1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A kutyák, a macskák és a lov…

"A kutyák, a macskák és a lovak állatok."

Fordítás:The dogs, the cats, and the horses are animals.

March 4, 2014

16 hozzászólás


Action007

Többesszámnál már nincs "the" pl: a kutyák =dogs? Nem The dogs?


tade007

De are nékül nem tud jó lenni mert a magyarba nem mindig rakja ki a névelőt,de az angol se de nála 100 szor többet lehet látni.


GalImre2

Eddig elfogadott volt a duolingo által a the. Nem régen használom, még csak 900 egy néhány napja, alig 400000 ezer pontot gyűjtve. De most akkor mi is van? Közel három évig a rossz válszt fogadta el, az rögzült. Ennyire nem ér semmit amit eddig időben ráfordítottam. Nagyon csalódott vagyok.


vasvariistvan

Nem használunk határozott névelőt, ha az adott kategória (itt például a szóban forgó állatok) egészére érvényes megállapítást teszünk.


szabina.e

Az a/an névelő akkor most mindenhol kell vagy néha el kell hagyni mert azzal pont nem jó?


GergelyS

Nem használhatod mert többes szám. a/an ,ha csak akkor,ha egyről beszélek ( an animal =egy állat) (the animals= az állatok)


kecskeszak

Miért kell az Are?


htalex

Azért mert (vannak). Ők állatok = Ők vannak állatok. They are animals. A they helyett kutyák ,macskák, lovak, vagy bármi más.


T_Katica

Mert: are=vagy/vannak/vagytok


GgnGombaiE

Véletlenül történt.


Juditnr1

Nem kaptam "the" lehetőséget a kiválsztásnál. Az aktualizálás előtt "the"-vel volt helyes a válasz. Szóval most mi van?


vasvariistvan

Mindkét megoldás jó lehet, de mást jelentenek. Ha határozott névelő(ke)t használsz a megállapítás adott (valahonnan már ismert) állatokra vonatkozik. Ha nincs névelő akkor a szóbanforgó állatokra általában igaz a megállapítás. A szókiválasztós megoldás ez az utóbbi. Itt fent pedig (jelenleg) az előbbi megoldást mutatja DL (2o21 04 05.)


KatalinEri3

A kutyák a macskák mindkettő előtt kellend a the ,nem?


htalex

Olyan feladat is van ami előtt ott a the. Ezzel csak azt akarták kifejezni hogy ilyen lehetőség is van. Amit az almáknál leírtam neked. Ez az egyszerű jelen sajátossága általánosságban is beszél dolgokról.


Zsuzsanna40749

A megoldást nem írja jól

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.