1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe Brot."

"Ich habe Brot."

Çeviri:Ekmeğim var.

February 7, 2017

10 Yorum


EvGxHv

"Ekmek bende" desem?


elifduru18

sahip olmak demek :)


Cemil331556

Habe, habt, haben.... Bunlar niye ve nasıl değişıyor ki?! Lütfen biri açıklasın. Ve bu arada herkesin 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI'NI KUTLARIM...


elifduru18

çoğulluk,tekillik,resmilik , samimiyete göre değişiyor :)


lstanbulma

Aslında çok farkı yok


GAMZE337450

Benim ekmeğim var neden kabul edilmiyor


Recep587502

Benim ekmeğim var yazıyorum kabul etmiyor neden acaba? Madem ben söylenmeyecek Ich yazmayın o zaman


Helin888225

Biz ekmeğe sahibiz yaptım niye olmuyor anlamadım. Saçmaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.