1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A kutyák, a macskák és a lov…

"A kutyák, a macskák és a lovak állatok."

Fordítás:The dogs, the cats, and the horses are animals.

March 4, 2014

6 hozzászólás


kecskeszak

Miért kell az Are?


htalex

Azért mert (vannak). Ők állatok = Ők vannak állatok. They are animals. A they helyett kutyák ,macskák, lovak, vagy bármi más.


tade007

De are nékül nem tud jó lenni mert a magyarba nem mindig rakja ki a névelőt,de az angol se de nála 100 szor többet lehet látni.


szabina.e

Az a/an névelő akkor most mindenhol kell vagy néha el kell hagyni mert azzal pont nem jó?


GergelyS

Nem használhatod mert többes szám. a/an ,ha csak akkor,ha egyről beszélek ( an animal =egy állat) (the animals= az állatok)


DarainHelm

Jól fordítottam!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés