"Sie haben keinen Humor!"

Çeviri:Sizin espri anlayışınız yok!

February 7, 2017

6 Yorum


ardorados

"sie" dediğine göre "onların espri anlayışı yok" da kabul edilmesi gerekir.

February 7, 2017

SabineBergmann1

Bu doğru. sie = onlar, Sie = siz, ama cümlenin başi ikisi de SIE. Ikisi de mümkün: onların espri anlayışı yok ve Sizin espri anlayışınız yok

August 23, 2017

Ogn876646

Sie = nazik hitap olan Siz içinde kullanılır, çoğul olan onlar için de kullanılır. ikiside doğru şık olması gerekirdi.

July 17, 2017

humetin

Onların espri anlayışı yok.

November 11, 2017

humetin

Onların espri anlayışı yok ( BİR yıldan beri kabul edilmiyor !!!)

November 27, 2018

humetin

der Humor - den Humor

kein - keinen

Negativartikel »kein«

Der Negativartikel kein wird genauso dekliniert wie der unbestimmte Artikel ein.

(Olumsuz Artikel "kein" belirsiz Artikel gibi çekimlenir.)

Beispiel:

Das ist ein Eis. → Das ist kein Eis.

Franz hat eine Freundin. → Franz hat keine Freundin.

https://deutsch.lingolia.com/de/grammatik/nomen/artikel

November 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.