Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ördek bir kuştur."

Çeviri:A duck is a bird.

4 yıl önce

64 Yorum


fatihcetindag

Duck is a bird niye olmuyo ?

4 yıl önce

ykalim
ykalim

aynen bende öyle yaptım

3 yıl önce

mehmetakif1231

aynen kabul etmedi

1 yıl önce

irmak41701

Brnde oyle yaptim ama a harfi olacakmis illede nedenki n Biri açıklayabilir misiniz

5 ay önce

KERQ

Duck is a bird olmalı;çünkü bir ördek dememiş,veya ördeği belirtmemiş.

3 yıl önce

sevvalgoc

Bence de

3 yıl önce

Faruk253004

Bence de duck is a bird olmalıydı

2 yıl önce

Faruk253004

aynen

2 yıl önce

Emrahzbey

Doğru the duck is a bird

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"the duck is a bird" kabul edilen bir cevap ama en dogru cevap degil. "A duck is a bird" en dogru cevqap cunku herhangi bir ördekten bahsediyoruz, ya da baska bir deyisle bütün ördeklerden. "the duck is a bird" dedigimizde, sanki bu bahsettigimiz ördek kus ama kus olmayan ördekler de var gibi tuhaf bir anlam ortaya cikar

4 yıl önce

melih3434

Çok mantıklı bir cvp. bilgilendirme için tşkler

3 yıl önce

mehmettopcuoglu

Benim iyice karıştı

2 yıl önce

tokays

ben "the duck a bird" dedim ama kabul etmedi "is" in ordaki amaci ne peki

3 yıl önce

hamzankara

Sm is are fiil olmadığı zaman cunlede fiil gorevi gotur

3 yıl önce

Ahmet975986

duck is a bird neden olmuyor? A neden koymamız lazım?

1 yıl önce

enesali2
enesali2

Belli bir türden bahsedildiği için 'A' yerine 'The' olmalı bence. Ördek tek başına kanatlı veya uçan kuşlara ait olan farklı bir ailedir.

1 yıl önce

serkanakyurek

Saçmalık

3 yıl önce

aseldemir

Peki the sipder is an animal . dedigimzde de bir ordekden bahsetmiyormuyuz

3 yıl önce

melih3434

aseldemir ne içtiysen bidaha içme onu:)

3 yıl önce

VestelKatk

Bir ördek bir kuştur, iki ördek iki.. :-)

4 yıl önce

FatmaAba

:))

2 hafta önce

imparatoraselam

Burada ordegin genel olarak kastedilen ordek mi yoksa belli bir ordek mi oldugunu nasil anlicaz ?

4 yıl önce

AHMETMURAT1

Bu genel bir cümledir.

4 yıl önce

ha79ak

'o ordek' derse belli bir ordek 'the duck' , sadece 'ordek' derse genel 'a duck'

3 yıl önce

SelinNehirgmsdl

Belli ördek ne be. Genel olarak kastedilen ördek. Hani havuzda yüzen var ya o. Ayrıca ne fark eder yani

4 yıl önce

FurkanAydn4

a duck diyebilirmişiz... demeyin...

4 yıl önce

Burakoloji

The crab is an animal" örneğinde neden "the" kullanıldı o halde.

3 yıl önce

Hatotovic

_ Bir türlü Türkçe düşünmeden duramayanlar var. Hep aynı şeyleri görmekten bıktım yemin ederim. Belirli bir şeyden bahsediliyorsa the, diğer türlü a ya da an almak zorunda. Sadece Türkçe'deki gibi duck olmaz. A duck olmak zorunda!

2 yıl önce

denizydn

Neden{ duck is bird } kabul edilmedi

3 yıl önce

Ezginurcuk

Duck is bird olmaz mi

3 yıl önce

MR05M4NL1

Bu sorunun doğru cevabı duck is a bird.. Olur Bir ördek bu kuştur. Yazsaydı iz dediğiniz doğru olurdu fakat bu cümlede hata var.

2 yıl önce

JadeBlur

Bence en dogrusu duck is a bird ama a duck is a bird kabul edile bilir

3 yıl önce

GoncaRabia

ben de duck is a bird yazdım yanlış dedi.

3 yıl önce

El_Harezmi85tr

Bencede en doğrusu duck is a bird olmalı! Benimde bazen kafam karışıyor artık! :)

3 yıl önce

caneryalcin

Duck is a bird olmali A duck sacma olmus

3 yıl önce

kaansword

Katılıyorum arkadaşlar.. Duck is a bird.

3 yıl önce

jnzry

"The duck is a bird" olmalı.

3 yıl önce

anilharbi

The yazdığında belirli bir ördekten bahsediyo olursun ördekler bir kuştur derken genel olarak bütün ördekler kuştur diyor ama the dersen sanki sadece o ördek kuştur kuş olmayan başka ördekler de varmış gibi bir anlam ortaya çıkar o yüzden the değil :)

3 yıl önce

Elmore_

Haklısın

2 yıl önce

anilharbi

Peki bir ördek bir kuştur gibi bir anlam çıkıyor burdan bütün ördeklerden bahsediyor neden A yı kullanıyoruz başta Duck is a bird olması gerekmiyor mu?

3 yıl önce

Neselisey

"A duck is a bird" a nın kattığı anlamdan dolayı "Bir ördek bir kuştur." oluyor. Yani "Duck is a bird" ya da "The duck is a bird" daha mantıklı olmuyor mu?

3 yıl önce

EfeReyiz.

a duck is a bird olmus ama tükçesi ördek kuştur anlıyoz ördek kustur ama o duck a bird olmalı burdaki ingilizcesi a duck is a bird yani bir ördek bir kuştur olurmu anllamsın

3 yıl önce

EfeReyiz.

a duck is a bird olmus ama tükçesi ördek kuştur anlıyoz ördek kustur ama o duck a bird olmalı burdaki ingilizcesi a duck is a bird yani bir ördek bir kuştur olurmu anllamsın

3 yıl önce

Bedri95

Başına neden A geliyorr

3 yıl önce

FatihMUTLU6

Neyse sonuc olarak herkes ayni seyi anliyor :)

3 yıl önce

IlkerAtabay007

the duck işte ..

3 yıl önce

Gul100492

is ne anlam veriyor biri annatirmi lutfen

2 yıl önce

balkes78

duck a bird dedim olmadı

2 yıl önce

omeronuk

Duck is a bird bence doğru olmalıydı

2 yıl önce

Karim780277

Veto

2 yıl önce

HanaHAN40

Ahmadım

2 yıl önce

UmutBarMer

Bana ne ya olması lazım

2 yıl önce

Aydosss

a koymadım diye mi ya

2 yıl önce

A.emse1

arkadaşlar duck is a bird olmalı bence

1 yıl önce

A.emse1

başına a koymalıymışız diyo ama bir ördek demiyor

1 yıl önce

erso10

cümlede ördek bir kuştur diyor ördeğin önüne ''a'' gelmez

1 yıl önce

Esra153664

The duck is a bird olmali bence

6 ay önce

Zeynepzdem647860

Bir ördek dememiş. The olsaysı the duck yapardım

2 ay önce

Lino376478

The duck is a bird olamaz mı?

3 hafta önce

biramac

is yerine are yazınca neden olmuyor ?

3 yıl önce

melih3434

Çünkü are çoğullarda kullanılır.

3 yıl önce

MuhammetCi1

Is Uazmadim Diye Puan Kırdı

4 yıl önce

Alpagca

Birds olmaz mı ?

4 yıl önce

zehra06

O kuşlar olur

4 yıl önce