Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We eat the sugar."

Çeviri:Biz şekeri yeriz.

0
4 yıl önce

33 Yorum


Neslihan_Elif

Şekerin önünde the var o i belirtme halidir.yani şekeri olucak

9
Cevap ver3 yıl önce

ozbeyerdem

Cümleyi okuyan kadının sesini dinletiyorum onu bile kabul etmiyor. Kaldı ki benim sesimi kabul edecek.

7
Cevap ver4 yıl önce

EkerSerkan

"Şeker yeriz." Çevirisi doğru kabul edilmesi lazım.

6
Cevap ver4 yıl önce

Nisaolak2

İngilizce okunuşunu soyleyeceksin ki

1
Cevap ver3 yıl önce

kader-murat

biz şeker yeriz dedim bunun için kabul etmedi mal

4
Cevap ver3 yıl önce

erhanas

We eat sugar dese olurdu. The olduğu için şekeri olur. Belirgin bir şeker, genel değil.

4
Cevap ver3 yıl önce

peribacasi

The belirtme eki görevinde orada yani i eki kufretmeden once bir arastir

2
Cevap ver3 yıl önce

Merveerdoa2

The veriyo o anlami zaten

2
Cevap ver4 yıl önce

Senanur51

Dediklerimi hic anlamiyo

2
Cevap ver2 yıl önce

Rmeysa171890

Delirtici beni

2
Cevap ver1 yıl önce

SerhatKara3

Şeker-şekeri , ayrımını nasıl yapacağız.

1
Cevap ver4 yıl önce

Whiskeyice

sugar ( şeker ) - the sugar ( şekeri ) şeker+i derken, belli bir şekeri, yani o şekeri bu şekeri, şu şekeri, gibi, herhangi bir şeker değil. belli bir şekeri ifade eder.

2
Cevap ver2 yıl önce

Haydarztrk

Kolay

1
Cevap ver3 yıl önce

asill35

Sacma

1
Cevap ver4 yıl önce

AhmetBayat

aynen seker olarakta kabul etmesi gerekiyor

1
Cevap ver3 yıl önce

mrsweasly

Biz şeker yeriz cevabını kabul etmeliydi !

1
Cevap ver3 yıl önce

doganipekciler

Su the gereksiz istemeniz

1
Cevap ver3 yıl önce

rumeysa_balkaya

Şeker yeriz diyorum olmuyo biz şeker yeriz diyorum olmuyo ingilizcesi ni söylüyorum oda olmuyo arkadaş

1
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok fazla şeker yeriz. Şeker vergisi şart.

1
Cevap ver2 yıl önce

yarennur12345678

biz şeker yerizde olabilir

1
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden? Çünkü "the" var.

0
Cevap ver2 yıl önce

berat140

abi cümleyi anlamıyo

1
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"We eat the candy/sweets." daha doğaldır.

1
Cevap ver2 yıl önce

ramazancayiroglu

Bir türlü kabul etmiyor

1
Cevap ver2 yıl önce

SerraBeygi

ANLAMIYO

1
Cevap ver2 yıl önce

selin655

Cümleyi algılamıyo

1
Cevap ver2 yıl önce