1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat the sugar."

"We eat the sugar."

Çeviri:Biz şekeri yeriz.

March 4, 2014

41 Yorum


Neslihan_Elif

Şekerin önünde the var o i belirtme halidir.yani şekeri olucak


EkerSerkan

"Şeker yeriz." Çevirisi doğru kabul edilmesi lazım.


SedaDemirb

Hayır we oldugu için biz olması lazım


Nisaolak2

İngilizce okunuşunu soyleyeceksin ki


Alpay14893

We eat sugar yazacaksınız


ozbeyerdem

Cümleyi okuyan kadının sesini dinletiyorum onu bile kabul etmiyor. Kaldı ki benim sesimi kabul edecek.


snm_gdk

Benimkini kabul etti


kader-murat

biz şeker yeriz dedim bunun için kabul etmedi ❤❤❤


erhanas

We eat sugar dese olurdu. The olduğu için şekeri olur. Belirgin bir şeker, genel değil.


peribacasi

The belirtme eki görevinde orada yani i eki kufretmeden once bir arastir


Ozgur791366

Biz şeker yeriz olacak şeker yeriz değil


SerhatKara3

Şeker-şekeri , ayrımını nasıl yapacağız.


Whiskeyice

sugar ( şeker ) - the sugar ( şekeri ) şeker+i derken, belli bir şekeri, yani o şekeri bu şekeri, şu şekeri, gibi, herhangi bir şeker değil. belli bir şekeri ifade eder.


.Ceylaa.

The olmalı karsisinda


Nazm850223

Şeker yeriz olmalı


.Ceylaa.

Sinir bozucu olan elinin deyipte puan gitmesi Allahın cezası


AhmetBayat

aynen seker olarakta kabul etmesi gerekiyor


mrsweasly

Biz şeker yeriz cevabını kabul etmeliydi !


doganipekciler

Su the gereksiz istemeniz


rumeysa_balkaya

Şeker yeriz diyorum olmuyo biz şeker yeriz diyorum olmuyo ingilizcesi ni söylüyorum oda olmuyo arkadaş


jzlcdh

Çok fazla şeker yeriz. Şeker vergisi şart.


yarennur12345678

biz şeker yerizde olabilir


berat140

abi cümleyi anlamıyo


jzlcdh

"We eat the candy/sweets." daha doğaldır.


ramazancayiroglu

Bir türlü kabul etmiyor


snnro0

Dediklerimi hic anlamiyo


selin655

Cümleyi algılamıyo


Catwoman113987

Ya algılamiyor gıcık oldumm!! :(


Eda762597

Anlamıyor ya?


AhmetTay1

We eat the sugar; azıcık aksan yapın ben gürültüde bile sıkıntı çekmiyorum


eyma258085

We eat the sugar yazmama rağmen yanlış saydı


HsnaNur149041

"We eat sugar." Cümlesinin türkçesi: - Biz şekeri yeriz. Umarım birinin işine yarar


Beydagl

Ya 1 harf den dolayı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.