1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Örümcek bir hayvandır."

"Örümcek bir hayvandır."

Çeviri:A spider is an animal.

March 4, 2014

35 Yorum


rabiaakts

Örümcek bir hayvandır diyor a spider olan doğru cevap oluyor saçma


egeli_ogrenci

İyi de o zaman BİR ÖRÜMCEK BİR HAYVANDIR olur


karahan2

neden A spider. tam anlamdım.


ehlidost

Olsa olsa "the spider" olur. "A spider" diye başlamaz o cümle!


Whiskeyice

"A spider is an animal " ne demek ulan... bir örümcek bir hayvandır, demek ne demek.. iki örümcek olunca voltran mı oluyorlar . Allah yarattı demem, bir ingiliz yakalarsam ingiliz anahtarınla girişicem.. neyse sakinim...


SerdarMutl2

Dostum sen a King.Valla bende aynı eylemi uygulayısım have


frddmr

Olmak fili. Am is are olarak kullanılıyor. Ben icin (am) sen biz onlar icin (are) o icin (is) kullanilir. Orumcek o olfuğu icin is kullanılmış. Kullanilmazsa orumcek bir hsyvan demis oluruz


fatmaunver88-

Arkadaşlar spider tek basina kullanilamaz ya the spider ya da a spider demek zorundayiz..hatta spiders are animals da olur..tekil kelimelerde mutlaka the veya a kullanılır diye ogrendim ben..ayrica burda belirli bir orumcek ya da herhangi bir orumcek olabilecegi icin ikisini de kullanabiliyoruz bence


Whiskeyice

saçma saçma konuşma, a spider demek yanlış. bir örümcek demek zorunda değiliz. spider is an animal. bu cümle doğru. a spider demek ne demek. A SPİDER demezsek yavan mı kalıyo :D


matrup

A spider i anlayamadım


halukozer

Orumcek bir hayvandir cumlesi A spider diye çevrilmesi sacma


J.Akin

basta a olup olmaması neden bu kadar onemli oluyor anlamıyorum onceki teslerde cvp olarak a yazmadıgımda kabul ediliyor ama burda a spider olacak zorla


TugceSenli

Arkadaşlar bir tane örümcekten bahis ediliyor sayılan ve sayılamayanda a an kullanıldığı için kafanız karışmış olabilir cümlede bir yanlışlık yok


merab876883

A spider olamazki zaten çok saçma


fatih195

a spider olmaz ki öyle olursa bir örümcek bir hayvandır oluyor doğrusu spider is an animal olmalı


Halilzkan

A spider, the spider ile ayni anlamda mi kullanilmis ? Neden ?


auracleanmax

yardim arkadaslar hayvanlar serisini tamamliyorum ama yinede baska bir seriye grcemiyoruz bir sorunmu var acaba


aura.04

a olamasa da doğru olması gerekmez mi?


One_Direction17

örümcek demiş ama bir örümcek deyillll


scrablle

Çeviri yanlış olmuş, a spider olamaz


thebadback

Olmuyo ne alakaysa bazı bilgiler yanlış


eeempusa

Yetkili kimse kalmamış


SAMETT95

Bu site bi harika dostuuumm


ozzzan1994

A spider is animal desem neden olmaz. :/ animal olarak neden belirtmem gerekiyor An olarak


SelinKaraca2

başına a koymadım diye yanlış kabul etti böyle bir şey yok


elacemrenal

size hak veriyorum bebişlerim


kemal32820

the spider is an animal bu şekildede yazılabiliyormuş spiderin önüne tanımlayıcı getiriliyormuş


Resul-

Are nesen kabul etmedi ?


yusufaliakba

an yazmayı unuttum diye yanlıs yaptın diyo :!


halilmutlu88

Wrong translate - not " A spieder "


Hilal582617

Örümcek bir hayvandır.Cümlesini şöyle söyleriz.Spider is a animal.Ama cevap yanlış çıkıyor.Cevap A spider is animal. Bir örümcek demiyor ki? Örümcek diyor.


mdbayraktar

Cevap hatalı. sorduğu sorunun cevabını yanlış kabul ediyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.