"I had died."

Fordítás:Meghaltam előtte.

4 éve

87 hozzászólás


Mamemimomu73
Mamemimomu73

Próbálom vizualizálni azt az élethelyzetet, amelyben elhangozhat ez a mondat. Nem megy. Talán azért, mert már meghaltam? :D

4 éve

cet423
cet423

Harry Potter 2. kötet: hisztis Myrtil meséli, hogy került a WC-be réges régen... előtte pedig meghaltam :))

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Hehe, ott a pont :D

4 éve

Sferrari83

Ez egy hasznos mondat :D

4 éve

JutkaBerecz

az utókornak

3 éve

IlonaSebes

Nem értek egyet! Ez egy igen-igen haszontalan, semmire sem jó mondat. Már bocsánat!

2 éve

rabovszky
rabovszky

How could be useless if generates so wide discussion ?

It is Your opinion either useless 3

2 éve

gnesSzilgy2

Persze az, de a humor viszont hasznos.

1 éve

milan0911

Videojáték emberek :) Pl. lövöldözős játékokban gyakran elhangozhat.

4 éve

Levente.Farkas

Sok példát lehet itt olvasni milyen esetekben mondhatnánk ilyet. Ha meg akartok tanulni angolul, akkor fordítsátok le a példákat és ne verjétek a nyálatok hogy "mekkora hülyeség!" Nem az mert vannak helyzetek amikor mondhatjuk. De ha hülyeséget láttok akkor is tudnotok kell lefordítani. "Húzd le magad a wc-n." Mondanak ilyet? Igen. Lehetséges fizikailag? Nem, mégis használják. Megértitek? Meg. Akkor ne játszatok itt se óvodást, hanem tanuljatok meg angolul. Elvileg azért vagytok itt.

3 éve

IstvnErdei

De nagy a szigor ;-)

2 éve

JutkaBerecz

igazad van,de ha mondjuk nem nekem kéne meghalnom elötte,hanem mondjuk neki,mindjárt értelme is lenne a mondatnak.nem lenne ilyen morbid.

3 éve

sonkabacsi

Jesssssz! :) :)

3 éve

gnesSzilgy2

Nem, normalis ember nem mond ilyet, hogy huzd le magad ....A jatsszatok viszont felsz. mod, tehat van egy j hasonulas, ettol ket sz lesz.

1 éve

Suvetar
Suvetar

30 km-t már letekertünk addigra, meghaltam mielőtt az emelkedőhöz értünk volna, pedig csak utána jött a java. Magyar szlengben azért megállja a helyét. Más kérdés, hogy valószínűleg nem ennek szánták :)

4 éve

Ildiko_Kovacs

by then we has already been ridden a bike 30 km, I would have died before the uphill and the good just came after that.

4 éve

rabovszky
rabovszky

please do not use !present! perfect !before! the !past! simple - because it hurts the sequence of tenses. "(by then) we had ridden a bike for 20 miles and i died before we could reach the uphill and then came the really cool part." is a right way. Go on. <3

4 éve

Ildiko_Kovacs

Thanks, keep studying

4 éve

Attila44

Ez a mondat nekem sántít. Harmadik ige időbe teszed a 'be' létigét és a "ride"-ot is. Nem riding-nak kellene lenni? De akkor meg nem past perfect-ben lenne.

3 éve

karak74

Te a befejezetten folyamatos igeidőről beszélsz. (Beszéltél egy éve.) A "Harmadik ige időbe teszed a 'be' létigét és a "ride"-ot is." eset a befejezett szenvedő alak.

1 éve

fectroll
fectroll

I had red your sentence than I had died! Jeee-zuss!

3 éve

PusksMarcell

Gratulálok, ásd el magad

3 éve

fectroll
fectroll

Are you a really smart ahole, aren't you?

3 éve

Attila44

Ez nyelvtanilag biztos helyes? Az egyiknek nem simple past-nak kellene lennie?

3 éve

fectroll
fectroll

Igaz! When I red this sentence I died.

3 éve

TommyDDoom

Na meg az read nem red, mégha úgy is mondják, hogy "red".

3 éve

fectroll
fectroll

Lehetséges, hogy TommyDDoom - nak is igaza van.

3 éve

Orsi1026

én is féltem, míg éltem. :D

4 éve

Jutas
Jutas

senki nem néz zombis/vámpíros/szellemes filmeket?

4 éve

narancs12

Meghaltam a nevetéstől!

3 éve

Zsolt4

Szellemidézésnél hasznos lehet, ha ez jön ki a betűkockákból :)

4 éve

koval76

Esetleg Casper a barátságos szellem emlékirataiból van az idézet :-)

4 éve

farkas85

Ha elkezdenék beszélni bárkinek is hogy mi történt meghalnák elötte.

3 éve

PterTth2
PterTth2

Bruhahaha. Ezt az idiótaságot! Persze az is lehet, hogy a Megváltót idézi a mondat. "Before my resurection, I had died." Van egy másik ilyen mondat is. Úgy hangzik, hogy Who will walk on the water with me?" vagy valami ilyesmi. :)

3 éve

kmetmari

mar harmadszor kenyszerultem leirni, hogy meghaltam - ez nem lehet igaz!!!

3 éve

kephyr

Ezt a mondatot. Minden napos használatba érdemes betenni.

3 éve

BallaJulia

Így lehet angolt vidáman tanulni, és egy életre megjegyezni egy-egy mondatot.

2 éve

Ms.Bogi

Ezt a mondatot nem lehet használni, mert halál után már nem beszélünk.

1 éve

mahromek

Az előző életében történtekről beszél valaki :)

1 éve

MrtaGardi

De szerencsére csak félig haltam meg régebben hiszen tudok róla beszélni!

4 éve

ahajdu

Nem normalis dolog ez:) sot, paranormalis:)

4 éve

Ildiko_Kovacs

ilyet nem mondok, mert meghaltam már előtte:) micsoda hülyeség:)))

4 éve

Levente.Farkas

Elfogyott az életem, mielőtt befejeztem volna ezt a leckét. Meghaltam. Ilyen értelemben, nagyon gyakran használjuk. Játszunk valamit, elfogy az életünk, azt mondjuk meghaltunk.

3 éve

Kistaki73

Nem tudom egy angoltanár mit szólna ehhez a példamondathoz.

4 éve

Ildiko_Kovacs

Meghalna:)

4 éve

senorana

előtte :-)

4 éve

muzsa17

Rég röhögtem ilyen jót.Már megérte.

4 éve

CheeryNelly

I had died before I do this lesson. :)

4 éve

Attila44

Before I could finish this lesson I had died. = Mielőtt befejezhettem volna ezt a leckét, meghaltam. Ez vajon jó? :-/

3 éve

elge76

mondta a szellem. :D

3 éve

MarciSzilg

De durván hangzik a nő hangjával. :o

2 éve

Sri150383

Kivancsi lennek ra hogy a doulingo mert adja ki tobbszor is hogy meghaltam vagy meg fogok halni es a tobbi... Remelem nem rendelkezik gyilkos hajlamokkal..

1 éve

enkidu79

Ez nekem is feltűnt

1 éve

gnesSzilgy2

Tul sok a halal, nem valami szivderito!

1 éve

senorana

:-D

4 éve

kalti70

Ha mondjuk egy életveszélyes munkahelyen,munkakörben egyedül küld dolgozni a fönök társ vagy felszerelés nélkül akkor ,,nemet mondok mert ha baj van, mire jön a segitség addigra meghaltam''Egyértelmü,hogy szövegrészeket fordittatnak velünk,késöbb összeáll.

3 éve

CostiaKitti

Nem értem hogy kerül ide az előtte szó

3 éve

manyuci
manyuci

A használt igeidő miatt

3 éve

MartonGeza

Abba kellene már hagynotok ezeket a kényszeredett mondat-kiegészítéseket, vagy a más, hasonló célú és szándékú kiegészítéseket is el kellene fogadni! Vagy meg tudnátok magyarázni, hogy az "akkorra már" miért nem jó ott, ahol a "korábban" és az "előtte" kiegészítéseket helyesnek tartjátok (az egyébként nagyon bugyuta) mondat fordításában?

3 éve

zaxoon

Sok hasznát fogom venni ennek a mondatnak a mindennapi életben :)

3 éve

camael66

Hol van ebben a mondatban az a szó angolul, hogy "előtte"?

2 éve

cet423
cet423

Sehol, ez a nyelvtani szabályból következik, hogy ezt is kell fordítani. A past perfect egy olyan múlt idő, ami megelőz egy múltban lévő cselekményt.

2 éve

szaszbalint1117

Nem ide tartozik, de nekem miért csak az angolt jelzi, ha németet is tanulok? :D

2 éve

rabovszky
rabovszky

a few times it cannot be seemed, but now your german is okay

2 éve

Sztankay54

Mielött haltam meg?

2 éve

lolandlovag

A "Meghaltam addigra." vajon miért nem jó?

2 éve

Dartfather

Én sem értem, hogy hogy lehet holtan bejelenteni, hogy halott vagy!!!!

2 éve

TiborPapp7

Fekete humor Tudom hogy meghaltam XDD

2 éve

PeterKaton
PeterKaton

ölök-halok érte, mármint hogy ilyen hülye mondatokat fordíthassak

2 éve

LrincziJzsef

jelentem: megvagyok halva!

1 éve

EndreNagy0

ilyen mondat nem létezhet

1 éve

mahromek

Dehogynem - a túlvilágról :)

1 éve

Bagyes
Bagyes

Ha tudtam volna nem haltam volna meg előtte, esetleg utána...

1 éve

PlayKing1000

Aki ezt kitalálta és aki viccesnek találja ezt az hülye

1 éve

PlayKing1000

Nem vicces

1 éve

CsongorKov3

Most játékba halt meg, vagy a valós életben?? Érdekes mondat...

11 hónapja

Vinczeneanna
Vinczeneanna

"meghaltam addig" nem fogadta el a "meghaltam addigra helyett" Máskor is tapasztaltam, hogy az adott igeidőnél hol az addig hol az addigra szerepel. örülnék, ha válaszolnátok. Köszönöm.

11 hónapja

sikobela
sikobela

Szerintem ez a kifejezés nem tartozik az alapokhoz.

8 hónapja

SzekeresEr4

"Behaltam" a röhögéstől. Nem előtte, de utánna nagyon

4 hónapja

KovcsJzsef15

Magyar ember úgy nem mondja, hogy "Addigra meghaltam, ellenben mondja azt, hogy: "Addigra meghalok"

3 hónapja

Dani797506

Elsőre kitaláltam, gratulálok magamnak :D

1 hónapja

kredenc1

meghaltam előtte, utána meg feltámadtam.

3 éve

resi69

Most komolyan, ekkora tahosagot!!!! Miert is kell ezt leiratni velunk peldamondatban. Nem sok a valoszinusege, hogy miutan meghaltam el fogom meselni barkinek is, plane angolul.

3 éve

IlonaSebes

Én egyáltalán nem tartom hasznosnak ezt a mondatot. Értelmetlen és magyartalan! Szerintem ezt ki kellene hagyni!

2 éve

EnikoVarga1

Ez az egész témakör kidolgozatlan, félrevezető, tele van rossz példamondatokkal és fordításokkal. Ez a példamondat hab a tortán.

2 éve

karak74

Én inkább így látom. Egy fórumtárs máshol említette (és egyet is értek vele), hogy ezt az igeidőt önálló mondatokkal megtanít(t)a(t)ni lehetetlen. Na most vagy kihagyják, és akkor a "diák" még csak be sem gyakorolja, vagy elképzelik, hogy van egy esemény, amiről te is tudsz, meg a feladat írója is, és a mondat azt próbálja kifejezni, hogy a mondatban mondott valami már megtörtént az elképzelt eseményig. Olyan, mint a talányos mondatok. (Pl. mint ha azt mondanám, hogy I do not do it. vagyis Nem csinálom azt.). Itt is csak annyit tudunk az it-ről, hogy egy olyan dolog, amiről mindketten tudjuk, hogy mit takar.

1 éve

kispitypang

Ilyyen hülye mondat...

4 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.