1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yengeç yer."

"Yengeç yer."

Çeviri:The crab eats.

March 4, 2014

147 Yorum


MuhammetCi1

Burda The Olup Omadiğini Nasil Anlariz Crab eats ile The Crab eats arasindaki fark nedirki ?


lucky491485

Eğer Crab eats olsaydı biri yengeç yer anlamında olurdu ama The crab eats yengecin yemek yedigi anlamina gelir ( benim bildiğim bu )


Bayram281577

Cümle de pek açık değil zannımca. Yengeç mi yer yoksa biri yengeç mi yer tam belli olmuyor. Noktalama işareti olsa iyi olurdu.


_.-.QUEEN.-._

"CRAB EATS ŞEKLİNDEKİ BİR CÜMLE HATALIDIR."

DOĞRU BİR CÜMLE OLMASI İÇİN;

1)THE CRAB EATS ➜YENGEÇ YER.(belirli yengeç)

2)A CRAB EATS ➜{BİR}YENGEÇ YER.(herhangi bir yengeç)


SevdaKavra

Yok burda diyorki yengec.yer the crab eats


NigaritoM

Çok doğru söyledin Bayram kardeş. Benimde kafam karıştı, cümlede tam olarak ne demek istediğini :/


CookieeWoZ

Crab eats olsaydı biri yengeç yer olmaz, yengeç yer olur. Someone eats crab / He eats crab / She eats crab ise biri yengeç yer olur.


Merve97655

Tamam işte özne düşüyor zaten. Yani the kullanmasak anlayamıyoruz yengeç mi yiyor, yoksa biz mi yengeçi yiyoruz. Bu yüzden the önemli


bade123456ABD

Doğru biliyorsun :)


berennn1

zaten orada yengeç yer demiş 2 anlamda da olabilir orada özellikle belirtmesi gerekiyordu. :/


Halenur2020

Aynen arasında fark yok!


yusuf814024

Bebeğim nasılsın sevgilim


zeynepdila07

ıxofufıdogguxtjgd4ıhıxr7


Ahmet156880

Hangi yengeç olduğunu bilmediğimizde başına "the" getiririz.


Sleymanakm8

Ne bilim ğardaşşş


Kemal_

crap eats niye olmuyor


NeVaL231

Çünkü o crap değil crab


Elif121802

luckynin yorumuna bakabilirsin


burakseymen

Crab eats yaptım kabul etmedi neden?


GhassanKha

çünkü "a/an" veya "the" isimlerden once olduğu zorunda


Hardworkingirl

Crab eats yazdım,çünkü bir yengeç yer (A crab eats) dememiş


__mochi-_-

crab eats olamaz çünkü, 1)The carb eats➜ yengeç yer (kimin yediği belli) 2)A crab eats➜ 1 yengeç yer.(herhangi bir yengeç)


rana556236

The crab eats diyor bide a harfine ihtiyaç var diyor


murat236395

'Crab eat' yazdm 'crab eats' dedi 'Crab eats' yazdm 'A crab eats ' diyor.Lan dalgamı geçiyorlar


DilanDunda

Sanirim sadece seninle değil bizimlede dalga geçiyor


2233cc

the eats crab yazdım yanlış oldu. kelimelerin yerlerını karıştırıyorum. bu sorunu nasıl aşabılırım


Seilelikel

Özne, fiil, nesne veya dolaylı tümleç ve en sona zaman zarfı gelir sıralama bu unutma.. Mesela she goes to school everyday gibi..


Engin55140

Ö F N Y Z öfniyazi formülünü aklından çıkarma ö özne f fiil n nesne y yer bildiren sözcük z zaman


sude893927

Şöyle ki önce varlığın adını daha sonra fiili yazacaksın


AsiL-mahLukaT-13

Boşver zamanla alışırsın


SaM-55

Ozne basta olmadi. He she it'leri basa yazdigimiz gibi..


etnAkts

Önce daima özne olsun aklında sonrada fiil alışırsın biraz göz egzersizi yap cümlelerde


ibrahimcetin

Ters gören bi gözlük al cümle düz hale gelir


AltinOnur

"the crab eats" doğru olduğu gibi "crab eats" de doğru bir tabirdir. çeviride eksiklik mevcut.


tkutucu

olum hileli mi bu son soruya geldim beni siteden attı bu ne yaaa aynn bi de the crab eats ve crab eats arasındaki fark ne bi de man in cogulu men yazıyorum yanlış sayıyo bu ne yaaa hileli site degil ama neden bole hata veriyo merak ediyorum cevabını bilen bi şey yazsın hic bilmiyorum bu siteyide ogretmenler onerdi o yuzden girdim bi de lingot atarsanız sevinirim


Ozkan147852369

Bena doğru cevabın "He eats crab"olduğunu söyledi.Ve doğru cevabımı kabul etmedi.


BeyyaAhpsoy

aynen banada öyle oldu ama ben eat crab yazdım


Sevil291791

Çünkü the demek bilinen yani cümlede geçen bir şeydir. A crab eats dediğimizde "bir yengeç yer " anlamina geliyor. Yani birinin yengeç yediğini kasdetmiş oluyoruz. Ama the crab eats dediğimizde "yengeç yer " anlamına geliyor. Yani yengeçin birşey yediğini söylemiş oluyoruz. Teşekkürler


remziye919984

E ben aynen doğru yazdım kabul etmedi


AliGltekin13

Biz "the" olup olmadığı konusunda nasıl anlaşıcaz ben bazen karıştırdığım olur


EmreEsra

O yengeç yer. Gbide anlaşılıyor. Eats crab nedn olmasın


Selcen_Ozturk

cunku öznesi yok. he eats crab desen olurdu.


ForgeronOs

Pek öznesiz cümle olmaz en azından gizli özne olur burda özne yengeçtir yani yengecin yemek yediği ifade edilmiş bu yengeç herhangi bir yengeç olabileceği için the olmasa da olur kanaatindeyim the lı yada the sız kapı açık her ikiside kabul edilmeli


buuraseker

Bu cümleye parantez içinde açıklama yapılmalı ya da kafa karışıklığını gidermek için "Yengeç ekmek yer" gibi bir cümle ile değiştirilmeli.


Selcen_Ozturk

he eats crab şeklinde de kabul edilebilir evet


Hakan....

Neden eat değil de eats acaba yardımcı olurmusun


ozay_sari

Yengeç zamirde it dir. He she it lerde fiiller s takısı alır.


Emreelik6

Crab eat olmaz mi


canavar8

crab eat yazdım


Tre65055

Yanliş yazmışsın


alpersen1

hic bir soruda bas harfinin buyuklugunu takmiyor neymis c yi kucuk yapmiyim yapmayin ya


Ahlak

yengeç neyi yer yada yengeçi kimin yediginin vurgusu yapilmali yoksa kelimenin manası direk olarak arkadaşların söyledikleri gibi oluyor.


sarilac1vert

Ingilizceyi turkce dusunerek ogrenemezsiniz. Dilin kokeninde var bu sekilde kabul etmeliyiz. Ingilizce dusunerek ingilizce ogrenmeyi deneyin.


NoisyNight

"He eats crab" aynı anlama gelmiyor mu ? "o" gizli özne olmuş olur


lideryusuf

yengeç yer diyo crab eat diyom kabul etmiyor the olmasada olur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s eki zorunsuz duolingo. nasıl s eki zorunlu olur ve şu Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları okuyun. Alternatif cevap/Hata bildirimini buradan değil Problem Rapor Et tuşuna basarak yapın. yazısı çook gıcık


er1669en

Niye basina a gelmis bir ywngec diye başlamıyo


yabancdill

the yengeci belirtmek için kullanılıyor galiba


OkanKacar59

Crab is eats. Olmazmiydi


zeynepbayl

ya of bi yer için saçma sapan yanlışlar şey yapıyonuz ya


Beyza886

bende dedi ki he eats crab hata bildirdim


BeyyaAhpsoy

aynen bendede aynı oldu


GamexTurk57

ama bu böyle olmaski yengeç yer a eats


BeyyaAhpsoy

bende doğru cevabı"he eats crab" gösteriyor ama tartışmaya girince "the crab eats gösteriyor.hatalı


BeyyaAhpsoy

şimdi de he crab eats yazıyorum doğru sonucu the crab eats diye gösteriyor.onuda deneyiceğim(hiç denemedim)


ohgvyu

crab eats yaptım kabul etmedi neden?


cihat37985

Burda neden s takisi var yengeç yer bukadar


jale790510

The crab eat yaziyorum yanlis diyo yaa


merzgzel

çünkü "eat" kullanılmaz.He/she/ it her zaman s takısı alır.


cilekzey

Yengeç' ten sonra virgül koyulması gerekiyor. Bu durumda iki anlam çıkıyor çünkü. Bkz. "He eats crab."


TugayNebos

The eats crap yazdim kabul etmedi yuklemi ozneden once yazdim tam tersi olmasi gerekiyormus the crap eats. Yuklem sonda biraz kafam karisti.


asl33906

The crap eats olarak cevap vermeme rağmen hem yanlış dedi.Hemde aynı cevabı yazdı.Neden böyle oluyor ki?Kaçırdığım ne var


Mar107582

Neden eat değil de eats


Hanifeakr4

neden eat degilde eats s eki neye göre geliyor


merzgzel

he/she/it ona göre gelir


HlyaAydn9

Cumleyi dogru yazdigim halde dogru kabul etmiyor


patrcik77

Ne zaman s ekleniyor ne zaman eklenmiyor onu anlamiyorum eats yerine eat olsa karsidiryorum


Trkan546565

Duolingo kafayi yedi dogru diyor kirmizi ile gosterib can aliyorrrr


asya352980

dogrusu the crab eats


asya352980

doğrusu the crab eats


yusa442089

( . ) koyulmadigi icin hata yapiyor


NeVaL231

The crab eat neden olmuyor


VolkanEsra

S takisi neye gore geliyor arkadaslar


Nrsrin

Doğru bildigim halde neden yanlış katagorisine koydunuz ama hep böyle yapiyorsunuz canim sıkılıyor ama artık


Sel472076

Ben de öyle yazdım


kadir902178

Crap yaptım olmadü


AyhanGl4

Ya lingot gönderir misiniz


MertGokturk1122

biz mi yengeç i yiyoruz yengeç mi bizi anlamadım


Sekinnanl

neden eats ? he she itLerde kullanılmıyor mu S takısı hayvanlardada mı kullanılıyor


Halenur2020

The crab eats yerine crab eats olmadı kafam karıştı çok saçma! The'nın anlamı yoktur!


Serhat648359

Ben doğru bildiğim halde yanliş diyo canımız boşa gidiyor hep uygulamada bir sorun var bence


sibel396524

Türkçede anlam kayması var


Geno.Sans

Hayvanlar yemeden nasıl yaşar ki :)


Nigar279920

Lütfen bir tutam değişiklik. Çok rica ediyorum sevgili yeşil baykuş ailesi


Rakook7

The crab eats yazdım yanlış


Ersin294097

Merhaba benim adım kırmızı ve yeşil çay yap iç


max483882

"S" takisi neden var s sadece he she it de gelmiyor muydu?


merfaruk294846

Niçin s takısı var anlamadım


middada

Doğru cevabı yazdım yanlış dedi


zeynep__nur

Doğru cevapla aynı yazdığım halde yanlış kabul etti !!!


Gamze370535

5 tane can vermişsiniz su gibi yanlış diyorsunuz


_kumsall_15

Ben cumleyi doğru buldum


ziya985553

Kişinin uediğinde eminsin yani


HarunKurt204

Ben the crab eats yapmisım yaa


Furkan972793

Bencede kelimenin üstüne dokunduğumuz da da the yok the eğer gerekli olsaydı oraya the koyarlardı


Selma887464

Ya (crap) niye değilki


zehra0571

Ben 《the crap eats》 yazdım olmadı


Mller769225

Dokunmatik basmadı


Tahabs

Abi the crab eats yapıyorum olmuyo eat yapıyorum olmuyo oyunu şikayet edebilen varsa nereden ediyor sa söylesin please


Osman385582

Cancer de yengeç değil mi


Murad340983

Şunun suratı niye asık


KadirKzlar

buraya he seçenegi konmamış ki ekleyelim yazım hatası var deniyor ?


halil129850

aynisi yaziyom yanlis cikiyor


caneraslanm

Yengeç yer, He eats the crab yapıyorum.. Crab eats mişşş.. Anlatım bozukluğu var.


[aktif olmayan kullanıcı]

    The crab eats yazdım, ve yanlış oldu. Doğru cevap olarak ta bana the crab eat gösteriyor. Artık ikinci defa böyle oldu, düzeltmeniz lazım


hakan195150

    ben aynısını yazdım yine yanlış dedi


yasemin254264

    Aynı şeyi yazıyorum yazdığım şey çıkıyor ama yanlış diyor


BraDlek4

    Bence cevabı sesli okumalı


Aya127906

    The ekini neye göre koyuyoruz


Bani_2021

    Ben aynisini yazdim ama yazim hatasi verdi


AHMETEREN918275

    Burcu yengeç olan kim


serkanhoca1

    Ozne basa gelcek, crab,yiyen o


suleelus

    özne yengeç zaten. yengeç yer. yengeç balık yer gibi yani sadece nesne yok yengeç neyi yer bilmiyoruz . biri yengeç yer değil yani cümle :)


SvetlanaAkkus

    niye the crab eat değil s takısı nerede kullanılır


Nazmiyyeah

    she, he ve it yani turkce'de o dedigimiz ozneler birsey yaparlarken fiilin sonuna s alirlar. digerleri almaz.


UgurTtku

    Ucuncu tekil sahislarda


Seliminan1

    Bu " A " niye basa geliyor söylermisiniz ?


Ozkan147852369

    ilk önce (we,she...)gelir ,sonra yardımcı fiil ,fiil,asıl verilmek itenen şey (biz gittik LOKANTAYA(ingilizlere gòre))en son zaman.


61Mete

    Crab eat yazdım,
    Başına neden a geliyor ve s takısı neden gelmiş ?


BeratEmin10

    a gelmemişki a gelseydi bir yengeç yerdi olurdu


karakoyunelif

    Neden the crab A crab degil?


lawlei

    Neden the eats a crab degil

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.