Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We eat the sugar."

Çeviri:Biz şekeri yeriz.

4 yıl önce

33 Yorum


Neslihan_Elif

Şekerin önünde the var o i belirtme halidir.yani şekeri olucak

3 yıl önce

ozbeyerdem

Cümleyi okuyan kadının sesini dinletiyorum onu bile kabul etmiyor. Kaldı ki benim sesimi kabul edecek.

4 yıl önce

EkerSerkan

"Şeker yeriz." Çevirisi doğru kabul edilmesi lazım.

4 yıl önce

Nisaolak2

İngilizce okunuşunu soyleyeceksin ki

3 yıl önce

kader-murat

biz şeker yeriz dedim bunun için kabul etmedi mal

4 yıl önce

erhanas

We eat sugar dese olurdu. The olduğu için şekeri olur. Belirgin bir şeker, genel değil.

3 yıl önce

peribacasi

The belirtme eki görevinde orada yani i eki kufretmeden once bir arastir

3 yıl önce

Merveerdoa2

The veriyo o anlami zaten

4 yıl önce

Senanur51

Dediklerimi hic anlamiyo

2 yıl önce

Rmeysa171890

Delirtici beni

1 yıl önce

SerhatKara3

Şeker-şekeri , ayrımını nasıl yapacağız.

4 yıl önce

Whiskeyice

sugar ( şeker ) - the sugar ( şekeri ) şeker+i derken, belli bir şekeri, yani o şekeri bu şekeri, şu şekeri, gibi, herhangi bir şeker değil. belli bir şekeri ifade eder.

3 yıl önce

Haydarztrk

Kolay

4 yıl önce

asill35

Sacma

4 yıl önce

AhmetBayat

aynen seker olarakta kabul etmesi gerekiyor

4 yıl önce

mrsweasly

Biz şeker yeriz cevabını kabul etmeliydi !

4 yıl önce

doganipekciler

Su the gereksiz istemeniz

3 yıl önce

rumeysa_balkaya

Şeker yeriz diyorum olmuyo biz şeker yeriz diyorum olmuyo ingilizcesi ni söylüyorum oda olmuyo arkadaş

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok fazla şeker yeriz. Şeker vergisi şart.

3 yıl önce

yarennur12345678

biz şeker yerizde olabilir

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden? Çünkü "the" var.

2 yıl önce

berat140

abi cümleyi anlamıyo

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"We eat the candy/sweets." daha doğaldır.

2 yıl önce

ramazancayiroglu

Bir türlü kabul etmiyor

2 yıl önce

SerraBeygi

ANLAMIYO

2 yıl önce

selin655

Cümleyi algılamıyo

2 yıl önce

Nazm850223

Şeker yeriz olmalı

2 yıl önce

Ozgur791366

Biz şeker yeriz olacak şeker yeriz değil

1 yıl önce

Eda762597

Anlamıyor ya?

1 yıl önce

MineTuanaT

Bi sey anlamiyo

2 yıl önce

SerraBeygi

Algılamıyo

2 yıl önce

Catwoman113987

Ya algılamiyor gıcık oldumm!! :(

2 yıl önce

AhmetTay1

We eat the sugar; azıcık aksan yapın ben gürültüde bile sıkıntı çekmiyorum

6 ay önce