A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem kaptam meg."

Fordítás:I have not received it.

4 éve

5 hozzászólás


Jnos625082

I do not recieved it miért nem jó?

1 éve

plaszlo43

Az "I did not received it", helyes?

1 éve

Lazy550

Nem,a segedige mar multidoben van (do->did) ,ezert a foiget mar nem kell multidobe tenni: I did not receive it.

10 hónapja

Collace

I did not get it. Ez a helyes fordítás, mivel a get jelenti a kapnit. A receive a megérkeznit jelenti.

4 éve

radnaitomi

Nem. A receive nem jelenti, hogy megérkezni.

A 'receive' is kapni, és a 'get' is kapni - ezek szinonímák. Természetesen mindkettő helyes megoldás itt fenn.

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/receive_1?q=receive

4 éve