"Ben bir insanım."

Çeviri:Ich bin ein Mensch.

1 yıl önce

9 Yorum


Gokay50710

"Ihc bin mensch" olmasi gerek

1 yıl önce

Aida467012

İch ist ein Mensch olamazmı

1 yıl önce

oduman77

Ich bin auch ein Mensch. Bende bir insanım.

1 yıl önce

Rabia1967

of ne zormuş

3 ay önce

TahaYucel

Neden mann degil mensch

3 ay önce

iAdaEkin

Çünkü Mann "Adam" Anlamına Gelmektedir. Ama Mensch İse "İnsan" Anlamına Geliyor. Cümle "Ben bir insanım." Olduğuna Göre Mensch Kullanılması Gerekir.

1 ay önce

ruveyddaa

ic h bin 1 mensch yazıyor

1 ay önce

behzadturk
behzadturk

Ich bin ein mann'le kariştirdim

1 ay önce

TiginTurk

Ein ve eine kullanım farkı nedir?

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.