"Hayvanlar ve çevre onun için önemli."

Çeviri:Tiere und die Umwelt sind ihm wichtig.

February 8, 2017

4 Yorum


SemaPapila

Tiere'de artikel yokken, Umwelt'in başına neden Artikel geldi?

February 8, 2017

Kamuran663219

Sema hanim sanirim genel ifade ve cogul olduğu icin tiere de kullanmamis ama cevre bir tane oldugu icin kullanmistir.

May 28, 2017

enanasya

"Tiere und die umwelt sind für ihm wichtig" çevirisinin de doğru olacağını kim söylemişti bakiiim! Doğru değilmiş.

August 28, 2018

ibuprofen4

bir "die" daha olmalıydı.

March 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.