A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They open the books."

Fordítás:Kinyitják a könyveket.

4 éve

8 hozzászólás


bence86

csak én értettem box- nak mind a két változatban?

4 éve

juhaszildi

Fogadd el, hogy így kell mondani. Ezentúl mondd te is így. Magyarul is vannak azonos hangalkú szavak, amik mást jelentenek.

3 éve

Rulez81

nem csak te

4 éve

HUNZaki

en is boxnak ertettem :D

4 éve

nohpladnas

hajrá BOX! :D

3 éve

alansheaerer8

én is box-ot értettem, nagyon félreérthető -.-

4 éve

freemail.hu

én is rövid ó-val mondja nem hosszú ú-val :(

4 éve

deninho777
deninho777

Nem rövid ó-val vagy hosszú ú-val kell kiejteni a DuoLingo itt nem téved: https://www.youtube.com/watch?v=CiIQWx-4TFk

1 éve