Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şapka onun için mükemmel."

Çeviri:The hat is perfect for him.

4 yıl önce

18 Yorum


SalihBilgili

"the hat is excellent for her" neden kabul etmiyor ?

4 yıl önce

melekayra

Excellent=harika Perfect=mukemmel

4 yıl önce

merve41

Bende for his yaptım kabul etmedi ???!

4 yıl önce

melekayra

For him olmaliydi

4 yıl önce

gzmerc

"Perfectly" ve "perfect" arasinda fark nedir ? Perfectly sadece cumle sonlarinda mi kullaniliyor ? Bu konuda cok fazla hata yapiyorum cunku :/ Bu cumlede perfectly kullandim yanlis oldu.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

perfectly ya da -ly ile biten her şey, ZARF (adverb) yani sadece bir fiil ile birlikte kullanılabilir. "She sings perfectly" ama "her songs are perfect" ve de "she has perfect songs"

4 yıl önce

hakanihat

Him ne demek ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

genel olarak "onu", ama cümleye göre değişir. "for him" = onun için. he/his/him çekim tablosu için: https://www.duolingo.com/comment/2078180

İngilizcede iyelik sıfatları (my your his her its our their) SADECE kendilerinden sonra bir nesne geldiğinde, yani tam olarak SIFAT olarak kullanılabilirler. Türkçede ise "onun için" dediğimizde aslında bir aitlik belirtilmiyor

4 yıl önce

efsane488545

For her neden kabul etmedi

4 yıl önce

sedat.gomc

Foe him ve for it dogru olmalı

3 yıl önce

MuratBayir

Birini desek olmuyomuydu

1 yıl önce

darkblue15

for him olur for it değil

10 ay önce

Mustafa453158

İki şık aynı, üçüncü şıkta özne farklı ama cevabın hiçbirini kabul etmiyor. Tüm şıklar hatalı çıkıyor.

7 ay önce

Mustafa453158

İki şık aynı, üçüncü şıkta özne farklı ama cevabın hiçbirini kabul etmiyor

7 ay önce

Aynur993962

for him de olurdu

7 ay önce

Elanur1729

Wonderful yazdım kabul etmedi

3 ay önce

enes606614

Excellent da sayilabilir bence

3 ay önce

enes606614

Excellent ve perfect cumlenin anlamini degistirmez ki bu cumle icin

3 ay önce