"Ben bir insanım."

Çeviri:Ich bin ein Mensch.

February 8, 2017

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

Gokay50710

"Ihc bin mensch" olmasi gerek

February 8, 2017

TahaYucel

Neden mann degil mensch

August 11, 2018

iAdaEkin

Çünkü Mann "Adam" Anlamına Gelmektedir. Ama Mensch İse "İnsan" Anlamına Geliyor. Cümle "Ben bir insanım." Olduğuna Göre Mensch Kullanılması Gerekir.

September 25, 2018

ruveyddaa

ic h bin 1 mensch yazıyor

September 23, 2018

behzadturk

Ich bin ein mann'le kariştirdim

October 8, 2018

TiginTurk

Ein ve eine kullanım farkı nedir?

October 21, 2018

yusuf901031

İnsan bürger demek değil mi?

April 24, 2019

SinanSELVY

Almanca zor beya

June 28, 2019

DilaraKota

Ich bin ein mensch

July 13, 2019

DilaraKota

Hallo

July 13, 2019

SELNPOTTER

Hello i am selin

July 25, 2019

ilhan351535

Sa

August 4, 2019

Serkan606

Hi

August 9, 2019

Nezaket2206

HALLO !

August 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.