1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How much salt do children ne…

"How much salt do children need?"

Fordítás:Mennyi só kell a gyerekeknek?

March 4, 2014

13 hozzászólás


Collace

Mennyi sóra van a gyerekeknek szüksége? ugyanúgy helyes ez a mondat is.


sprec71

Hetek óta küldözgetem a javításokat és semmi reakció. Mintha nem lenne senki a túloldalon. Ebben a témakörben nagyon sok a rossz, helytelen válasz. Át kéne néznie valakinek. Ennek ellenére látszik, hogy sok munka van benne. Csak így tovább.


Ildiko_Kovacs

Türelem, megjönnek a válaszok, már ha jók a javításaid:)


zsuzsmanka

Sokan nem jutnak el idáig, mert már előbb feladják. Az elején sokan voltunk, sok javítást küldtünk be, és ha visszamentek az elejére látszik is, hogy sokkal rugalmasabban kezeli a válaszokat. Itt már kevesebben küldjük a hibákat, de azért én tapasztalom, hogy javítják. Legyetek türelmesebbek!


zshajni

Tudnátok segíteni minek a do a mondatban? Valószínűleg ezt a részt már nem vettük órán.


Tamas51

Úgy gondolom, azért mert kérdőmondat.


kati.revesz

mennyi só szükséges a gyerekeknek .....ez miért nem jó?


mander4711

Szia! Küldd be, ebben a kérdéssorban feltűnően sok a hülyeség, lehet, hogy aki ezt csinálta, nem volt éppen a topon.


kicsinyuszi

Mennyi sora van a gyerekeknek szuksege.... nem fogadta el...


ocsiba

nekem elfogadta...mennyi sóra van szüksége a gyerekeknek........


GergelyMol1

Béta verzió a progi jelezni kell a hibákat


oXcsillagXo

Ki talal ki ilyen mondatokat? :'DDD


Tamas51

Pl.: A fidesz kormány.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.