"The man and the woman drink with the members."

Fordítás:A férfi és a nő isznak a tagokkal.

March 4, 2014

5 hozzászólás


MartonGeza

Helyesen: A férfi és a nő iszik a tagokkal. A magyar nyelv bizony ilyen!

August 29, 2018

RitterJnos

Azt irtam a ferfi meg a no, nem tetszett neki..haha. Egyebkent igazatok van a together-el kapcsolatban, de ha azt mondom valakivel, akkor azt jelenti valakivel egyutt magyarul. Szoval szerintem jogos az eszrevetel, el kellene azt is fogadni, hiszen ez sem mas csak egy hetkoznapi rovidites

April 22, 2015

EszterSebk

es az miert nem jo, hogy a tagokkal egyutt isznak?

November 12, 2014

fectroll

Mert az úgy lenne, hogy " The man and the woman and the members drink together.

November 15, 2014

SmuelSoma

Ritka, hülye mondat.

October 17, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.