1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man and the woman drink …

"The man and the woman drink tea."

Çeviri:Adam ve kadın çay içerler.

March 4, 2014

56 Yorum


hasko09

Adam ve kadın 2 kişi oldukları için çoğul oluyor o yüzden drinkte -s takısı yok


CenkNeklsn

Peki okumada adam mı adamlarmı nasıl ayırıyoruz ikisininde okunuşu men


serkanhoca1

Bende kadin ve erkek cay icerler yazdim,erkek ve kadin diye sirasiyla yazmadigim icin kabul etmedi


usufuanik

Evet, buna dikkat etmek gerek.


BurakMusta5

Çoğul kullanınca neden yanlış oldu? The men hatalı mı oluyor? Çoğul olunca the gelmiyor mu başa???


elifarslan1993

Drink neden s takisi yok kadin ve adam 3. Tekil degiller mi ??


asmay1

Serkan hoca bnde de ayni sorun oldu


24Osman24

Bu adam ve bu kadin cay icer neden kabul degil


AhmetZK

man ve woman'ın başında "this" olsaydı "bu" gelirdi kelimelerin başına o zaman


MuratKaysal

Ses kaydında bişey anlaşılmıyo ki


C0S4R

Kültürümüzde var herhalde. Nedense herkes kadını başa yazıyor :))


..._TR_...

bende kelimeleri sıralama vardı ve kelimeler zaten sırlanmıştı benim yapacak hicbisem yoktu


ceyceynazilli

Lafızda men ile man i veya women ile woman ı nasıl ayırt edeceğiz bilgisi olan varmı?


umur10

man mı /men mi bu nedir ya


Sebine2910

Man - adam, men -adamlar


_Basak_

Man adam demektir. men çoğul halidir yani adamlar demektir.


dicle225

man adam demek men adamlar demek


CenkNeklsn

evet ya ikisininde okunuşu aynı mens yapsalardı daha iyiydi :)


VestelKatk

The man and woman dedim olmadı ve baglıyor ikinci the ya ne gerek var şart mı ilkinde belirtmiştik


Gokceuhl

Kadın ve adam yazdim sirasiz diye kabul etmedi pes!


MuradAbaka

Adam ve kadın çay içiyorlar yazdım olmadı. The man and tje woman drink tea bu anlamada geliyor. Bu kesinlikle düzeltilmeli


usufuanik

Geniş zamandan bahsedilmektedir, şimdiki zamandan değil.


feyza23

sırf kadan yazdığım için kabul etmedi


Jamirado

''kadın ve adam çay içer '' seçeneği neden kabul edilmiyor. çeviri yaparken soldan saga sırası takip edilmek zorunda mı?


YiitCengiz2

ve yazacağıma be yazmışım yanlış dedi neredeyse doğru diyip doğru olması gerektiğini gerektiğini düşünüyorum


kayhan131313

ben erkek ve kadınlar cay içer yazdım erkek ve kadın cay ıceler derken sankı ozne tekıl yuklem cogul olunca cumle bozuklugu var gıbı ne dyorsunuz


smeyue

EK KOYMAMIŞLAR BEN NERDEN BİLİYİM


sezenyayan

kadın ve adam olsa ne oluyor sanki


Hasanf54

içiyorlar yazdım kabul etmedim yaa


sibel580369

Süper bence güzel uygulama


idilyldz

kadın ve adam çay içer yazdım kabul etmedi sırasını karıştırınca niye olmuyor


hatce04

bu neya hem orda the yazıo yazdım bi adam ve bir kadın cay içerler yazdım yanlış cıktı the yazıoduu bune ben onların ağzına................neyse bn kacarrr


melih2006fb

adam ve kadın çay içer yazdım kabul etmedi ne saçma şey


erenkaras61

ben adan ile kadın çay içerler yazdım kabul etmedi


MertcanAlk

İçerler yazdım kabul etmedi >:(


m.serdarerolu

abi doğru yazdım kabul etmedi yaa ne bag lag var ya


tuana6624

adamlar ve kadınlar niye olmuyor


semiher0

ler eki getirdiğim için kabul etmedi yaa


adaGk

biraz uzun yazısı ama yinede koolay sayılır bana göre


Elbrus81116

ben kisi ve kadin cay icer demisdim. ses kaydi yanlis


Elbrus81116

ben yanlis etmedim, neden kabul etmedi?


firdevsdem2

içiyor yazdığım için yanlış dedi


zlemevik6

benim de elim tikladi yanlis oldu


Xtallon

''kadın ve adam çay içer'' neden doğru kabul edilmedi?


EzroMavi1903

Fiil -s almalıydı


GlbnTuncel

The men and the women yazdım kabul etmedi.neden


Esra200023

Man ve woman oldugunu nereden anliyoruz ben men ve women yazdim yanlismis bu ikisini cok karistiriyorum


tolgayetgi

Man ve men telafuzları aynı nasil ayirt ediyorsunuz ?


KadirKus

The men and the women drink tea yazdım kabul etmedi. 2 şahıs bir araya gelince çokluk kavramı oluyor. Bundan dolayı bu cümlenin de kabul olması gerekmiyor muydu?


tuba199569

Man ve woman tekildir ve he she yerine geçer fiil olan drink kelimesinin -s takisi almasi gerekli bence


saiterol1

Seslendiren kişinin man ve woman seslendirmesi yanlış gibi sanki men ve women diyor.


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


zlem276837

'The men and the women' olsaydı da 'drink' olmayacak mıydı? Nereden anlayacağız çoğul mu tekil mi olacaklarını?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.