1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man and the woman drink …

"The man and the woman drink tea."

Çeviri:Adam ve kadın çay içerler.

March 4, 2014

51 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

serkanhoca1

Bende kadin ve erkek cay icerler yazdim,erkek ve kadin diye sirasiyla yazmadigim icin kabul etmedi

March 7, 2014

usufuanik

Evet, buna dikkat etmek gerek.


tbrc_06

ondan dolayı değil adam ve kadın diye kabul edecekti ama sen kadın ve erkek demişsin


lgnnaz

aynen rapor et aynı şey bana daha önce yaptılar rapor ettim


hasko09

Adam ve kadın 2 kişi oldukları için çoğul oluyor o yüzden drinkte -s takısı yok


elifarslan1993

Ama diger cumlelerde s vardi burda yok ??


24Osman24

Bu adam ve bu kadin cay icer neden kabul degil


AhmetZK

man ve woman'ın başında "this" olsaydı "bu" gelirdi kelimelerin başına o zaman


elifarslan1993

Drink neden s takisi yok kadin ve adam 3. Tekil degiller mi ??


asmay1

Serkan hoca bnde de ayni sorun oldu


MuradAbaka

Adam ve kadın çay içiyorlar yazdım olmadı. The man and tje woman drink tea bu anlamada geliyor. Bu kesinlikle düzeltilmeli


usufuanik

Geniş zamandan bahsedilmektedir, şimdiki zamandan değil.


MuratKaysal

Ses kaydında bişey anlaşılmıyo ki


hatce04

bu neya hem orda the yazıo yazdım bi adam ve bir kadın cay içerler yazdım yanlış cıktı the yazıoduu bune ben onların ağzına................neyse bn kacarrr


BurakMusta5

Çoğul kullanınca neden yanlış oldu? The men hatalı mı oluyor? Çoğul olunca the gelmiyor mu başa???


zlemevik6

benim de elim tikladi yanlis oldu


enenengin

Adam ve kadın = They olarak düşünür isek fiil -s almaz. ENENENgin


VestelKatk

The man and woman dedim olmadı ve baglıyor ikinci the ya ne gerek var şart mı ilkinde belirtmiştik


umur10

man mı /men mi bu nedir ya


_Basak_

Man adam demektir. men çoğul halidir yani adamlar demektir.


dicle225

man adam demek men adamlar demek


adnanzasla

Bunu ayipliyorum


Gokceuhl

Kadın ve adam yazdim sirasiz diye kabul etmedi pes!


feyza23

sırf kadan yazdığım için kabul etmedi


Jamirado

''kadın ve adam çay içer '' seçeneği neden kabul edilmiyor. çeviri yaparken soldan saga sırası takip edilmek zorunda mı?


YiitCengiz2

ve yazacağıma be yazmışım yanlış dedi neredeyse doğru diyip doğru olması gerektiğini gerektiğini düşünüyorum


C0S4R

Kültürümüzde var herhalde. Nedense herkes kadını başa yazıyor :))


kayhan131313

ben erkek ve kadınlar cay içer yazdım erkek ve kadın cay ıceler derken sankı ozne tekıl yuklem cogul olunca cumle bozuklugu var gıbı ne dyorsunuz


smeyue

EK KOYMAMIŞLAR BEN NERDEN BİLİYİM


sezenyayan

kadın ve adam olsa ne oluyor sanki


ardatalas38

içiyorlar yazdım kabul etmedim yaa


sibel580369

Süper bence güzel uygulama


idilyldz

kadın ve adam çay içer yazdım kabul etmedi sırasını karıştırınca niye olmuyor


hatce04

burda the yazıodu ama yanlis cıktı ben duolingoyu şikayet edicem zaten babam kasap onları kestircem


melih2006fb

adam ve kadın çay içer yazdım kabul etmedi ne saçma şey


erenkaras61

ben adan ile kadın çay içerler yazdım kabul etmedi


aligel2

NEDEN ADAM VE KADIN ÇAY İÇTİ OLMUYOR


MertcanAlk

İçerler yazdım kabul etmedi >:(


m.serdarerolu

abi doğru yazdım kabul etmedi yaa ne bag lag var ya


tuana6624

adamlar ve kadınlar niye olmuyor


semiher0

ler eki getirdiğim için kabul etmedi yaa


adaGk

biraz uzun yazısı ama yinede koolay sayılır bana göre


AliCeylan0

wowman kız olmaz mı ya ?


Elbrus81116

ben kisi ve kadin cay icer demisdim. ses kaydi yanlis


Elbrus81116

ben yanlis etmedim, neden kabul etmedi?


firdevsdem2

içiyor yazdığım için yanlış dedi


Javid60969

Kadın adam değimi?


Xtallon

''kadın ve adam çay içer'' neden doğru kabul edilmedi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.