1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man and the woman drink …

"The man and the woman drink with the members."

Fordítás:A férfi és a nő a tagokkal isznak.

March 4, 2014

7 hozzászólás


MartonGeza

Helyesen: A férfi és a nő iszik a tagokkal. A magyar nyelv bizony ilyen!


RitterJnos

Azt irtam a ferfi meg a no, nem tetszett neki..haha. Egyebkent igazatok van a together-el kapcsolatban, de ha azt mondom valakivel, akkor azt jelenti valakivel egyutt magyarul. Szoval szerintem jogos az eszrevetel, el kellene azt is fogadni, hiszen ez sem mas csak egy hetkoznapi rovidites


SmuelSoma

Ritka, hülye mondat.


Ester_Cita

es az miert nem jo, hogy a tagokkal egyutt isznak?


fectroll

Mert az úgy lenne, hogy " The man and the woman and the members drink together.


StanczRoza

Sajnos en is beszipkaztam ,azt irtam egyutt isznak ,vege egy eletemnek !!!!!!!


Erzsebet53610

Ez egy idióta mondat/a magyarban ilyen nincs.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.