Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie haben keinen Humor!"

Çeviri:Sizin espri anlayışınız yok!

1 yıl önce

4 Yorum


ardorados

"sie" dediğine göre "onların espri anlayışı yok" da kabul edilmesi gerekir.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Bu doğru. sie = onlar, Sie = siz, ama cümlenin başi ikisi de SIE. Ikisi de mümkün: onların espri anlayışı yok ve Sizin espri anlayışınız yok

1 yıl önce

Ogn876646

Sie = nazik hitap olan Siz içinde kullanılır, çoğul olan onlar için de kullanılır. ikiside doğru şık olması gerekirdi.

1 yıl önce

humetin

Onların espri anlayışı yok.

11 ay önce