Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are opposite."

Çeviri:Sen karşıtsın.

4 yıl önce

25 Yorum


falconblue

Sen muhalifsin/Siz muhalifsiniz desek?

4 yıl önce

rurounius

Tam olarak bunu demek için girdim. Derhal muhalif kelimesi eklene.. :))

3 yıl önce

bartankuter

"against" kullanmak yanlış mı?

2 yıl önce

Kadkyl1985

Karşıt karşısında

8 ay önce

mervanyalcindag

Bu cümleden farklı olma anlamı da çok rahat çıkabilir mi? "Sen tamamen farkklısın?" olmaz mı? http://dictionary.cambridge.org/dictionary/turkish/opposite_1?q=opposite#

3 yıl önce

suleelus

farklı olmak ve zıt olmak aynı değildir. elma ve armut farklıdır ama zıt değildir. önce Türkçeyi halletmek lazım sanki :)

2 yıl önce

ali555444

Çok iyi tespit.

9 ay önce

serapilgin97.

bence "farklı" diye çeviremeyiz. different=farklı opposite= karşıt,zıt

3 yıl önce

_uzayli_

Karşıt ne?

3 yıl önce

sawashian
sawashian

“Opposite“

Örnek cümleler:

“There is a museum opposite the mosque “

“Caminin karşısında bir müze var“

“Fast is the opposite of “slow.”

“Yavaşın zıttı hızdır“

“She is the opposite of me“

“O benim zıttım“

2 yıl önce

rusberk

muhalif de olmalı bence

3 yıl önce

sayzus
sayzus

"sen karşıt görüşlüsün" de kabul edilebilir bence.

3 yıl önce

TarkKeskin

ohoo işin içine görüşü de kattın :/

2 yıl önce

vakitnakit

asi kişilikler de her şeye muhalif oluyorlar, asisin de olmalıydı.

3 yıl önce

suleelus

muhalefetsin kabul edilmeli

2 yıl önce

suleelus

muhalefetsin eklenmemiş

2 yıl önce

LevuGokbay

Bence en doğrusu cnm

2 yıl önce

LevuGokbay

Çok yabanc geldi Bana ya

2 yıl önce

Metelia

"Obsessed" anladım :/.

2 yıl önce

M542
M542

Karşısındadır dedim ama yanlış oldu yoksa ben mi yanlışım?:)

2 yıl önce

poncikgirl

sen zıtsın neden olmuyo aynı anlam değilmi

2 yıl önce

Gkhan899337

sen muhalifsin cümlesi Türkçede daha sık kullanılıyor. en azından cevaplara eklenmelidir

1 yıl önce

shamelessgirl

epozayt diye okunduğunu sanıyordum a m k hfdalıugh

1 yıl önce

Velikaraki

Roll opposite sides toward the middle, like a scroll, then cut into thin slices. orlandosentinel.com In this sense, abortion and American chattel slavery could not be more opposite. (open, save, copy) theatlantic.com The NHL and NFL will showcase their stars today on opposite ends of the country. (open, save, copy) freep.com You can see the stock price going in the opposite direction of the fundamentals. (open, save, copy) businessweek.com Last season the look veered the opposite direction, going classic and risk-free. (open, save, copy) online.wsj.com In his effort to defend elitism, Stein has once again accomplished the opposite. (open, save, copy) time.com People reports the pair, in line with custom, sat on opposite ends of the aisle. (open, save, copy) nzherald.co.nz It faces stiff competition when it opens in June, opposite 9 other blockbusters. (open, save, copy) forbes.com The London office, in a building known as Globe House, stands directly opposite

1 ay önce

Hasan589460

"Siz rakipsiniz" neden olmuyor.

4 hafta önce