"Sie haben keinen Humor!"

Çeviri:Sizin espri anlayışınız yok!

1 yıl önce

6 Yorum


ardorados

"sie" dediğine göre "onların espri anlayışı yok" da kabul edilmesi gerekir.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Bu doğru. sie = onlar, Sie = siz, ama cümlenin başi ikisi de SIE. Ikisi de mümkün: onların espri anlayışı yok ve Sizin espri anlayışınız yok

1 yıl önce

Ogn876646

Sie = nazik hitap olan Siz içinde kullanılır, çoğul olan onlar için de kullanılır. ikiside doğru şık olması gerekirdi.

1 yıl önce

humetin

Onların espri anlayışı yok.

1 yıl önce

humetin

Onların espri anlayışı yok ( BİR yıldan beri kabul edilmiyor !!!)

2 hafta önce

humetin

der Humor - den Humor

kein - keinen

Negativartikel »kein«

Der Negativartikel kein wird genauso dekliniert wie der unbestimmte Artikel ein.

(Olumsuz Artikel "kein" belirsiz Artikel gibi çekimlenir.)

Beispiel:

Das ist ein Eis. → Das ist kein Eis.

Franz hat eine Freundin. → Franz hat keine Freundin.

https://deutsch.lingolia.com/de/grammatik/nomen/artikel

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.