"Şapka onun için mükemmel."

Çeviri:The hat is perfect for him.

March 4, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

SalihBilgili

"the hat is excellent for her" neden kabul etmiyor ?

March 4, 2014

merve41

Bende for his yaptım kabul etmedi ???!

April 4, 2014

gzmerc

"Perfectly" ve "perfect" arasinda fark nedir ? Perfectly sadece cumle sonlarinda mi kullaniliyor ? Bu konuda cok fazla hata yapiyorum cunku :/ Bu cumlede perfectly kullandim yanlis oldu.

August 20, 2014

Selcen_Ozturk

perfectly ya da -ly ile biten her şey, ZARF (adverb) yani sadece bir fiil ile birlikte kullanılabilir. "She sings perfectly" ama "her songs are perfect" ve de "she has perfect songs"

August 24, 2014

TanEr767552

Him yerine her kabul olmadı şaka gibi

April 30, 2019

Kayhan77

‘’The hat is perfect for her’’ artık kabul ediliyor..

September 22, 2019

efsane488545

For her neden kabul etmedi

August 30, 2014

Kayhan77

‘’The hat is perfect for her’’ artık kabul ediliyor..

September 22, 2019

hakanihat

Him ne demek ?

August 24, 2014

Selcen_Ozturk

genel olarak "onu", ama cümleye göre değişir. "for him" = onun için. he/his/him çekim tablosu için: https://www.duolingo.com/comment/2078180

İngilizcede iyelik sıfatları (my your his her its our their) SADECE kendilerinden sonra bir nesne geldiğinde, yani tam olarak SIFAT olarak kullanılabilirler. Türkçede ise "onun için" dediğimizde aslında bir aitlik belirtilmiyor

August 24, 2014

MuratBayir

Birini desek olmuyomuydu

October 12, 2016

darkblue15

for him olur for it değil

November 2, 2017

Aynur993962

for him de olurdu

January 28, 2018

Elanur1729

Wonderful yazdım kabul etmedi

June 12, 2018

enes606614

Excellent da sayilabilir bence

June 18, 2018

enes606614

Excellent ve perfect cumlenin anlamini degistirmez ki bu cumle icin

June 18, 2018

Hseyinekal

Great olmaz mı

December 17, 2018

Gkhan442131

The hat is excellent for him.

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.