1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mi a különleges bennük?"

"Mi a különleges bennük?"

Fordítás:What is special about them?

March 4, 2014

8 hozzászólás


ziffx

Miért nem jó, ha úgy írtam, hogy " what is the special about them?" mikor a példamondatban is ki van hangsúlyozva a határozott névelő?


TimeaVimola

Csak szeretnem tudni miert az about them jo es az in them nem. Nem ertem?


Gizus123

Miért nem jó a "What special is about them"?


myplay5656

Az ige (is) a második helyen van kijelentő mondatnál...


verocchio

megoldásként hozza még nekem a "what are they special"-t is. az nem inkább azt jelenti hogy mi a specialitásuk? Mint mondjuk "erősségük"?


fairysecrets17

Miért nem kapunk választ, ha megkérdezzük, hogy miért nem jó a what is the special about them???????


Harga

Mert türelmetlen vagy. (Jön az, csak ki kell várni.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.