1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: German
  4. >
  5. "البطاطس مدورة!"

"البطاطس مدورة!"

الترجمة:Die Kartoffel ist rund!

February 7, 2017

12 تعليقًا


3M4h1

مره البطاطس جمع ومره مفرد ارسولكم على حل


MernaAsaad2

والله مزبوط دوخوني ههههه


swar625679

Die Kartoffel ist rund. Die kartoffeln sind rund. هيك صح بالتوفيق للجميع !!


MofdyYouss

تمام انا موافق ارجو الافاده


jad721713

نفس المشكلة جمع ولا مفرد !!


MofdyYouss

Die Kartoffeln sind rund ممكن اعرف الاجابه دى غلط ليه


MiladAnter

البطاطس مدورة


Alaa39

لا يشيخ وش ذا !!>بالخليجي ههه> البطاطس جمع المفروض


SameerMetw

وين الغلط انا كاتب صح


AbdeSsMan1

مقودين هذو بطاطس مفرد


Nazer470238

انتم خطأ


MofdyYouss

يصلح الاجابات بالجمع والمفرد لماذا الجمع خطا اود توصيل الاجابات مش نبقى لا نعلمها .. شكرا

تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.