1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "When were they born?"

"When were they born?"

Μετάφραση:Πότε γεννήθηκαν;

February 7, 2017

8 σχόλια


GrandBalar

When were they born? οταν γεννηθηκαν..... πως ξεχωριζουμε το ποτε γεννηθηκαν?


D_..

Εδώ είναι ερώτηση και είναι λογικό να είναι "Πότε γεννήθηκαν;"
Αν η ερώτησή είναι πώς λέμε "όταν γεννήθηκαν" σε ερώτηση (π.χ. "Αυτό έγινε όταν γεννήθηκαν;"), τότε δε γίνεται αναστροφή της αντωνυμίας με το ρήμα: (This happened) When they were born? Φυσικά αυτό που κάνει τι διαφορά είναι ο τόνος με τον οποίο λέγεται η φράση και το γενικότερο περιεχόμενο της συζήτησης. Η ερώτηση όπως δίνεται στην άσκηση, When were they born?, ρωτάει πότε και δεν παρερμηνεύεται. :)


ilVp9

Το ερωτηματικό στο τέλος δηλώνει ,ότι έχουμε να κάνουμε με μια κυρια ερωτηματική πρόταση.


GeorgeDiac2

Νομίζω πως το "were" δεν χρειάζεται


D_..

Χρειάζεται. Το ρήμα γεννιέμαι είναι to be born. :)
http://www.wordreference.com/gren/%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CE%B9


TnNw10

Το "Πότε είχαν γεννηθεί" γιατί είναι λάθος;


MarsTheSoap

Το "είχαν γεννηθεί" είναι Υπερσυντέλικος οπότε στα Αγγλικά θα μετεφραζόταν ως "when had they been born" (αν και πρόκειται για μάλλον αφύσικη πρόταση).


Eleonora992744

Συγνώμη εκ των προτέρων το were δεν το κατάλαβα ακριβώς?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.