A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The man and the woman drink with the members."

Fordítás:A férfi és a nő isznak a tagokkal.

4 éve

5 hozzászólás


EszterSebk

es az miert nem jo, hogy a tagokkal egyutt isznak?

3 éve

fectroll
fectroll

Mert az úgy lenne, hogy " The man and the woman and the members drink together.

3 éve

RitterJnos

Azt irtam a ferfi meg a no, nem tetszett neki..haha. Egyebkent igazatok van a together-el kapcsolatban, de ha azt mondom valakivel, akkor azt jelenti valakivel egyutt magyarul. Szoval szerintem jogos az eszrevetel, el kellene azt is fogadni, hiszen ez sem mas csak egy hetkoznapi rovidites

3 éve

SmuelSoma

Ritka, hülye mondat.

11 hónapja

MartonGeza

Helyesen: A férfi és a nő iszik a tagokkal. A magyar nyelv bizony ilyen!

1 hónapja