A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not know her."

Fordítás:Nem ismerem őt.

4 éve

11 hozzászólás


bgdssusu

Persze...

Tegyük ki kötelező jelleggel az "őt"... De csak néha. Akkor biztos mindenki megszívja...

És párszor legyen az a jó hogy "Én nem ismerem."

Néha pedig a teljes "Én nem ismerem őt!"

Eszem megáll...

4 éve

Harga
Harga

Ebben a mondatban kötelező az "őt" és opcionális az "én". Duolingo megoldása korrekt.

1 éve

RicIHARDIsoN

Béta teszt van emberek! Hiba bejelentése -> A válaszomat el kellene fogadni.

4 éve

csodapokmona

hasonlo problemaval kuzdok :-(

4 éve

Metodus

Nem tudom ki ő,esetleg?

2 éve

Tamas51

I don't know, who is he/she. Maybe?

2 éve

Harga
Harga

I don't know, who he/she is. Kijelentő mondat.

1 éve

DoraParkanyi

Nem tudok róla?

1 éve

Tamas51

I don't know about it/him/her.

1 éve

Laci476076

A " Nem tudom ki ő" nem lenne helyes?

1 éve

Harga
Harga

Metodus felvetésére már megválaszolták, hogy ez itt miért nem jó. Duolingo megoldása korrekt.

1 éve