1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not know her."

"I do not know her."

Fordítás:Nem ismerem őt.

March 4, 2014

11 hozzászólás


bgdssusu

Persze...

Tegyük ki kötelező jelleggel az "őt"... De csak néha. Akkor biztos mindenki megszívja...

És párszor legyen az a jó hogy "Én nem ismerem."

Néha pedig a teljes "Én nem ismerem őt!"

Eszem megáll...

March 4, 2014

Harga

Ebben a mondatban kötelező az "őt" és opcionális az "én". Duolingo megoldása korrekt.

September 6, 2017

RicIHARDIsoN

Béta teszt van emberek! Hiba bejelentése -> A válaszomat el kellene fogadni.

August 12, 2014

csodapokmona

hasonlo problemaval kuzdok :-(

May 9, 2014

Metodus

Nem tudom ki ő,esetleg?

March 9, 2016

Tamas51

I don't know, who is he/she. Maybe?

March 18, 2016

Harga

I don't know, who he/she is. Kijelentő mondat.

March 24, 2017

DoraParkanyi

Nem tudok róla?

January 8, 2017

Tamas51

I don't know about it/him/her.

January 8, 2017

Laci476076

A " Nem tudom ki ő" nem lenne helyes?

September 6, 2017

Harga

Metodus felvetésére már megválaszolták, hogy ez itt miért nem jó. Duolingo megoldása korrekt.

September 6, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.