onuda deneyiceğim(hiç denemedim)

1 yıl önce

BeyyaAhpsoy

doğru dedi

1 yıl önce

hacermelek

crab eats yaptım kabul etmedi neden?

1 yıl önce

cihat37985

Burda neden s takisi var yengeç yer bukadar

5 ay önce

jale790510

The crab eat yaziyorum yanlis diyo yaa

5 ay önce

zeyneperde127326

Yengeç' ten sonra virgül koyulması gerekiyor. Bu durumda iki anlam çıkıyor çünkü. Bkz. "He eats crab."

3 ay önce

TugayNebos

The eats crap yazdim kabul etmedi yuklemi ozneden once yazdim tam tersi olmasi gerekiyormus the crap eats. Yuklem sonda biraz kafam karisti.

1 hafta önce

asl339064

The crap eats olarak cevap vermeme rağmen hem yanlış dedi.Hemde aynı cevabı yazdı.Neden böyle oluyor ki?Kaçırdığım ne var

1 hafta önce

SvetlanaAkkus

niye the crab eat değil s takısı nerede kullanılır

4 yıl önce

nazmiyeyag

she, he ve it yani turkce'de o dedigimiz ozneler birsey yaparlarken fiilin sonuna s alirlar. digerleri almaz.

4 yıl önce

UgurTtku

Ucuncu tekil sahislarda

4 yıl önce

lideryusuf

yengeç yer diyo crab eat diyom kabul etmiyor the olmasada olur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s eki zorunsuz duolingo. nasıl s eki zorunlu olur ve şu Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları okuyun. Alternatif cevap/Hata bildirimini buradan değil Problem Rapor Et tuşuna basarak yapın. yazısı çook gıcık

2 yıl önce

serkanhoca1

Ozne basa gelcek, crab,yiyen o

4 yıl önce

suleelus

özne yengeç zaten. yengeç yer. yengeç balık yer gibi yani sadece nesne yok yengeç neyi yer bilmiyoruz . biri yengeç yer değil yani cümle :)

4 yıl önce

61Mete

Crab eat yazdım,
Başına neden a geliyor ve s takısı neden gelmiş ?

4 yıl önce

BeratEmin10

a gelmemişki a gelseydi bir yengeç yerdi olurdu

9 ay önce

karakoyunelif

Neden the crab A crab degil?

4 yıl önce

lawlei

Neden the eats a crab degil

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.