1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich mag es, zu kochen."

"Ich mag es, zu kochen."

Çeviri:Ben yemek yapmayı severim.

February 8, 2017

15 Yorum


SemaPapila

Neden araya 'es' geldi


CennetUzun

bu doğru çeviri mi? es zu neden?


SedaYld

Yönetici arkadaşlarımızdan es ve zu nun cümleye ne kattığını açıklamasını rica ediyoruz..


orhunterzioglu

aslında doğru çeviri: onu yemek olarak yapmayı severim gibi bir şey


sametsalam2

Yöneticilerimiz uyuyor mu?Sorulan soruları bende merak ediyorum


FraukeNahr

Almanca'da "zu" ile fiilin mastari yapilabilir. "Zu" kullanirsaniz "es" de gerekli. Ich mag es zu lesen. Mein Hund mag es zu spielen. Meine Mannschaft hasst es zu verlieren.


humetin

mögen - jmdn/etwas mögen

1.Ich mag dich.

2.Ich mag Rotwein.


humetin

Magst du es spazieren zu gehen?

https://forum.duolingo.com/comment/29992048

Sen gezmeyi sever misin?


humetin

Meine Mutter mag es Bücher zu lesen

https://forum.duolingo.com/comment/14879206

Annem, kitap okumayı sever.


humetin

kochen :

1.etwas kocht - Das Wasser kocht.

2.etwas kochen - Ich koche heute Abend.


harunboraozel1

Arkadaşlar çeviri programı indirin faydası oluyor ich mag kochen yazdm pişirmeyi severim doğru oldu es ve zu'yu kullanmadım


enanasya

Çeviri programı %100 doğru çeviriyor mu acaba? Ya Google Translate gibi ise!


Esra622099

Pişirmeyi severim neden olmuyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.