"Sen hangi konuları seversin?"

Çeviri:What subjects do you like?

4 yıl önce

10 Yorum


m_koken

Love neden olmuyor

4 yıl önce

secretrecipe

İkisinin "sevme" dereceleri farklı. like beğenmek, hoşlanmak, keyif almak, ilgi duymak; love ise düşkün olmak, bayılmak (çok sevmek), aşırı ilgi duymak anlamlarına gelir.

4 yıl önce

wildstorm_1970

''which'' olmazmı arkadaşlar.?

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

What nasil hangi anlamina geliyor.

2 yıl önce

ademyazici

ıssue=konu nasıl yanlış olur

4 yıl önce

secretrecipe

subject, issue ve topic sözcüklerinin hepsi Türkçeye konu diye çevriliyor.

subject: 1. Konuşulan, tanımlanan veya üzerinde uğraşılan şey. 2. Okulda öğrenilen veya öğretilen bilginin bir bölümü.

issue: Üzerine tartışılan sorun veya zorluk. Tartışma konusu.

topic: Sohbet sırasında üzerinde durulan içerik. Konuşma konusu.

Bunlar yaygın olarak kullanıldıkları durumlar ancak tanımlar bunlarla sınırlı değil. Yerine göre eş anlamlı olarak da kullanılıyorlar.

4 yıl önce

alsusa

"Which subject..." neden yanlış?

4 yıl önce

BLACKWOLF83

Konu(ları) -- subject(s)

3 yıl önce

NergisTAYL

Which matters do you like? Neden olmaz

1 yıl önce

Velikaraki

what teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı ne

Bazen ingilizcede what kelimesi ile baslayan cümlecikler Türkçe cümlede fiil içinde belirlenir nasıl Deneysel kurulum neye benziyordu? Ne neye ve nasıl bağlıydı? - What did the experimental set-up look like? What was connected to what and how? Önemli olan ne okuduğun değil onu nasıl okuduğundur. - It is not what you read but how you read it that counts. neyi Çantanızda neyiniz var? - What do you have in your bag? Bu kazaya neyin sebep olduğu tam bir sır. - It is a complete mystery what caused the accident. hangi Hangisi ilk olarak geldi? Yumurta mı yoksa tavuk mu? - What came first? The egg or the hen? Doktor, hangi ilacı vereceğine karar vermeden önce dikkatlice düşünür. - The doctor thinks carefully before deciding what medicine to give. hangi şey ne kadar çok (şaşkınlık) şaşkınlık belirtir neleri Gelecekte bizi nelerin beklediğini bilmiyoruz. - We don't know what the future holds for us. Twitter'ın sloganı Dünyanızda nelerin yeni olduğunu keşfetmenin en iyi yolu.'dur. - The motto of Twitter is The best way to discover what's new in your world. you-may-call-him/h i., bak. what-do-you-call-him/her/it/them zam. 1. ne: What´s this? Bu ne? Tell me what she said. Bana ne dediğini şöyle. What do you think İ am? Beni ne zannediyorsun? Don´t forget what she said! Onun dediğini unutma! İ´ve no money but what you see here. Burada gördüğünden başka param yok. Their production today iş not what it was. Onların şimdiki üretimi eskisi gibi değil. 2. Şaşkınlık belirtir: What, no lunch? Ne diyorsun? Öğle yemeği yok mu?/Ne, öğle yemeği yok mu? s. 1. ne; hangi: What news have you had from them? Onlardan ne haber? What time iş it? Saat kaç? What books have you read this summer? Bu yaz hangi kitapları okudun? What money İ have iş in the safe. Ne kadar param varsa kasada. 2. ne; ne kadar çok; ne kadar büyük (Şaşkınlık, hoşnutluk, öfke v.b. duyguları pekiştirmek için kullanılır.): What beautiful trees! Ne güzel ağaçlar! What a delightful spot! Ne güzel bir yer! With what joy did İ hand her over to them! Kendisini onlara ne büyük bir sevinçle teslim ettim, bir bilsen! He remembered what great sadness he´d felt then. O zamanki hüznünün ne kadar büyük olduğunu hatırladı. What a mess! su karışıklığa bak! 'ne' soru ve şaşkınlıkta kullanılır what! reallly. What you are doing is correct Yaptıgınız doğrudur He has no income but what he earns Kazandığından başka

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.