A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hol van az olaj a motorhoz?"

Fordítás:Where is the oil for the motor?

4 éve

24 hozzászólás


aptg.gabi

itt jó lenne a:

Where is the oil for the engine?

is?????

4 éve

radnaitomi

Persze.

4 éve

fectroll
fectroll

Nekem így fogadta el, ha már egyszer a motor - engine.

4 éve

aptg.gabi

...és még motor a motor is. Amikor én elkezdtem a duot szinte csak egy megoldást fogadott el a bagoly és ez a kérdés már sok-sok hónappal ez előtt volt! Másik mondatnál már láttam az engine-t, de nem mertem kockáztatni a szívemet és a biztosat írtam be. Ugyanakkor furdalt a kíváncsiság, hogy jó lett volna az "engine"-nel is és azért tettem fel a kérdést Remélem sikerült megmagyaráznom, hogy mi volt részemről a habozás tárgya?:)

4 éve

fectroll
fectroll

Igen....

4 éve

aptg.gabi

I'm happy: :D

4 éve

Boya79

Szerintem az engine a robbanó motor, a motor meg az elektromos, legalábbis hétköznapi értelemben igy használják, ugyhogy itt csak az engine a jó.

2 éve

KapalaGy

Where is the fuel for the engine? Egy lehetséges jó megoldás-szerintem.

4 éve

fectroll
fectroll

beakadt?

4 éve

KapalaGy

Where is the fuel for the engine? Egy lehetséges jó megoldás-szerintem.

4 éve

fectroll
fectroll

beakadt?

4 éve

KapalaGy

Egek! Igen! Mindösszesen 1x kérdeztem meg, és beértem a válasszal! Sajnálom!

4 éve

fectroll
fectroll

No problem!

4 éve

EnikoVarga1

szerintem a fuel üzemanyag. Itt most nem erről van szó. Mindkettőre szüksége van az (auto)motornak a működéshez, csak más :)

2 éve

harytomi

Where is the oil to the motor? Ez a verzió miért hibás?

4 éve

senorana

ez jó kérdés a for= ért, nak/nek a to=valamihez...lehet,hogy a mondat értelmétől függ,de én is to-val kezeltem a fordítást!!!- szív :-(

3 éve

ennlacc

szerintem a motor az angolul inkább motorbike..nem?

3 éve

Levente.Farkas

Nem egyszerűsít a program, ha a motorbike-ra kíváncsi, kiírja hogy motorbicikli. Találkoztam már vele azért írom.

3 éve

babkamano
babkamano

Szerintem jónak kéne lennie, mert a motorolajat is oilnak mondják, nem csak az üzemanyagot

2 éve

AnikoDibaczi

Where is the oil to the engine? Miért nem jó?

4 hónapja