1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat the sugar."

"We eat the sugar."

Çeviri:Biz şekeri yeriz.

March 4, 2014

35 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Neslihan_Elif

Şekerin önünde the var o i belirtme halidir.yani şekeri olucak

January 26, 2015

EkerSerkan

"Şeker yeriz." Çevirisi doğru kabul edilmesi lazım.

June 24, 2014

Nisaolak2

İngilizce okunuşunu soyleyeceksin ki

August 1, 2015

SedaDemirb

Hayır we oldugu için biz olması lazım

October 19, 2019, 1:38 PM

ozbeyerdem

Cümleyi okuyan kadının sesini dinletiyorum onu bile kabul etmiyor. Kaldı ki benim sesimi kabul edecek.

June 11, 2014

kader-murat

biz şeker yeriz dedim bunun için kabul etmedi mal

October 6, 2014

erhanas

We eat sugar dese olurdu. The olduğu için şekeri olur. Belirgin bir şeker, genel değil.

February 23, 2015

peribacasi

The belirtme eki görevinde orada yani i eki kufretmeden once bir arastir

April 9, 2015

Merveerdoa2

The veriyo o anlami zaten

May 21, 2014

Senanur51

Dediklerimi hic anlamiyo

April 8, 2016

Nazm850223

Şeker yeriz olmalı

September 10, 2016

Ozgur791366

Biz şeker yeriz olacak şeker yeriz değil

February 2, 2017

Rmeysa171890

Delirtici beni

March 29, 2017

SerhatKara3

Şeker-şekeri , ayrımını nasıl yapacağız.

May 15, 2014

Whiskeyice

sugar ( şeker ) - the sugar ( şekeri ) şeker+i derken, belli bir şekeri, yani o şekeri bu şekeri, şu şekeri, gibi, herhangi bir şeker değil. belli bir şekeri ifade eder.

September 1, 2015

Haydarztrk

Kolay

September 21, 2014

asill35

Sacma

July 28, 2014

AhmetBayat

aynen seker olarakta kabul etmesi gerekiyor

October 7, 2014

mrsweasly

Biz şeker yeriz cevabını kabul etmeliydi !

October 10, 2014

doganipekciler

Su the gereksiz istemeniz

February 27, 2015

jzlcdh

Çok fazla şeker yeriz. Şeker vergisi şart.

September 12, 2015

yarennur12345678

biz şeker yerizde olabilir

November 24, 2015

jzlcdh

Neden? Çünkü "the" var.

November 25, 2015

berat140

abi cümleyi anlamıyo

December 30, 2015

jzlcdh

"We eat the candy/sweets." daha doğaldır.

December 31, 2015

ramazancayiroglu

Bir türlü kabul etmiyor

January 23, 2016

SerraBeygi

ANLAMIYO

March 6, 2016

selin655

Cümleyi algılamıyo

May 8, 2016

Eda762597

Anlamıyor ya?

June 18, 2017

CelalMerme

Yapamadım ya

January 24, 2019

rumeysa_balkaya

Şeker yeriz diyorum olmuyo biz şeker yeriz diyorum olmuyo ingilizcesi ni söylüyorum oda olmuyo arkadaş

April 4, 2015

MineTuanaT

Bi sey anlamiyo

February 24, 2016

SerraBeygi

Algılamıyo

March 6, 2016

Catwoman113987

Ya algılamiyor gıcık oldumm!! :(

May 15, 2016

AhmetTay1

We eat the sugar; azıcık aksan yapın ben gürültüde bile sıkıntı çekmiyorum

March 31, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.