1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şapka onun için mükemmel."

"Şapka onun için mükemmel."

Çeviri:The hat is perfect for him.

March 4, 2014

24 Yorum


SalihBilgili

"the hat is excellent for her" neden kabul etmiyor ?


merve41

Bende for his yaptım kabul etmedi ???!


TanEr767552

Him yerine her kabul olmadı şaka gibi


Kayhan77

‘’The hat is perfect for her’’ artık kabul ediliyor..


gzmerc

"Perfectly" ve "perfect" arasinda fark nedir ? Perfectly sadece cumle sonlarinda mi kullaniliyor ? Bu konuda cok fazla hata yapiyorum cunku :/ Bu cumlede perfectly kullandim yanlis oldu.


Selcen_Ozturk

perfectly ya da -ly ile biten her şey, ZARF (adverb) yani sadece bir fiil ile birlikte kullanılabilir. "She sings perfectly" ama "her songs are perfect" ve de "she has perfect songs"


enes606614

Excellent ve perfect cumlenin anlamini degistirmez ki bu cumle icin


efsane488545

For her neden kabul etmedi


Kayhan77

‘’The hat is perfect for her’’ artık kabul ediliyor..


Selcen_Ozturk

genel olarak "onu", ama cümleye göre değişir. "for him" = onun için. he/his/him çekim tablosu için: https://www.duolingo.com/comment/2078180

İngilizcede iyelik sıfatları (my your his her its our their) SADECE kendilerinden sonra bir nesne geldiğinde, yani tam olarak SIFAT olarak kullanılabilirler. Türkçede ise "onun için" dediğimizde aslında bir aitlik belirtilmiyor


MuratBayir

Birini desek olmuyomuydu


darkblue15

for him olur for it değil


Elanur1729

Wonderful yazdım kabul etmedi


enes606614

Excellent da sayilabilir bence


Gkhan442131

The hat is excellent for him.


mehmet135668

bilmem biliyor musunuz of him ve for him aynı anlamda kullanılabilir


AhmetSongr

The yazmayınca olmuyor mu yani?


celalcitci

the hat is perfect for his


celalettinnn

şu cumle siralamalarini bi turlu kavrayamadimmmmm


refikatakan

Her yazdığım için yanlış kabul etti inanılmaz :)


DenizYolcu1

"The hat is perfect for her" neden kabul etmiyor?Cümlede him yada her kullanılabilir!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.