"When were they born?"

Μετάφραση:Πότε γεννήθηκαν;

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


GrandBalar

When were they born? οταν γεννηθηκαν..... πως ξεχωριζουμε το ποτε γεννηθηκαν?

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Εδώ είναι ερώτηση και είναι λογικό να είναι "Πότε γεννήθηκαν;"
Αν η ερώτησή είναι πώς λέμε "όταν γεννήθηκαν" σε ερώτηση (π.χ. "Αυτό έγινε όταν γεννήθηκαν;"), τότε δε γίνεται αναστροφή της αντωνυμίας με το ρήμα: (This happened) When they were born? Φυσικά αυτό που κάνει τι διαφορά είναι ο τόνος με τον οποίο λέγεται η φράση και το γενικότερο περιεχόμενο της συζήτησης. Η ερώτηση όπως δίνεται στην άσκηση, When were they born?, ρωτάει πότε και δεν παρερμηνεύεται. :)

πριν από 10 μήνες

ilVp9

Το ερωτηματικό στο τέλος δηλώνει ,ότι έχουμε να κάνουμε με μια κυρια ερωτηματική πρόταση.

πριν από 1 χρόνο

GeorgeDiac2

Νομίζω πως το "were" δεν χρειάζεται

πριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod

Χρειάζεται. Το ρήμα γεννιέμαι είναι to be born. :)
http://www.wordreference.com/gren/%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CE%B9

πριν από 10 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.