"Yengeç yer."

Çeviri:The crab eats.

March 4, 2014

83 Yorum

Konu önem sırasına göre

MuhammetCi1

Burda The Olup Omadiğini Nasil Anlariz Crab eats ile The Crab eats arasindaki fark nedirki ?

May 25, 2014

lucky491485

Eğer Crab eats olsaydı biri yengeç yer anlamında olurdu ama The crab eats yengecin yemek yedigi anlamina gelir ( benim bildiğim bu )

December 21, 2015

CookieeWoZ

Crab eats olsaydı biri yengeç yer olmaz, yengeç yer olur. Someone eats crab / He eats crab / She eats crab ise biri yengeç yer olur.

April 28, 2019

Merve97655

Tamam işte özne düşüyor zaten. Yani the kullanmasak anlayamıyoruz yengeç mi yiyor, yoksa biz mi yengeçi yiyoruz. Bu yüzden the önemli

June 28, 2019

Bayram281577

Cümle de pek açık değil zannımca. Yengeç mi yer yoksa biri yengeç mi yer tam belli olmuyor. Noktalama işareti olsa iyi olurdu.

March 26, 2019

berennn1

zaten orada yengeç yer demiş 2 anlamda da olabilir orada özellikle belirtmesi gerekiyordu. :/

October 3, 2018

Sleymanakm8

Ne bilim ğardaşşş

May 14, 2019

Muhammed_055

Haklısın

September 9, 2019

kaaanman

Aynen

October 26, 2017

Kemal_

crap eats niye olmuyor

July 12, 2014

Elif121802

luckynin yorumuna bakabilirsin

March 12, 2018

burakseymen

Crab eats yaptım kabul etmedi neden?

October 21, 2014

Hardworkingirl

Crab eats yazdım,çünkü bir yengeç yer (A crab eats) dememiş

December 7, 2014

2233cc

the eats crab yazdım yanlış oldu. kelimelerin yerlerını karıştırıyorum. bu sorunu nasıl aşabılırım

July 21, 2014

Seilelikel

Özne, fiil, nesne veya dolaylı tümleç ve en sona zaman zarfı gelir sıralama bu unutma.. Mesela she goes to school everyday gibi..

October 2, 2014

Engin55140

Ö F N Y Z öfniyazi formülünü aklından çıkarma ö özne f fiil n nesne y yer bildiren sözcük z zaman

December 17, 2018

AsiL-mahLukaT-13

Boşver zamanla alışırsın

September 15, 2019

SaM-55

Ozne basta olmadi. He she it'leri basa yazdigimiz gibi..

July 27, 2014

etnAkts

Önce daima özne olsun aklında sonrada fiil alışırsın biraz göz egzersizi yap cümlelerde

December 5, 2014

sude893927

Şöyle ki önce varlığın adını daha sonra fiili yazacaksın

January 21, 2016

ibrahimcetin

Ters gören bi gözlük al cümle düz hale gelir

January 16, 2016

rana556236

The crab eats diyor bide a harfine ihtiyaç var diyor

May 23, 2016

murat236395

'Crab eat' yazdm 'crab eats' dedi 'Crab eats' yazdm 'A crab eats ' diyor.Lan dalgamı geçiyorlar

June 12, 2016

DilanDunda

Sanirim sadece seninle değil bizimlede dalga geçiyor

February 23, 2019

EmreEsra

O yengeç yer. Gbide anlaşılıyor. Eats crab nedn olmasın

April 26, 2014

Selcen_Ozturk

cunku öznesi yok. he eats crab desen olurdu.

April 27, 2014

Ozkan147852369

Bena doğru cevabın "He eats crab"olduğunu söyledi.Ve doğru cevabımı kabul etmedi.

May 6, 2016

BeyyaAhpsoy

aynen banada öyle oldu ama ben eat crab yazdım

January 29, 2018

Sevil291791

Çünkü the demek bilinen yani cümlede geçen bir şeydir. A crab eats dediğimizde "bir yengeç yer " anlamina geliyor. Yani birinin yengeç yediğini kasdetmiş oluyoruz. Ama the crab eats dediğimizde "yengeç yer " anlamına geliyor. Yani yengeçin birşey yediğini söylemiş oluyoruz. Teşekkürler

September 23, 2016

buuraseker

Bu cümleye parantez içinde açıklama yapılmalı ya da kafa karışıklığını gidermek için "Yengeç ekmek yer" gibi bir cümle ile değiştirilmeli.

April 27, 2014

Selcen_Ozturk

he eats crab şeklinde de kabul edilebilir evet

April 27, 2014

Hakan....

Neden eat değil de eats acaba yardımcı olurmusun

August 12, 2019

doqan89

The crab eats

July 11, 2014

Emreelik6

Crab eat olmaz mi

August 7, 2014

canavar8

crab eat yazdım

August 23, 2014

alpersen1

hic bir soruda bas harfinin buyuklugunu takmiyor neymis c yi kucuk yapmiyim yapmayin ya

September 19, 2014

Ahlak

yengeç neyi yer yada yengeçi kimin yediginin vurgusu yapilmali yoksa kelimenin manası direk olarak arkadaşların söyledikleri gibi oluyor.

September 28, 2014

sarilac1vert

Ingilizceyi turkce dusunerek ogrenemezsiniz. Dilin kokeninde var bu sekilde kabul etmeliyiz. Ingilizce dusunerek ingilizce ogrenmeyi deneyin.

November 28, 2014

AltinOnur

"the crab eats" doğru olduğu gibi "crab eats" de doğru bir tabirdir. çeviride eksiklik mevcut.

January 6, 2015

NoisyNight

"He eats crab" aynı anlama gelmiyor mu ? "o" gizli özne olmuş olur

September 16, 2015

tkutucu

olum hileli mi bu son soruya geldim beni siteden attı bu ne yaaa aynn bi de the crab eats ve crab eats arasındaki fark ne bi de man in cogulu men yazıyorum yanlış sayıyo bu ne yaaa hileli site degil ama neden bole hata veriyo merak ediyorum cevabını bilen bi şey yazsın hic bilmiyorum bu siteyide ogretmenler onerdi o yuzden girdim bi de lingot atarsanız sevinirim

March 26, 2016

er1669en

Niye basina a gelmis bir ywngec diye başlamıyo

September 20, 2016

yabancdill

the yengeci belirtmek için kullanılıyor galiba

March 2, 2017

OkanKacar59

Crab is eats. Olmazmiydi

October 6, 2017

zeynepbayl

ya of bi yer için saçma sapan yanlışlar şey yapıyonuz ya

November 5, 2017

Alinarzgl

ıts eats!

November 11, 2017

Beyza886

bende dedi ki he eats crab hata bildirdim

November 23, 2017

BeyyaAhpsoy

aynen bendede aynı oldu

January 29, 2018

selam670792

He'd nedir

December 12, 2017

MuhammedAk955302

ama bu böyle olmaski yengeç yer a eats

January 26, 2018

BeyyaAhpsoy

bende doğru cevabı"he eats crab" gösteriyor ama tartışmaya girince "the crab eats gösteriyor.hatalı

January 29, 2018

BeyyaAhpsoy

şimdi de he crab eats yazıyorum doğru sonucu the crab eats diye gösteriyor.onuda deneyiceğim(hiç denemedim)

January 29, 2018

BeyyaAhpsoy

doğru dedi

January 29, 2018

hacermelek

crab eats yaptım kabul etmedi neden?

February 9, 2018

cihat37985

Burda neden s takisi var yengeç yer bukadar

August 23, 2018

jale790510

The crab eat yaziyorum yanlis diyo yaa

September 16, 2018

merzgzel

çünkü "eat" kullanılmaz.He/she/ it her zaman s takısı alır.

August 15, 2019

zeyneperde127326

Yengeç' ten sonra virgül koyulması gerekiyor. Bu durumda iki anlam çıkıyor çünkü. Bkz. "He eats crab."

November 19, 2018

TugayNebos

The eats crap yazdim kabul etmedi yuklemi ozneden once yazdim tam tersi olmasi gerekiyormus the crap eats. Yuklem sonda biraz kafam karisti.

February 10, 2019

asl33906

The crap eats olarak cevap vermeme rağmen hem yanlış dedi.Hemde aynı cevabı yazdı.Neden böyle oluyor ki?Kaçırdığım ne var

February 11, 2019

Mar107582

Neden eat değil de eats

April 10, 2019

Hanifeakr4

neden eat degilde eats s eki neye göre geliyor

April 25, 2019

merzgzel

he/she/it ona göre gelir

August 15, 2019

okan153850

Doru isde

May 10, 2019

HlyaAydn9

Cumleyi dogru yazdigim halde dogru kabul etmiyor

June 5, 2019

patrcik77

Ne zaman s ekleniyor ne zaman eklenmiyor onu anlamiyorum eats yerine eat olsa karsidiryorum

August 5, 2019

Trkan546565

Duolingo kafayi yedi dogru diyor kirmizi ile gosterib can aliyorrrr

August 10, 2019

asya352980

dogrusu the crab eats

October 1, 2019

asya352980

doğrusu the crab eats

October 1, 2019

asya352980

yengeç yer

October 5, 2019

Seliminan1

Bu " A " niye basa geliyor söylermisiniz ?

November 27, 2014

Ozkan147852369

ilk önce (we,she...)gelir ,sonra yardımcı fiil ,fiil,asıl verilmek itenen şey (biz gittik LOKANTAYA(ingilizlere gòre))en son zaman.

May 6, 2016

lideryusuf

yengeç yer diyo crab eat diyom kabul etmiyor the olmasada olur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s eki zorunsuz duolingo. nasıl s eki zorunlu olur ve şu Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları okuyun. Alternatif cevap/Hata bildirimini buradan değil Problem Rapor Et tuşuna basarak yapın. yazısı çook gıcık

March 28, 2016

SvetlanaAkkus

niye the crab eat değil s takısı nerede kullanılır

March 11, 2014

nazmiyeyag

she, he ve it yani turkce'de o dedigimiz ozneler birsey yaparlarken fiilin sonuna s alirlar. digerleri almaz.

March 16, 2014

UgurTtku

Ucuncu tekil sahislarda

May 2, 2014

merzgzel

he/she/it de

August 15, 2019

serkanhoca1

Ozne basa gelcek, crab,yiyen o

March 7, 2014

suleelus

özne yengeç zaten. yengeç yer. yengeç balık yer gibi yani sadece nesne yok yengeç neyi yer bilmiyoruz . biri yengeç yer değil yani cümle :)

April 28, 2014

61Mete

Crab eat yazdım,
Başına neden a geliyor ve s takısı neden gelmiş ?

November 20, 2014

BeratEmin10

a gelmemişki a gelseydi bir yengeç yerdi olurdu

April 28, 2018

karakoyunelif

Neden the crab A crab degil?

November 29, 2014

lawlei

Neden the eats a crab degil

March 4, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.