A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The phrase is wrong."

Fordítás:Rossz a kifejezés.

4 éve

5 hozzászólás


Collace

A kifejezés hibás. Ez a mondat is helyes. A wrong jelentései: rossz, helytelen, hibás. Plusz magyarul nem igazán mondanánk olyan mondatot, hogy a kifejezés rossz, inkább olyat, hogy a kifejezés hibás.

4 éve

radnaitomi

Igen, igazad van. Ugye jelentetted a hibát? :)

4 éve

Collace

Eleinte nem jelentettem, de az utóbbiakat mindegyiket. :)

4 éve

radnaitomi

Érdemes mindig mindent jelenteni! Egyrészt úgy tűnnek el a hibák, másrészt akkor megvan a jó érzés is, hogy részt vettünk a fejlesztésben is! :)

4 éve

MrkGall

Aki ezt a wrong-ot kihallotta...

4 éve