1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bu, filmde göz önünde bulund…

"Bu, filmde göz önünde bulundurulmuyor."

Çeviri:Dies werde im Film nicht berücksichtigt.

February 8, 2017

5 Yorum


Deniz705411

Dies yerine Das desek neden olmaz


Nesim55

Das wird veya dies wird olması gerekmez mi? ich werde Du wirst Er/sie/es wird


SabineBergmann1

evet, Duolingo bir hata yaptı. "Dies wird im Film nicht berücksichtigt" doğru.


Duygu_de

Başka bir çeviride 'das hier' kullanılmış. Hier neden var anlamadım.


candost2

Bence de burada wird kullanılmalıydı.

Learn German in just 5 minutes a day. For free.