1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are opposite."

"You are opposite."

Çeviri:Sen karşıtsın.

March 4, 2014

27 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

falconblue

Sen muhalifsin/Siz muhalifsiniz desek?

March 4, 2014

rurounius

Tam olarak bunu demek için girdim. Derhal muhalif kelimesi eklene.. :))

March 7, 2015

sawashian

“Opposite“

Örnek cümleler:

“There is a museum opposite the mosque “

“Caminin karşısında bir müze var“

“Fast is the opposite of “slow.”

“Yavaşın zıttı hızdır“

“She is the opposite of me“

“O benim zıttım“

January 28, 2016

bartankuter

"against" kullanmak yanlış mı?

January 21, 2016

Kadkyl1985

Karşıt karşısında

November 25, 2017

mervanyalcindag

Bu cümleden farklı olma anlamı da çok rahat çıkabilir mi? "Sen tamamen farkklısın?" olmaz mı? http://dictionary.cambridge.org/dictionary/turkish/opposite_1?q=opposite#

August 28, 2014

suleelus

farklı olmak ve zıt olmak aynı değildir. elma ve armut farklıdır ama zıt değildir. önce Türkçeyi halletmek lazım sanki :)

September 14, 2015

ali555444

Çok iyi tespit.

November 12, 2017

serapilgin97.

bence "farklı" diye çeviremeyiz. different=farklı opposite= karşıt,zıt

April 8, 2015

_uzayli_

Karşıt ne?

August 17, 2015

rusberk

muhalif de olmalı bence

November 25, 2014

sayzus

"sen karşıt görüşlüsün" de kabul edilebilir bence.

June 28, 2015

TarkKeskin

ohoo işin içine görüşü de kattın :/

July 19, 2016

vakitnakit

asi kişilikler de her şeye muhalif oluyorlar, asisin de olmalıydı.

August 14, 2015

suleelus

muhalefetsin kabul edilmeli

September 14, 2015

suleelus

muhalefetsin eklenmemiş

September 24, 2015

LevuGokbay

Bence en doğrusu cnm

February 20, 2016

LevuGokbay

Çok yabanc geldi Bana ya

February 20, 2016

meteerogl

"Obsessed" anladım :/.

April 2, 2016

M542

Karşısındadır dedim ama yanlış oldu yoksa ben mi yanlışım?:)

May 15, 2016

poncikgirl

sen zıtsın neden olmuyo aynı anlam değilmi

July 31, 2016

Gkhan899337

sen muhalifsin cümlesi Türkçede daha sık kullanılıyor. en azından cevaplara eklenmelidir

February 22, 2017

shamelessgirl

epozayt diye okunduğunu sanıyordum a m k hfdalıugh

July 21, 2017

Velikaraki

Roll opposite sides toward the middle, like a scroll, then cut into thin slices. orlandosentinel.com In this sense, abortion and American chattel slavery could not be more opposite. (open, save, copy) theatlantic.com The NHL and NFL will showcase their stars today on opposite ends of the country. (open, save, copy) freep.com You can see the stock price going in the opposite direction of the fundamentals. (open, save, copy) businessweek.com Last season the look veered the opposite direction, going classic and risk-free. (open, save, copy) online.wsj.com In his effort to defend elitism, Stein has once again accomplished the opposite. (open, save, copy) time.com People reports the pair, in line with custom, sat on opposite ends of the aisle. (open, save, copy) nzherald.co.nz It faces stiff competition when it opens in June, opposite 9 other blockbusters. (open, save, copy) forbes.com The London office, in a building known as Globe House, stands directly opposite

June 17, 2018

Hasan589460

"Siz rakipsiniz" neden olmuyor.

July 19, 2018

Hanife209608

Sen karşısından dedim yanlış dedi

March 13, 2019

Miray529452

sen karşıtsın çok saçma bir cümle..

August 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.