Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My father loves my mother."

Çeviri:Benim babam annemi sever.

4 yıl önce

66 Yorum


boriiing
boriiing

Babam anami sevmiyormus :(

4 yıl önce

SamedKahya

Aynen, anne yerine ana da kabul edilmeli.

3 yıl önce

Vj14YB
1 ay önce

SalihBilgili

babam anneme aşık olamaz mı

4 yıl önce

Aslanyurek

"love" sevmek anlamına gelir, "in love" aşık olmak anlamında kullanılır

3 yıl önce

HarkonTheCretan

O zaman niye genelde insanlar aşkını ilan etmek için ''i am in love with you'' yerine ''i love you'' kalıbını kullanıyorlar ?

1 yıl önce

aoskdaosdkoas

sanırım o "my father is in love with my mother." oluyor.

4 yıl önce

Zenan9

ne alaka

1 yıl önce

Eser_Mehmet

Babam anami severi kabul etmedi, saka gibi. Kiniyorum. Dilimi kucumseniyor dusunuyorum

3 yıl önce

altayevrim

Türkçe'de "ana" kelimesi geçmektedir, onu da kabul etmeniz gerekmektedir. http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_bts

3 yıl önce

Elifz1
Elifz1

My father loves my father dedim yanlislikla kabul etti yaa

3 yıl önce

Fatma478692

Hahah :-)

3 yıl önce

KemalBabacan

Ben de aynısını yazdım hatayla kabul etmedi :D

1 yıl önce

ebleme

ingilizcedeki th harfleri farklı okunuyor.

İngilizcedeki TH harflerinin doğru telaffuzu için şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim.

https://www.youtube.com/watch?t=192&v=EahEDxyi9Jw

2 yıl önce

heternak

Anamı yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

muhammedou

Babam anamı sever? Nedeğeeeen olmadıı :-//

3 yıl önce

zeynepergene

cok yalan bir cumle olduu ama neyse

2 yıl önce

Esin271891

S takisi neden geldi

3 yıl önce

Karamellisutlac

Genis zamande he she it den bahsederken fiile s takisi gelir. father he oldugundan s geliyor yani ^^

2 yıl önce

deryabalikci

Geniş zaman olduğu için

2 yıl önce

super58rabia

Loves :)♡♡

2 yıl önce

ErkutYurtl

Father mother war mother

1 yıl önce

cccansu

Asık olamaz mi yani

1 yıl önce

NEMOSEKER

:)))

1 yıl önce

NecdetRebe3

Yalnız bu saaten sonra beğenenin sınavda 100 alır inş beğendiyseniz HELAL OLSUN HEPİNİZE

9 ay önce

asude6

Ama artik anne deniyor seninde bunu bilmen gerek herkes anneyi kullandigi icin oyledir dilinin kucumsendigi falan yok

3 yıl önce

m.23

Hepinize katılıyom kankalar

3 yıl önce

dkxjnhz

Aşık niye olmadı

3 yıl önce

siirkokankedi

Babam anamı sever niye olmuyor nmfmdjsjsjdjd

3 yıl önce

zeynepergene

ana ne be fen,dsa'k;dsclj

2 yıl önce

ZeynepSELB

Likes de sevmek anlamını taşımıyor mu illede loves mi olucak

3 yıl önce

muhammedou

Like hoşlanmak Love aşırı derecede sevmek olarak düşünebilirsin

3 yıl önce

hiimsefa

babam anamı sever didim yanlis didi ya bu ne

3 yıl önce

zeynepergene

ana yazaran olmaz zaten efchseujoirklwmd.,ancjejkl

2 yıl önce

GknZdmr

Babam annemi sever

2 yıl önce

Zeynep95024

İnanmıyorum basit

2 yıl önce

Mehtapzuur

NIYE LOVES ?? :/

2 yıl önce

MehmetZeki550479

Babam annemi seviyor yazdim kabul etmedi,,,, Neden

2 yıl önce

zeynepergene

babam annemi sever gibi yazman lazim :)) tekrar dene eminimki basaricaksin cok kolay zaten.

2 yıl önce

haticesedef1

Babam anneme aşık dedim kabul etmedi :(

2 yıl önce

cmrsla

Anam dedim olmadı:-) :-) :-)

2 yıl önce

Seltan
Seltan

Benim babam anamı sever

2 yıl önce

galata05

Neden loves

2 yıl önce

ferdi48130

Çünkü baban anneni seviyor ve tekil öznede fiilin sonuna s takısı gelir fiil love baban tekil loves

2 yıl önce

EyllVarol

Anamı yazdım neden kabul etmedi :D

2 yıl önce

sercanunlu

babam anami sever dedim kabul etmedi. özüne dön eyy duolingo!!!

2 yıl önce

Ahmet67895

Biri su uygulama türkçe ogretsin

2 yıl önce

zeynepergene

aynen

2 yıl önce

melek123722

Mantıklı

2 yıl önce

dilek457934

Ben babam anneme aşık dedim yanlis cikti

2 yıl önce

erkutdalfidan

o zamn bunların i love you su da seni severim tatlı kız gibi duygusuz bişi olsa gerek

2 yıl önce

SudeFeyzaS

Seviyor degilde sever olmasi gerekmez mi

2 yıl önce

Yaren7380

" love " yi kullandım yanlış dedi

2 yıl önce

hty15

Iyi, sevsin.

2 yıl önce

keskinli71

"pederim validemi sever" dedim kabul etmedi

2 yıl önce

opsiyonel-kisi

babam anneme aşık neden olmuyor? O zaman "Babam anneme aşık" nasıl denir?

2 yıl önce

Nergis545032

seviyor diye çevirmiş sever olmayacakmı

1 yıl önce

ramazan388507

anam anadolum özyurdum anam anam anam

1 yıl önce

EzgiDemir300070

bu cümle tuhaf değil sizin anneniz babanız da seviyor birbirlerini

1 yıl önce

AhmetCanDe6

Yanlis loves diyor lan ing olmasi lazim yor gelmesi icin

1 yıl önce

AbdullahDe992575

"aşık" da kabul edilmeli

1 yıl önce

FerhatBASA

"Babam annemi sever" olmalıydı doğru tercüme. Çünkü geniş zaman cümlesi.

9 ay önce

Whiskeyice

Benim babam. Benim annemi sever, doğrusu bu. My father benim babamsa, my mother üvey annemi !

8 ay önce

salih629575

Babam annemi seviyor yazdım çıkmadı

8 ay önce

ULA683806

love çok sevmek anlamında değilmi

8 ay önce

fatmagl183327

Evet sever Allah Allah

4 ay önce