"When were they born?"

Μετάφραση:Πότε γεννήθηκαν;

February 7, 2017

7 σχόλια


GrandBalar

When were they born? οταν γεννηθηκαν..... πως ξεχωριζουμε το ποτε γεννηθηκαν?

February 7, 2017

D_..
Mod

    Εδώ είναι ερώτηση και είναι λογικό να είναι "Πότε γεννήθηκαν;"
    Αν η ερώτησή είναι πώς λέμε "όταν γεννήθηκαν" σε ερώτηση (π.χ. "Αυτό έγινε όταν γεννήθηκαν;"), τότε δε γίνεται αναστροφή της αντωνυμίας με το ρήμα: (This happened) When they were born? Φυσικά αυτό που κάνει τι διαφορά είναι ο τόνος με τον οποίο λέγεται η φράση και το γενικότερο περιεχόμενο της συζήτησης. Η ερώτηση όπως δίνεται στην άσκηση, When were they born?, ρωτάει πότε και δεν παρερμηνεύεται. :)

    February 4, 2018

ilVp9

    Το ερωτηματικό στο τέλος δηλώνει ,ότι έχουμε να κάνουμε με μια κυρια ερωτηματική πρόταση.

    November 23, 2017

GeorgeDiac2

    Νομίζω πως το "were" δεν χρειάζεται

    February 4, 2018

D_..
    Mod

      Χρειάζεται. Το ρήμα γεννιέμαι είναι to be born. :)
      http://www.wordreference.com/gren/%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CE%B9

      February 4, 2018

TnNw10

      Το "Πότε είχαν γεννηθεί" γιατί είναι λάθος;

      February 5, 2019

MarsTheSoap

      Το "είχαν γεννηθεί" είναι Υπερσυντέλικος οπότε στα Αγγλικά θα μετεφραζόταν ως "when had they been born" (αν και πρόκειται για μάλλον αφύσικη πρόταση).

      February 5, 2019
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.